Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги(Послуги з фізичної охорони об‘єкта)(За рахунок місцевого бюджету)
Очікувана вартість
711 750,00 UAH
UA-2023-01-23-016087-a ● a36b230b15b342e69a5962a898ef8122
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189191 |
Вебсайт: | http://internat.pl.ua |
Місцезнаходження: | 39224, Україна , Полтавська обл., село Ліщинівка, Кобеляцький район, |
Контактна особа: |
Васюта Ольга Олександрівна +380997246912 internat13@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2023 22:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2023 07:50 |
Початок аукціону: | 31 січня 2023 07:52 |
Очікувана вартість: | 711 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 558,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги(Послуги з фізичної охорони об‘єкта)(За рахунок місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14235 година
Послуги з фізичної охорони об‘єкта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39224, Україна, Полтавська область, с. Ліщинівка, с. Ліщинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на підставі підписаного обома Сторонами Акту надання Послуг та рахунку-фактури | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2023 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 14:08 |
Протокольне рішення.PDF | |
24 січня 2023 14:08 |
ТД ВТ Охоронні послуги.docx | |
24 січня 2023 12:35 |
Протокольне рішення.PDF | |
23 січня 2023 21:55 |
Додаток 4- Проект Договору.docx | |
23 січня 2023 21:55 |
Проект оголошення.docx |
24 січня 2023 15:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 січня 2023 14:08 |
Протокольне рішення.PDF
|
||||||
24 січня 2023 14:08 |
ТД ВТ Охоронні послуги.docx
|
||||||
24 січня 2023 12:35 |
Протокольне рішення.PDF
|
||||||
23 січня 2023 21:55 |
Додаток 4- Проект Договору.docx
|
||||||
23 січня 2023 21:55 |
Проект оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-23-016087-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Явір-2000", Код ЄДРПОУ:31175036
Дата подання: 07 лютого 2023 16:15
Щодо неправомірного рішення про визначення переможця
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на ряд порушень вимог тендерної документації (надалі ТД) в тендерній пропозиції (надалі ТП) ТОВ “Компанія Захист-007” (надалі учасник), якого визначено переможцем закупівлі (протокол від 06.02.2023 р. №23):
1. Учасник в складі ТП надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій підтвердив наявність п'яти охоронників, з яких три охоронники він планує залучити для охорони об'єкту, а два охоронники задіяти в групи швидкого реагування. Відповідно до вимог Додатку 2 ТД “Технічні вимоги” Замовник передбачив для охорони об'єктів два щоденних пости, з них один цілодобовий, другий - 15 годинний нічний. Крім цього у частині “Вимоги щодо персоналу” Додатку 2 ТД вимагається, щоб графік роботи персоналу був складений з дотриманням вимог Кодексу Законів про працю (надалі КЗпП). Також Замовник в цій частині Додатку 2 зазначив: “У своїй роботі персонал охорони повинен дотримуватися Законодавства України, у тому числі КЗпП”. З урахуванням ст. 50 КЗпП (тривалість робочого часу працівника не може перевищувати 40 годин на тиждень) та ст. 6 ЗУ “Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану” від 15.03.2022 р. №2136-ІХ, а також щорічних відпусток норми тривалості робочого часу працівників складають: у період воєнного стану 2072 год. в рік (на 2023 рік), без врахування норм воєнного стану — 1977 год в рік (на 2022 рік) https://vk24.ua/news/yak-rozrakhuvati-normu-trivalosti-robochogo-chasu-na-2023-rik-za-5-dennogo-robochogo-tizhnya .
Таким чином для закриття двох постів охорони відповідно до визначеної Замовником кількості годин охорони 14235 год. (Додаток 2 ТД) потрібно не менше семи працівників, а не три, що підтвердив учасник.
2. Учасник не надав у складі ТП графік роботи персоналу на постах охорони. Крім цього слід зазначити, що залучення до охорони лише трьох працівників на два пости (24 години +15 годин = 39 годин на добу) є грубим порушенням вимог КЗпП з огляду на обґрунтування викладене вище, що в підсумку являється не виконанням вимог ч. 2Додатку 2 ТД.
3. Учасник не надав у складі ТП інформацію про об'єкти оподаткування (рухоме чи нерухоме майно) з використанням яких проводиться діяльність, з наданням реєстраційного номеру об'єкту оподаткування, тобто не виконав вимогу зазначену в Додатку 2 ТД. ч. “Вимоги, щодо персоналу”.
Відповідно ст. 40 “Особливостей здійснення публічних закупівель ...” затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 зазначені вище порушення не входять до визначеного Законом переліку невідповідностей та не виправляються учасником згідно повідомлення замовника про усунення невідповідностей, так як відносяться до розділу ТД “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі” (Додаток 2 ТД).
