Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ренійська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728465 |
Місцезнаходження: | 68802, Україна , Одеська обл., Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188 |
Контактна особа: |
Лунгу Тетяна Георгіївна 380484043686 skz_reni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2023 18:01 |
Очікувана вартість: | 6 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 50240000-9 (Ремонт «СДП-Т-50»)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок за надані Послуги Замовник здійснюється поетапно за фактично надані обсяги послуг шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяті) банківських днів з дати отримання виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку та підписаного Сторонами Акту приймання-здачі наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2023 09:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 09:30 |
ДОДАТОК 2 до тендерної документації.doc | |
24 січня 2023 09:30 |
Тендерна документація.doc | |
24 січня 2023 09:30 |
ДОДАТОК 1 до тендерної документації.doc | |
24 січня 2023 09:30 |
ДОДАТОК 4 до тендерної документації.docx | |
24 січня 2023 09:30 |
ДОДАТОК 3 до тендерної документації.doc | |
24 січня 2023 09:30 |
ДОДАТОК 5 до тендерної документації.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Кінцевий строк оскарження умов закупівлі визначений електронною системою закупівель – до 29.01.2023 до 00:00.
На виконання п. 6 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником в тендерній документації вказано місце, де повинні бути надані послуги. Закон України «Про публічні закупівлі» не забов’язує замовника вказувати альтернативні або резервні місця надання послуг.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000050 ● 2b72405fa8e14786a2bf77de0f299360
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.06.2023 № 49
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.06.2023 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-01-24-001651-a 24.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-03 17:00:22
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ремонт «СДП-Т-50»» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-24-001651-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-05 08:15:40
Щодо надання інформації на запит ДАСУ
Ренійська філія ДП «АМПУ» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Постанова) здійснено закупівлю послуги Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 50240000-9 (Ремонт «СДП-Т-50») за процедурою відкриті торги з особливостями (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-24-001651-a).
Наказом Державної аудиторської служби від 30.06.2023 №49 «Про початок моніторингу процедур закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі.
3.07.2023 о 17:00:22 год в межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель було оприлюднено «Запит замовнику на пояснення», по суті якого, керуючись положеннями ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає наступні пояснення:
Необхідність ремонту «СДП-Т-50» обумовлена необхідністю продовження строку дії документів Регістру судноплавства України та підтримання робочого та відповідного технічного стану судна.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначенні на підставі вимог Регістру судноплавства України («Правила оглядів суден (ПОС)» видання 2012 року, Частина II «Періодичність і обсяги класифікаційних оглядів») та фактичного технічного стану судна. Перелік та обсяги робіт необхідних для проведення ремонту «СДП-Т-50» визначено у Попередній ремонтній відомості (Технічна специфікація (технічні вимоги) до предмету закупівлі Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 50240000-9 (Ремонт «СДП-Т-50») додаток 3 до тендерної документації.
Розмір витрат та очікувана вартість предмету закупівлі визначена із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі,
затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 12.02.2020, з використанням методу: направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою)
надавачам послуг за наступним розрахунком: визначення середньої вартості послуг за результатами отриманих листів-пропозиції. На підставі отриманих цінових пропозиції
від надавачів послуг було розраховано очікувану вартість предмету закупівлі.
Додатки:
– копія листа-запиту №1303/21-03-03/Вих від 30.11.2022 (ПП "МЕРОС") на 7 арк;
– копія листа-запиту №1301/21-03-03/Вих від 30.11.2022 (ТОВ «СКОРПІОН МАРІН») на 7 арк.;
– копія листа-запиту № 1302/21-03-03/Вих від 30.11.2022 (ТОВ «СП Ремфлот») на 7 арк.;
– копія листа-пропозицій ТОВ «СП Ремфлот» від 03.12.2022 № 07/12-02 КП на 1 арк.;
– копія листа-пропозицій ТОВ «Скорпіон Марін» від 02.12.2022 № 01-81/12-22 на 1 арк.;
– копія листа-пропозицій ПП «Мерос» від 05.12.2022. № 0512/01-2 на 1 арк.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до ч. 4 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та Закону України «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю. Згідно з ч. 5 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю обов’язково безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення. Слід зазначити, що ч. 6 ст. 40 Закону містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднити в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Варто зазначити, що інформація, яка підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель відповідно до ч. 6 ст. 40 Закону оприлюднена в строки, передбачені Законом. Відповідно до п.1 ч.1 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» основною функцією Уповноваженого органу є, зокрема, розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель. Таким чином із системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі, що не відповідає за змістом ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 6 ст. 40 Закону.
