Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електромонтажні роботи (Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об’єкту)
Очікувана вартість
391 026,00 UAH
UA-2023-01-23-015989-a ● 5395477382a7411ca70d84c8845acb2e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Андрушівський міський центр розвитку дитини "Дюймовочка" |
Код ЄДРПОУ: | 26479282 |
Місцезнаходження: | 13401, Україна , Житомирська обл., місто Андрушівка, вул.Заводська,8 |
Контактна особа: |
Козяр Андрій Павлович +380978813602 acrddyuymovochka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2023 21:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 391 026,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 955,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Електромонтажні роботи (Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об’єкту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13430, Україна, Житомирська область, м. Андрушівка, вул. Заводська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Електромонтажні роботи (Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об’єкту) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2023 13:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 20:31 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ (4).docx | |
15 березня 2023 20:31 |
ПРОТОКОЛ ПРО ВИКОНАННЯ РІШЕННЯ АМКУ (1).docx | |
11 лютого 2023 15:54 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc |
21 березня 2023 13:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
15 березня 2023 20:31 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ (4).docx
|
|||||||||||||||
15 березня 2023 20:31 |
ПРОТОКОЛ ПРО ВИКОНАННЯ РІШЕННЯ АМКУ (1).docx
|
|||||||||||||||
11 лютого 2023 15:54 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДСТУ ISO 9001:2018
Дата подання: 24 січня 2023 11:15
Дата відповіді: 25 січня 2023 17:57
У тендерній документації міститься наступна вимога: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати скан з оригіналу або нотаріально завірену копію сертифікату виданий акредитованим органом з сертифікації на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2018, (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який офіційно акредитований в установленому порядку (НААУ) а також надати оригінал або копію звіту наглядового аудиту. Надайте будь ласка пояснення, чи не буде вважатися помилкою, та не призвиде до дискваліфікації надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 замість сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018, оскільки дані сертифікати є тотожними. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник!
Повідомляємо, що подання у складі тендерної пропозиції сертифікату виданого акредитованим органом з сертифікації на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який офіційно акредитований в установленому порядку (НААУ) а також надати оригінал або копію звіту наглядового аудиту. , не буде підставою для дискваліфікації поданої учасником тендерної пропозиції.
Повідомляємо, що подання у складі тендерної пропозиції сертифікату виданого акредитованим органом з сертифікації на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який офіційно акредитований в установленому порядку (НААУ) а також надати оригінал або копію звіту наглядового аудиту. , не буде підставою для дискваліфікації поданої учасником тендерної пропозиції.
Акт огляду об’єкта
Дата подання: 24 січня 2023 14:08
Дата відповіді: 25 січня 2023 17:59
Шановний замовнику ! Ознайомившись з умовами тендерної документації, нами були виявлені умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, а саме: «З метою уточнення переліку послуг, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі, передбачається обов’язковий виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами». Встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником. Вимога щодо надання акту огляду об'єкта з підписом Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні акти лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. Тобто Замовник таким чином здійснює упереджений відбір учасників. Тому вважаємо що дана вимога є дискримінаційною, так як керівник Замовника, може з незалежних від учасника причин не затвердити акт огляду об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об'єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, що в подальшому стане причиною відхилення тендерної пропозиції. Даною вимогою Замовник фактично позбавляє права участі в закупівлі Учасників, які знаходяться на великій відстані від об'єкту. На сьогодні в Україні запроваджено військовий стан та комендантську годину. Також дана вимога є незаконною та дискримінаційною з тих причин, що Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом представника замовника та представника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об'єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Хоча відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за та такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Просимо прибрати дану вимогу з тендерної документації процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Уважно розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне:
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації, а саме Замовником встановлено, що: «З метою уточнення переліку послуг, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі, передбачається обов’язковий виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами.
У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та збройною російською агресією, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України, огляд об’єкту проводиться виключно в період уточнень та з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін.