Враховуючи викладене, відповідно до п. 2 абз. 1 ч. 4 розділу V ТД та ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” Тендерна пропозиція учасника ТОВ “Компанія Захист-007” підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації (Технічних вимог) та інших вимог, щодо предмету закупівлі.
Крім цього необхідно звернути Вашу увагу на допущення учасником ряду порушень вимог Додатку 3 ТД “Кваліфікаційні критерії”, а саме: не надана ліцензія навчального закладу, що проводив навчання охоронників з присвоєнням кваліфікаційних розрядів; не підтверджено наявність у повному обсязі матеріально-технічної бази для надання послуг (підтверджена наявність лише трьох автомобілів); медичні довідки на працівників з закінченим терміном дії до дати подання пропозиції; не надана довідка про несудимість на одного працівника (Котков В. А.) датована не раніше ніж у 2022 році.
Таким чином прийняте Вами рішення щодо визначення переможця торгів є необґрунтованим та неправомірним.
З огляду на викладене вище просимо провести повторну оцінку тендерної пропозиції ТОВ “Компанія Захист-007” та прийняти рішення, що відповідає законодавству з публічних закупівель.
Наше підприємство залишає за собою право на захист своїх законних інтересів відповідно до наданих Законом прав шляхом звернення до уповноважених органів — АМКУ та Держаудитслужби.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на ряд порушень вимог тендерної документації (надалі ТД) в тендерній пропозиції (надалі ТП) ТОВ “Компанія Захист-007” (надалі учасник), якого визначено переможцем закупівлі (протокол від 06.02.2023 р. №23):
1. Учасник в складі ТП надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій підтвердив наявність п'яти охоронників, з яких три охоронники він планує залучити для охорони об'єкту, а два охоронники задіяти в групи швидкого реагування. Відповідно до вимог Додатку 2 ТД “Технічні вимоги” Замовник передбачив для охорони об'єктів два щоденних пости, з них один цілодобовий, другий - 15 годинний нічний. Крім цього у частині “Вимоги щодо персоналу” Додатку 2 ТД вимагається, щоб графік роботи персоналу був складений з дотриманням вимог Кодексу Законів про працю (надалі КЗпП). Також Замовник в цій частині Додатку 2 зазначив: “У своїй роботі персонал охорони повинен дотримуватися Законодавства України, у тому числі КЗпП”. З урахуванням ст. 50 КЗпП (тривалість робочого часу працівника не може перевищувати 40 годин на тиждень) та ст. 6 ЗУ “Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану” від 15.03.2022 р. №2136-ІХ, а також щорічних відпусток норми тривалості робочого часу працівників складають: у період воєнного стану 2072 год. в рік (на 2023 рік), без врахування норм воєнного стану — 1977 год в рік (на 2022 рік) https://vk24.ua/news/yak-rozrakhuvati-normu-trivalosti-robochogo-chasu-na-2023-rik-za-5-dennogo-robochogo-tizhnya .
Таким чином для закриття двох постів охорони відповідно до визначеної Замовником кількості годин охорони 14235 год. (Додаток 2 ТД) потрібно не менше семи працівників, а не три, що підтвердив учасник.
2. Учасник не надав у складі ТП графік роботи персоналу на постах охорони. Крім цього слід зазначити, що залучення до охорони лише трьох працівників на два пости (24 години +15 годин = 39 годин на добу) є грубим порушенням вимог КЗпП з огляду на обґрунтування викладене вище, що в підсумку являється не виконанням вимог ч. 2Додатку 2 ТД.
3. Учасник не надав у складі ТП інформацію про об'єкти оподаткування (рухоме чи нерухоме майно) з використанням яких проводиться діяльність, з наданням реєстраційного номеру об'єкту оподаткування, тобто не виконав вимогу зазначену в Додатку 2 ТД. ч. “Вимоги, щодо персоналу”.
Відповідно ст. 40 “Особливостей здійснення публічних закупівель ...” затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 зазначені вище порушення не входять до визначеного Законом переліку невідповідностей та не виправляються учасником згідно повідомлення замовника про усунення невідповідностей, так як відносяться до розділу ТД “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі” (Додаток 2 ТД).
Враховуючи викладене, відповідно до п. 2 абз. 1 ч. 4 розділу V ТД та ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” Тендерна пропозиція учасника ТОВ “Компанія Захист-007” підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації (Технічних вимог) та інших вимог, щодо предмету закупівлі.
Крім цього необхідно звернути Вашу увагу на допущення учасником ряду порушень вимог Додатку 3 ТД “Кваліфікаційні критерії”, а саме: не надана ліцензія навчального закладу, що проводив навчання охоронників з присвоєнням кваліфікаційних розрядів; не підтверджено наявність у повному обсязі матеріально-технічної бази для надання послуг (підтверджена наявність лише трьох автомобілів); медичні довідки на працівників з закінченим терміном дії до дати подання пропозиції; не надана довідка про несудимість на одного працівника (Котков В. А.) датована не раніше ніж у 2022 році.