Необхідно звернути увагу, що Ренійська філія ДП «АМПУ» відноситься до замовників у розумінні Закону відповідно до п.4 частини 1 статті 2 Закону, оскільки здійснює свою діяльність в окремих сферах господарювання, а саме: надання послуг портів.
Зважаючи на те, що Ренійська філія ДП «АМПУ» не використовує кошти державного бюджету, норми постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 щодо публікації інформації по даній закупівлі на Замовника не поширюються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-11 11:11:38
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ремонт «СДП-Т-50»» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-24-001651-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог п. 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Зазначена вимога передбачена в Додатку 2 до Тендерної документації.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
По якій причині в Тендерній документації Замовника не визначено спосіб підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 3 частини першої статті 17?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-13 09:01:14
Щодо надання інформації на запит ДАСУ
Ренійська філія ДП «АМПУ» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Постанова) здійснено закупівлю послуги Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 50240000-9 (Ремонт «СДП-Т-50») за процедурою відкриті торги з особливостями (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-24-001651-a).
Наказом Державної аудиторської служби від 30.06.2023 №49 «Про початок моніторингу процедур закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі.
11.07.2023 о 11:11:38 год в межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель було оприлюднено «Запит замовнику на пояснення», по суті якого, керуючись положеннями ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає наступні пояснення:
Відповідно до абзацу 1 переліку документів для ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону та п.44 Особливостей, а також документи що надаються для укладання договору, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. (Додаток 2 до тендерної документації надається до відповіді на запит ДАСУ).
Відповідно до пункту 44 Особливостей - Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Підстави, визначені пунктом 3 частини першої статті 17 не визначені, оскільки інформація міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Додатки: Додаток 2 до тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону надаємо аргументовані заперечення до висновку в прикріпленому файлі.
2023-07-19 10:16:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Всупереч вимогам пункту 4-1 Постанови №710 Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель не оприлюднив на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.)
Оскарження в суді
Опис: | Інформація щодо поданої позовної заяви. З метою належного виконання вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) РФ ДП «АМПУ» повідомляє, що 27 липня 2023 року РФ ДП «АМПУ» було подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі послуг Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 50240000-9 (Ремонт «СДП-Т-50») (ідентифікатор висновку UA-M-2023-07-03-000050), номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-01-24-001651-a, який оприлюднено 14.07.2023. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Про відкриття Тернопільським окружним адміністративним судом провадження у справі буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. |
Дата публікації: | 28 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 380/20441/23 |
Дата відкриття провадження: | 09 жовтня 2023 |
Документи:
09 лютого 2024 16:12
|
Електронний підпис |
28 липня 2023 11:45
|
Електронний підпис |
28 липня 2023 11:45
|
Skan-kopiya_(pidpisanij_list) (3).pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СКОРПІОН МАРІН" |
5 530 212,00
UAH
|
5 530 212,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС" |
6 380 000,00
UAH
|
6 380 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СП РЕМФЛОТ" |
6 393 400,00
UAH
|
6 393 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СКОРПІОН МАРІН" #41886969 |
Відхилено |
5 530 212,00
UAH
|
10 лютого 2023 13:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2023 10:37
|
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС" #43421492 |
Рішення скасоване |
6 380 000,00
UAH
|
02 березня 2023 12:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2023 15:59
|
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС" #43421492 |
Відхилено |
6 380 000,00
UAH
|
02 березня 2023 12:32
|
|
ТОВ "СП РЕМФЛОТ" #41607019 |
Переможець |
6 393 400,00
UAH
|
02 березня 2023 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 08:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2023 12:47
|
Договір 41-В-РЕФ-23.pdf | укладений |
15 березня 2023 12:47
|