Встановлення Замовником зазначеної вимоги у Тендерній документації спрямоване на ознайомлення Учасників з фактичним переліком/обсягом послуг Дана вимога до Учасників є необхідною та правомірною.
Жодних обмежень щодо отримання акту огляду в Тендерній документації не встановлено. Таким чином, вимога про надання акту огляду надає можливість Учаснику ознайомитися з предметом закупівлі та оцінити свої можливості потенційної участі в закупівлі.
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель в межах чинного законодавства України. Жодним чином не порушуються загальні принципи закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації, а саме Замовником встановлено, що: «З метою уточнення переліку послуг, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі, передбачається обов’язковий виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами.
У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та збройною російською агресією, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України, огляд об’єкту проводиться виключно в період уточнень та з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін.
Встановлення Замовником зазначеної вимоги у Тендерній документації спрямоване на ознайомлення Учасників з фактичним переліком/обсягом послуг Дана вимога до Учасників є необхідною та правомірною.
Жодних обмежень щодо отримання акту огляду в Тендерній документації не встановлено. Таким чином, вимога про надання акту огляду надає можливість Учаснику ознайомитися з предметом закупівлі та оцінити свої можливості потенційної участі в закупівлі.
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель в межах чинного законодавства України. Жодним чином не порушуються загальні принципи закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 січня 2023 16:20
Дата відповіді: 25 січня 2023 18:00
Шановний Замовнику, в вас в документації встановлена вимога надати в складі пропозиції сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018, (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який офіційно акредитований в установленому порядку (НААУ)
Вимога щодо того, що сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим НААУ є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та НЕЗАКОННОЮ
Просимо вас ознайомитися з рішеннями АМКУ:
- № 3635-р/пк-пз від 22.02.2022
- №5320-р/пк-пз від 04.08.2022
- №4358 -р/пк-пз від 03.05.2022
- №4172-р/пк-пз від 29.04.2022.
- №6162-р/пк-пз від 06.10.2022
В даних рішеннях АМКУ визнав дану вимогу НЕЗАКОННОЮ і зобов’язав замовника внести зміни до ТД.
Просимо вас не порушувати законодавство та не встановлювати НЕЗАКОННИХ вимог в ТД, в країні іде ВІЙНА, а ви кляті корупціонери і на далі проводите закупівлі з НЕЗАКОННИМИ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ вимогами, намагаєтеся протягнути свого учасника.
Нагадуємо вам, що сьогодні відбулися гучні відставки і відкриті кримінальні справи проти топ-посадовців саме при завищенні вартості товарів і укладення договорів про закупівлю зі «своїми» компаніями.
Будьте людьми і не займайтеся корупцією під час війни. Гроші котрі вам пропонує «ваш учасник», на догоду якому ви склали тендерну документацію, в крові українських воїнів.
В разі не видалення УСІХ дискримінаційних вимог з ТД, будемо змушені звертатися до Бюро Економічної Безпеки та НАБУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне:
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації.
Роз’яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 25 січня 2023 09:41
Дата відповіді: 25 січня 2023 18:01
Шановний замовнику! Просимо надати роз’яснення щодо вимоги документації: "Учасник повинен гарантувати, що комплекс технічних засобів системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей з підключенням до Пульту централізованого спостереження повинен мати модульну структуру будови і розрахований на цілодобову роботу, надійно забезпечувати контроль стану охоронних зон: норма, несправність, пожежа." Що саме ви маєте на увазі під даною вимогою?
Ви хочете щоб учасник надав гарантійний лист від заводу-виробника, чи достатньо буде надання гарантійного листа в довільній формі від учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог Додатку №3 до тендерної документації встановлена вимога: Учасник повинен гарантувати, що комплекс технічних засобів системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей з підключенням до Пульту централізованого спостереження повинен мати модульну структуру будови і розрахований на цілодобову роботу, надійно забезпечувати контроль стану охоронних зон: норма, несправність, пожежа. Стабільну роботу системи у разі раптового вимкнення основного джерела живлення.
Система пожежної сигналізації не повинна реагувати на інші явища, не пов'язані з виявленням пожежі.
Враховуючи вище зазначене, учасник повинен гарантувати (шляхом гарантійного листа, форма та вимоги до листа не встановлені) вище перелічені вимоги.
Система пожежної сигналізації не повинна реагувати на інші явища, не пов'язані з виявленням пожежі.
Враховуючи вище зазначене, учасник повинен гарантувати (шляхом гарантійного листа, форма та вимоги до листа не встановлені) вище перелічені вимоги.
Вимога тендерної документації
Дата подання: 25 січня 2023 09:46
Дата відповіді: 25 січня 2023 18:02
Шановний замовнику! В тендерній документації наявна вимога про надання у складі тендерної пропозиції Форми пропозиції про залучення субпідрядників та документи, зазначені в Додатку №6 до тендерної документації, про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника (далі - субпідрядник) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Проте в складі тендерної документації відсутній Додаток 6. Поросимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що інформація щодо ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ з інформацією про субпідрядників, зазначений у Додатку №4 до тендерної документації. Невірно зазначений по тексту тендерної документації номер додатку, є несуттєвим, не впливає на сам зміст тендерної документації та не призводить до спотворення результатів торгів. Дякуємо за запитання!
Технічна частина закупівлі
Дата подання: 25 січня 2023 10:25
Дата відповіді: 25 січня 2023 18:04
Шановний Замовнику! Надайте будь-ласка відповідь: Яким чином учасники мають порахувати кошториси, коли ви не надаєте жодної інформації про обладнання про його маркування, технічні характеристики тощо..?.Як учасник має гарантувати виконання монтажів відповідно до Вашого РП, якщо може запропонувати обладнання за технічними характеристиками зовсім інше ніж запроектовано, що в свою чергу може призвести до необхідності зміни проектних рішень. Вимагаємо надати детальну інформацію щодо протипожежного обладнання та кабелів, а семе - маркування та виробника. Технічна частина складена на основі "робота". Вимагаємо внести зміни в цій частини, в іншому випадку будемо звертатися до АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вивчивши Ваше питання, повідомляємо, що з метою уточнення переліку послуг, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі, передбачається обов’язковий виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами.
У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та збройною російською агресією, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України, огляд об’єкту проводиться виключно в період уточнень та з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін
У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та збройною російською агресією, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України, огляд об’єкту проводиться виключно в період уточнень та з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін
Щодо ліцензії
Дата подання: 25 січня 2023 16:02
Дата відповіді: 26 січня 2023 18:22
Шановний Замовнику, Вами вимагається: "копію ліцензії та/або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, що є предметом закупівлі, а саме: чинну ліцензію видану Державною службою України з надзвичайних ситуацій, стосовно виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки. У разі відсутності ліцензії та/або документа дозвільного характеру необхідно надати підтвердження наявності таких документів у субпідрядних організацій." Це що за ліцензія така? Відповідно до якого діючого НПА або ЗУ Ви її зазначали?
Вимагаємо внести зміни та викласти дану вимогу відповідно до Постанови КМУ 852. Інакше будемо звертатися до органу оскарження!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.Постановою Кабінету Міністрів України від 5.08.2015 № 609 «Про затвердження переліку органів ліцензування та визначення такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» органом ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначено Державну службу України з надзвичайних ситуацій.
Щодо технічної частини
Дата подання: 26 січня 2023 12:15
Дата відповіді: 26 січня 2023 18:23
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо Вас надати інформацію, чи є у Вас до даного обєкту затверджений Робочий проект який пройшов експертизу? Якщо так, то просимо Вас завантажити в електронну систему до даної закупівлі фото-/скан-копії даного проекту, аби учасник міг ознайомитися з обсягами робіт
Відповідь: Робочий проект наявний, експертиза не вимагається відповідно до чинного законодавства України. З метою уточнення переліку послуг, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі, передбачається обов’язковий виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами.
Дискримінація
Дата подання: 26 січня 2023 16:00
Дата відповіді: 26 січня 2023 18:25
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнен. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації. Тому Шановні потенційні учасники враховуйте будь ласка вимоги тендерної документації та розраховуйте свій час!
уточнення
Дата подання: 26 січня 2023 16:02
Дата відповіді: 26 січня 2023 18:26
В ТД зазначена вимога "сертифікат виданий акредитованим органом - ДСТУ ISO 9001:2018", уточність, чи можуть учасники в складі пропозиції надати аналогічний - акредитований сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015??
Якщо, ні то просимо чітко обгрунтувати своє рішення!
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Повідомляємо, що подання у складі тендерної пропозиції сертифікату виданого акредитованим органом з сертифікації на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який офіційно акредитований в установленому порядку (НААУ) а також надати оригінал або копію звіту наглядового аудиту. , не буде підставою для дискваліфікації поданої учасником тендерної пропозиції.
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Дата подання: 26 січня 2023 16:07
Дата відповіді: 26 січня 2023 18:28
В ТД зазначена вимога "Відгук повинен бути адресований на імя Замовника закупівлі та містити інформацію про суму договору підряду, суму виконаних робіт за виконаним договором, якість та своєчасність виконання робіт/послуг, наявність чи відсутність зауважень та обов'язково містити наявність саме схвальної рекомендації замовника. Дата видачі листа-відгуку не може бути раніше ніж було опубліковано оголошення про проведення данної процедури закупівлі.", яка є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ!!!
Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога?? Чим вона передбачена та регламентована???
На якій підставі Замовник встановлює вимогу про адресацію йому відгуку та дату видачі цього відгуку???
Відгук надається після виконання своїх зобов'язань по договору, і аж ніяк не тоді коли заманеться якомусь замовнику, щей адресований незрозуміло кому, а не підприємству з яким безпосередньо був укладений договір!!!!!
Ви відкрито дискримінуєте учасників тому що вже маєте на меті майбутнього переможця!!!!
В разі не видалення даної безглуздої та дискримінаційної вимоги, ми будемо звертатися в АМКУ та контролюючі органи, для перевірки даного тендеру на корупційну змову!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ознайомившись з Вашим питанням повідомляємо, що лист – відгук вимагається для підтвердження Учасником наданих ним послуг, тому відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації. Замовник вважає за необхідне вимагати подання листа – відгуку адресованого саме на Замовника процедури закупівлі, та не бачить жодної причини в отриманні такого документа від учасника.
неправомірна вимога
Дата подання: 26 січня 2023 16:09
Дата відповіді: 27 січня 2023 18:03
Вимога "Ліцензія ДСНС на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки" є неправомірною, так як дана ліцензія вже не видається, вона видавалася до 2018 року. На даний час видається Ліцензія ДСНС на виконання робіт протипожежного призначення!
Тому вимагаємо не обмежувати коло потенційних учасників, та видалити дану вимогу, або встановити аналог!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. В разі, якщо Ви вважаєте, що зразок документу, запропонований Вами може бути представлений в якості ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, пропонуємо його надати із відповідними письмовими поясненнями.
Кнопка ПРОБІЛ.
Дата подання: 13 лютого 2023 09:57
Дата відповіді: 13 лютого 2023 18:04
Відповідь: Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Кнопка ПРОБІЛ.
Дата подання: 13 лютого 2023 10:13
Дата відповіді: 13 лютого 2023 18:04
Шановний замовнику.
Ви, що знущаєтеся над учасниками? Спочатку ви встановили безліч незаконних вимог, а на усі уточнення давали абсурдні пояснення.
Тепер ви опублікували новий текст документації але забули використати таку кнопку як ПРОБІЛ. у вас в ТД написано по декілька слів разом без пробілів.
Ви нас змушуєте звертатися до правоохоронних органів, для взяття на перевірку даної закупівлі. Так як даними діями ви не даєте можливості потенційним учасникам в повній мірі ознайомитися з вимогами ТД, так як у вас не зрозуміло де закінчується одне слово, а де розпочинається інше.
Наводимо приклад:
"Замовникможевідхилититендернупропозиціюіззазначеннямаргументації в електроннійсистемізакупівельу разі, коли:
1) учасникпроцедуризакупівлінадавненалежнеобґрунтуваннящодоціниабовартостівідповіднихтоварів"
Поясніть що тут написано?
І так у вас майже вся документація.
Враховуючи, те, що дані умови в ТД, призведуть до того що в даній закупівлі прийме участь лище один учасник з максимальною ціною, тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого:
- частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ);
- статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням);
Також хочемо наголосити, що розтрата державних коштів під час ВОЄНОГО СТАНУ, підриває обороноздатність держави.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідність робіт Робочому Проекту
Дата подання: 13 лютого 2023 15:32
Дата відповіді: 21 березня 2023 11:09
Шановний замовнику.
Так як ви відмовляєтеся нам надати специфікацію з переліком і виробниками обладнання тому надайте будь ласка відповідь на таке запитання:
1. Наприклад у вас в проекті передбачено встановлення сповіщувачів марки "АРТОН", а ми вам на тендер надамо кошторисні розрахунки в яких передбачимо сповіщувачі марки "Омега".
2. У вас в проекті наприклад передбачено використання силового кабелю діаметром жили1,5 мм, а ми в кошторисних розрахунках передбачимо кабель діаметром жили 0,8 мм.
Чи буде дана невідповідність нашого кошторису з вашим проектом підставою відхилення нашої пропозиції?
Якщо все ж таки ви нас не відхилите а визнаєте переможцем закупівлі, і ми змонтуємо вам сигналізацію згідно нашого кошторису наданого в складі пропозиції, як ви плануєте приймати дані роботи, так як вони не будуть відповідати вашому проекту котрий як ви стверджуєте пройшов експертизу?
Чи не боїться Уповноважена особа того, що в подальшому може бути порушена кримінальна справа про невідповідність робіт затвердженому проекту?
Чи розуміє Уповноважена особа, що її буде визнано винною в даній невідповідності так як вона не надала на тендер Специфікацію згідно Робочого проекту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всі Ваші запитання враховані в новій редакції тендерної документації.Бажаємо успіху.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-23-015989-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ", Код ЄДРПОУ:43184777
Дата подання: 16 березня 2023 22:03
Обгрунтування внесених змін до ТЗ
Шановний замовнику! Вами було внесено зміни в Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» в частині зміни кількості обладнання (збільшення), необхідного для Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об’єкту: «Андрушівський міський центр розвитку дитини «Дюймовочка» за адресою: Житомирська область, місто Андрушівка, Заводська,8:
Сповiщувач ПС ручний - 17 шт, до внесення змін – 10 шт;
Сповiщувач пожежний димовий оптичний -57 шт, до внесення змін – 19 шт;
Коробка відгалужувальна на стіні – 7 шт, до внесення змін – 3 шт;
Провід дво- та трижильний з роздільною основою постінах і стелях цегляних – 740 м, до внесення змін – 470м;
Провід, що прокладається у коробах, сумарний переріз до 6 мм2 – 425 м, до внесення змін – 45 м
Прокладання коробів пластикових -425 м, до внесення змін – 45 м
Монтаж оповіщувачів – 23 шт, до внесення змін – 16 шт
Монтаж МРЛ – 3 шт, до внесення змін – 2 шт
Коробка відгалужувальна на стіні - 5 шт, до внесення змін – 3 шт
Провід дво- та трижильний з роздільною основою постінах і стелях цегляних – 970 м, до внесення змін – 270 м
Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення іОПС. Сповіщувач світловий -24 шт, до внесення змін – 17 шт.
Незважаючи на значне збільшення кількості обладнання, що необхідне для надання послуг за предметом закупівлі, загальна очікувана вартість закупівлі залишається незмінною. Вимагаємо надати документальне підтвердження внесених до Додатку № 3 до тендерної документації змін, а саме позитивний висновок проектно-кошторисної документації на Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об’єкту: «Андрушівський міський центр розвитку дитини «Дюймовочка» за адресою: Житомирська область, місто Андрушівка, Заводська,8.
Розгорнути
Згорнути
Сповiщувач ПС ручний - 17 шт, до внесення змін – 10 шт;
Сповiщувач пожежний димовий оптичний -57 шт, до внесення змін – 19 шт;
Коробка відгалужувальна на стіні – 7 шт, до внесення змін – 3 шт;
Провід дво- та трижильний з роздільною основою постінах і стелях цегляних – 740 м, до внесення змін – 470м;
Провід, що прокладається у коробах, сумарний переріз до 6 мм2 – 425 м, до внесення змін – 45 м
Прокладання коробів пластикових -425 м, до внесення змін – 45 м
Монтаж оповіщувачів – 23 шт, до внесення змін – 16 шт
Монтаж МРЛ – 3 шт, до внесення змін – 2 шт
Коробка відгалужувальна на стіні - 5 шт, до внесення змін – 3 шт
Провід дво- та трижильний з роздільною основою постінах і стелях цегляних – 970 м, до внесення змін – 270 м
Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення іОПС. Сповіщувач світловий -24 шт, до внесення змін – 17 шт.
Незважаючи на значне збільшення кількості обладнання, що необхідне для надання послуг за предметом закупівлі, загальна очікувана вартість закупівлі залишається незмінною. Вимагаємо надати документальне підтвердження внесених до Додатку № 3 до тендерної документації змін, а саме позитивний висновок проектно-кошторисної документації на Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об’єкту: «Андрушівський міський центр розвитку дитини «Дюймовочка» за адресою: Житомирська область, місто Андрушівка, Заводська,8.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 березня 2023 17:46
Шановний учаснику. На Ваше запитання повідомляємо, що при першочерговому формуванні тендерної документації в Додатку З «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» було допущено технічні помилки в колонці «Кількість». Дані помилки були усунені при розробці нової тендерної документації у відповідності до затвердженого дефектного акту від 19 січня 2023 р. В підтвердження надаємо сканкопію дефектного акту
Крім того просимо звернути увагу та в подальшому використовувати в своїй роботі для формування коректних запитань, що 19 квітня 2022 року Постановою КМУ №470 було внесено зміни до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи:
• Абзац перший пункту 3 доповнити реченнями такого змісту: “Під час дії воєнного стану розроблення проектів будівництва з капітального ремонту об’єктів (незалежно від класу наслідків (відповідальності), пошкоджених в результаті воєнних дій, допускається здійснювати у складі дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт, пояснювальної записки, в якій зазначаються умови виконання робіт, та кошторисної документації на підставі звіту за результатами обстеження, розробленого відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою КМУ від 12 квітня 2017 р. № 257. Зазначений звіт повинен містити висновок про технічний стан об’єкта, відомість пошкоджених (зруйнованих) конструкцій, інженерних систем (із зазначенням ступеня та обсягів пошкоджень, їх технічного стану), а також рекомендовані заходи з відновлення експлуатаційної придатності об’єкта. Рішення щодо обсягу проектної документації (щодо можливості розроблення проекту будівництва у складі дефектного акта, пояснювальної записки та кошторисної документації) приймається головним архітектором проекту та/або головним інженером проекту за погодженням із замовником, що зазначається у завданні на проектування.”.
• Абзац четвертий пункту 10 після цифр і слів “300 тис. гривень” доповнити словами і цифрою “, а під час дії воєнного стану — 1 млн. гривень”.
Оскільки очікувана вартість закупівлі менша 1 млн. гривень вона не підлягає під проведення експертизи.
Крім того просимо звернути увагу та в подальшому використовувати в своїй роботі для формування коректних запитань, що 19 квітня 2022 року Постановою КМУ №470 було внесено зміни до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи:
• Абзац перший пункту 3 доповнити реченнями такого змісту: “Під час дії воєнного стану розроблення проектів будівництва з капітального ремонту об’єктів (незалежно від класу наслідків (відповідальності), пошкоджених в результаті воєнних дій, допускається здійснювати у складі дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт, пояснювальної записки, в якій зазначаються умови виконання робіт, та кошторисної документації на підставі звіту за результатами обстеження, розробленого відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою КМУ від 12 квітня 2017 р. № 257. Зазначений звіт повинен містити висновок про технічний стан об’єкта, відомість пошкоджених (зруйнованих) конструкцій, інженерних систем (із зазначенням ступеня та обсягів пошкоджень, їх технічного стану), а також рекомендовані заходи з відновлення експлуатаційної придатності об’єкта. Рішення щодо обсягу проектної документації (щодо можливості розроблення проекту будівництва у складі дефектного акта, пояснювальної записки та кошторисної документації) приймається головним архітектором проекту та/або головним інженером проекту за погодженням із замовником, що зазначається у завданні на проектування.”.
• Абзац четвертий пункту 10 після цифр і слів “300 тис. гривень” доповнити словами і цифрою “, а під час дії воєнного стану — 1 млн. гривень”.
Оскільки очікувана вартість закупівлі менша 1 млн. гривень вона не підлягає під проведення експертизи.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-23-015989-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 27 січня 2023 11:38
Дата подання: 27 січня 2023 11:38
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 січня 2023 15:52
рішення від 31.01.2023 №998.pdf
Дата публікації: 31 січня 2023 15:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2023 №1281.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2023 12:03
рішення від 06.02.2023 №1281.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2023 13:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням АМКУ ознайомленні, яке зобов'язуємося виконати.
Дата виконання рішення замовником: 11 лютого 2023 15:39
Номер скарги: UA-2023-01-23-015989-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 27 січня 2023 16:31
Дата подання: 27 січня 2023 16:31
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 січня 2023 15:09
рішення від 31.01.2023 № 1041.pdf
Дата публікації: 31 січня 2023 15:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2023 №1307.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2023 11:58
рішення від 06.02.2023 №1307.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2023 13:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням АМКУ ознайомленні, яке зобов'язуємося виконати.
Дата виконання рішення замовником: 11 лютого 2023 15:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ЖИТОМИРСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ |
158 888,33
UAH з ПДВ
|
158 888,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В" |
225 006,57
UAH з ПДВ
|
225 006,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ» |
262 006,72
UAH з ПДВ
|
262 006,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" |
288 096,00
UAH з ПДВ
|
288 096,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
291 618,00
UAH з ПДВ
|
291 618,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
335 506,00
UAH з ПДВ
|
335 506,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. |
344 049,78
UAH з ПДВ
|
344 049,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ЖИТОМИРСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ #00182886 |
Відхилено |
158 888,33
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 17:49
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 березня 2023 00:00
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В" #37808790 |
Переможець |
225 006,57
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2023 15:03
|
Договір | укладений |
12 квітня 2023 13:45
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2023 18:12 |
Кінець періоду оскарження: | 24 лютого 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 13 лютого 2023 18:07 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. |
Документи:
13 лютого 2023 18:12
|
Електронний підпис |
13 лютого 2023 18:08
|
Протокол |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-01-23-015989-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 22 лютого 2023 12:30
Дата подання: 22 лютого 2023 12:30
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2023 14:36
Рішення від 24.02.2023 №2203.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2023 14:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2023 №2625.pdf
Дата публікації: 06 березня 2023 16:54
Рішення від 06.03.2023 №2625.pdf
Дата публікації: 08 березня 2023 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням Антимонопольного комітету ознайомлені.
Дата виконання рішення замовником: 15 березня 2023 18:44