Таким чином прийняте Вами рішення щодо визначення переможця торгів є необґрунтованим та неправомірним.
З огляду на викладене вище просимо провести повторну оцінку тендерної пропозиції ТОВ “Компанія Захист-007” та прийняти рішення, що відповідає законодавству з публічних закупівель.
Наше підприємство залишає за собою право на захист своїх законних інтересів відповідно до наданих Законом прав шляхом звернення до уповноважених органів — АМКУ та Держаудитслужби.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2023 15:35
В ході проведення повторної оцінки тендерної пропозиції ТОВ “Компанія Захист-007” вирішила задовольнити вимогу щодо неправомірного рішення про визначення переможця, шляхом відміни рішення.
Згідно ст. 40 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» допущені порушення щодо виконання вимог тендерної документації учасником ТОВ “Компанія Захист-007” не відносяться до невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Допущення учасником ряду порушень вимог Додатку 3 ТД “Кваліфікаційні критерії”, а саме:
не надання ліцензії навчального закладу, що проводив навчання охоронників з присвоєнням кваліфікаційних розрядів;
не підтверджено наявність у повному обсязі матеріально-технічної бази для надання послуг (підтверджена наявність лише трьох автомобілів договорами оренди автомобілів, в яких виявлені невідповідності стосовно підписання договору оренди директором Кривошей Анною Анатолівною, коли директором ТОВ “Компанія Захист-007” є Кривошей Вадим Михайлович);
медичних довідок на працівників з закінченим терміном дії до дати подання пропозиції.
Щодо не надання довідки про несудимість на одного працівника (Котков В. А.) датованої не раніше ніж у 2022 році, відповідно до тендерної документації у разі неможливості надати відповідний документ, Учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає причини ненадання такого документа.
Отже, відповідно до випадку відсутності інформації про об'єкти оподаткування (рухоме чи нерухоме майно) з використанням яких проводиться діяльність та документів (графік роботи персоналу, складений з дотриманням вимог Кодексу Законів про працю) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, невідповідності не виправляються учасником згідно повідомлення замовника про усунення невідповідностей та відповідно до 2 пункту 1 абзацу 4 частини розділу V ТД та 31 статті Закону України “Про публічні закупівлі”. Тендерна пропозиція учасника ТОВ “Компанія Захист-007” підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації (Технічних вимог) та інших вимог, щодо предмету закупівлі, у зв’язку з невиконанням вимог тендерної документації.
Згідно ст. 40 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» допущені порушення щодо виконання вимог тендерної документації учасником ТОВ “Компанія Захист-007” не відносяться до невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Допущення учасником ряду порушень вимог Додатку 3 ТД “Кваліфікаційні критерії”, а саме:
не надання ліцензії навчального закладу, що проводив навчання охоронників з присвоєнням кваліфікаційних розрядів;
не підтверджено наявність у повному обсязі матеріально-технічної бази для надання послуг (підтверджена наявність лише трьох автомобілів договорами оренди автомобілів, в яких виявлені невідповідності стосовно підписання договору оренди директором Кривошей Анною Анатолівною, коли директором ТОВ “Компанія Захист-007” є Кривошей Вадим Михайлович);
медичних довідок на працівників з закінченим терміном дії до дати подання пропозиції.
Щодо не надання довідки про несудимість на одного працівника (Котков В. А.) датованої не раніше ніж у 2022 році, відповідно до тендерної документації у разі неможливості надати відповідний документ, Учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає причини ненадання такого документа.
Отже, відповідно до випадку відсутності інформації про об'єкти оподаткування (рухоме чи нерухоме майно) з використанням яких проводиться діяльність та документів (графік роботи персоналу, складений з дотриманням вимог Кодексу Законів про працю) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, невідповідності не виправляються учасником згідно повідомлення замовника про усунення невідповідностей та відповідно до 2 пункту 1 абзацу 4 частини розділу V ТД та 31 статті Закону України “Про публічні закупівлі”. Тендерна пропозиція учасника ТОВ “Компанія Захист-007” підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації (Технічних вимог) та інших вимог, щодо предмету закупівлі, у зв’язку з невиконанням вимог тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2023 07:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007" |
587 988,00
UAH з ПДВ
|
587 988,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Явір-2000" |
673 030,80
UAH з ПДВ
|
673 030,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007" #39314063 |
Рішення скасоване |
587 988,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 15:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЗАХИСТ-007" #39314063 |
Відхилено |
587 988,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 15:41
|
ПП "Явір-2000" #31175036 |
Переможець |
673 030,80
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 10:52
|
Договір | укладений |
21 лютого 2023 10:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з фізичної охорони об‘єкта | 14235 | година |
47,28
UAH з ПДВ
|