Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001305 |
Вебсайт: | http://todl.com.ua |
Місцезнаходження: | 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 |
Контактна особа: |
Марія Томашівська +380352263405, +380352263405 tender@todl.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 902 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2023 10:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 10:40 |
Відкриті торги ТД прання.doc | |
24 січня 2023 10:40 |
Проект договору товар.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-04-000088 ● 6852d28677f843ce9eac6235a7aa7cb0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.04.2023 № 30-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.04.2023 № 30-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2023-01-24-004100-a від 24.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-04 16:37:35
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-24-004100-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-07 13:04:44
Пояснення
Розглянувщи запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015 - 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення» ( інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-24-004100-a ) КНП «ТОДКЛ» ТОР на виконання статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє наступне.
1. Технічні та якісні характеристики розраховувались нами згідно норм чинного законодавства України, яке регулює дану сферу діяльності, зокрема: ДСТУ 201 – 04 – 96, ДСТУ 2122 – 93, ДСТУ 2916-94, «Інструкції щодо надання послуг з прання білизни» № 20 від 27.08.2000 (зареєстровано в Мінюсті України від 13.11.2000 р. за № 810/5031)).
Обсяг надання послуг в поточному році, розраховувався згідно обсягів минулого року, а саме: 22 000 кг. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до проведених пошуків ціни в Google, Prozorro Market та в інших відкритих джерелах та становить 902 000,00 грн. з ПДВ.
2. Також надаємо посилання на сторінку власного веб - сайту https://todl.com.ua/obgruntuvannia-2023/ , на якому розміщено повідомлення про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11 жовтня 20156 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» ( зі змінами).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про надання інформації На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про результати моніторингу процедури закупівлі «98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 24.01.2023 за номером UA-2023-01-24-004100-a) від 21.04.2023, комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради (надалі КНП «ТОДКЛ» ) ТОР повідомляє наступне. КНП «ТОДКЛ» ТОР згідно наказу по установі «Про здійснення у КНП «ТОДКЛ» ТОР заходів щодо недопущення порушень у сфері публічних закупівель» від 26.04.2023 №73/1, за неналежне виконання функціональних обов’язків, передбачених посадовою інструкцією у частині складання тендерної документації, уповноважену особу КНП «ТОДКЛ» ТОР, заступника генерального директора Марію ТОМАШІВСЬКУ буде депремійовано у квітні 2023 року. А також М. Томашівській звернуто увагу у подальшому дотримуватися чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та у найближчий період вона буде скерована для проходження навчання з питань у сфері публічних закупівель.
2023-04-27 08:49:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
порушення усунуто
2023-04-27 13:09:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Борисюк Є.В. |
893 200,00
UAH з ПДВ
|
893 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Борисюк Є.В. #3045002299 |
Переможець |
893 200,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2023 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2024 13:40
|
Додаткова угода 3 - прання.pdf | зміни до договору |
09 січня 2024 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:14
|
Додаткова угода 2 - прання.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:01
|
Додаткова угода 1 - прання.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2023 14:09
|
Договір - прання 2023.pdf | укладений |
07 лютого 2023 14:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 07.02/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 07.02/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 07.02/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |