Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бучанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34357364 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36 |
Контактна особа: |
Савченко Катерина Олександрівна 380459749707 buchaosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2023 18:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 23 107 144,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115 535,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Участником забеспечення тендерної пропозиції у формі електроної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах затвердженого Постановою Національного банку України №639 від 15.12.2004 р. зі змінами із зобовязанням банку у разі виникнення обіставин передбаченних пунктом 3 цього розділу тендерної докуметації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у суммі забеспечення тендерної пропозиції, визначеній в пунк ті 2 цього розділу тендерної документації. Банківська гарантія, її зміст повинні відповідати формі вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозицій затвердженних наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 р. Банківська гарантія подається в окремому архіві або файлі у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Участником у банку. Разом з банківською гарантією додаються копія документу, що підтверджує особи, яка підписала банківську гарантію. Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання ьанківських гарантій участник завантажує в електронну систему закупівель сканований документ у форматі PDF оригінал або копію документа банку (копія даного документу повина бути завірена банком), що пдітверджує правомірність підписання банківської гарантії підписантом (особою, яка підписала банківську гарантію). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки,елетронного підпису уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ, та на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу за госпосиланням - https://czo.gov.ua/verify/ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закінчення строку дії цього забезпечення має бути зафіксовано у документі, що підтверджує його надання, у вигляді конкретної дати. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 115 535,00грн. (стоп’ятнадцять тисяч п’ятсот тридцять п’ять грн) Для нерезидентів сума забезпечення тендерної пропозиції визначається як еквівалент зазначеної вище суми у валюті тендерної пропозиції, за курсом НБУ на момент оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменьшення відповідальності банку-гаранта в будь-якому випадку (окрім випадків, якщо вимога замовника (бенефіциара) не відповідає умовам гарантії або мало місце прострочення подання вимоги); - умов, які невідповідаюсь або суперечуть вимогам тендерної документації; - додаткових, ніж визначено законадавством та тендерною документацією, умов припинення зобов’язань банку-гаранту; - умов про можливість відкликання банківської гарантії банком-гарантом. Забезпечення тендерної пропозиції надається участником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений участником на відповідний строк. В тексті гарантії обовязково повинно бути зазначено про безвідкличність банківської гарантії, а також: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежом протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов: умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Участника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений і паперовому носіє та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронний підпис відсутній або не може бути перевірений, або якщо банківська гарантія не відповідає всім вимогам даного пункту тендерної документації – відхиляється замовникм. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхияются Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок участника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 115535 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 14:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 14:54 |
Перелік змін що внесені до тендерної документації 3.docx | |
03 лютого 2023 14:53 |
ТД (зі змінами) 3.docx | |
30 січня 2023 17:23 |
Додаток 9.docx | |
30 січня 2023 17:23 |
Додаток 8.docx | |
30 січня 2023 17:18 |
Додаток 1 (зі змінами) Кваліфікаційні критерії.docx | |
30 січня 2023 15:38 |
Додаток 7 Відповідність переможця, визнач. у ст. 17 Закону.docx | |
30 січня 2023 15:38 |
Додаток 6 Вимоги до учасника відповідно до законодавства ст. 22 Закону.docx | |
26 січня 2023 16:46 |
Проект договору.docx | |
23 січня 2023 18:52 |
Додаток 5.docx | |
23 січня 2023 18:51 |
Додаток 3.rtf | |
23 січня 2023 18:51 |
Додаток 2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимагається надання Участником забеспечення тендерної пропозиції у формі електроної банківської гарантії, Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 115 535,00грн.
Заміна матеріалів зазначених в тендерному завданні на матеріали - аналоги можлива з такими ж чи кращими технічними характеристиками характеристиками
Зокрема, одиниця виміру поз. 44 "Утеплення цоколю екструдованим пінополістеролом -100 мм" в Додатку 3 прийнята відповідно до прямої ресурсної елементної кошторисної норми, що застосована в кошторисі та відповідає технологічному процесу виконання таких робіт. Висота цоколю прийнята в проекті складає 1 м.
"При розрахунку ціни тендерної пропозиції учасник повинен враховувати види робіт, їх обсяги та будівельні матеріали (або їх аналоги з такими ж чи кращими технічними характеристиками)" зазначені в Додатку 3"
Фінансова звітність учасника за кожний з вказаних періодів (окремо) має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі щодо кожного з цих періодів.
«технології» мається на увазі надання послуг чи технологій будівництва задля досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва.
Вимоги про усунення порушення
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати лист з вхідним номером реєстрації Замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника.
З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не зареєструвати лист, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та підтвердження цього надали в складі тендерної пропозиції.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
ВИМАГАЄМО усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме скасувати вищезазначену вимогу. В разі незадоволення подамо скаргу в АМКУ.
Просимо привести у відповідність інформацію, щодо строку виконання робіт.
1. Інформація, зазаначена на сайті ПРОЗОРО вказаний "Період доставки "до 31 бер. 2023".
2. В переліку змін до тенедерної документації зазанчено в розділі "Поточна редакція" !!! "з моменту підписання договору по 31.03.2023 року " (березень), а в розділі "Попередня редакція" - "з моменту підписання договору по 01.05.2023 року" (травень). Чоча в попередній редакції ТД було зазначено термін "з моменту підписання договору по 31.03.2023 року".
3. Разом з тим в новій редакції ТД зазаначений термін "з моменту підписання договору по 01.05.2023 року".(травень).
З оглядк на те, що ТД вимагає надання графіку викоання робіт, то питання правильного визначення строку є принциповим.
Дякуємо за розуміння. Сподіваємося на внесення відповідних коректив у ТД.
Таким чином,Замовником вимагається надання " ... проект документу договірного характреру!!! , яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюється відносини подібного характреру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї тендерної документації, та відповідає виогам чинного законодавства України".
Просимовас надати проект Договріного забезпечення або виключити цю вимогу або надати розяснення, як діяти Учасникам.
дякуємо.
Частиною 2 пункту 41 Особливостей передбачено відхилення тендерної пропозиції у разі якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідності положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається участнику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електрону систему закупівель.
Отже, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи відділу освіти Бучанської міської ради №40 від 14.02.2023 р. оформлений у відповідності до чинного законодавства у сфері публічних закупівель та містить всю необхідну інформацію відповідно до Особливостей, а саме наведено вимоги щодо яких виявлено порушення тендерної документації та зазначено аргументацію такого відхилення.
Пунктом 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що полані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або) документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до пункту 32 Особливостей тендерної пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно частини 8 Закону учасник процедури закупівлі має право винести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не має можливості розмістити повідомлення про усунення невідповідностей щодо учасника, оскільки усунення порушення вимог тендерної документації призведе до внесення змін до тендерної пропозиції учасника, що заборонено чинним законодавством після закінчення кінцевого строку її подання та суперечить принципу здійснення закупівель, а саме недискримінації та добросовісної конкуренції.
Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
- Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям – Додаток 1;
- Документи, які вимагаються від переможця процедури закупівлі - -додаток 2;
- Відомість обсягів робіт – Додаток 3:
- Проект договору підряду – Додаток 4;
- Форма «цінова пропозиція» - Додаток 5;
- Документами, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи на підписання документів;
- Документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке передбачене в документації;
- Інших матеріалів та документів передбачених тендерною документацією.
Згідно пункту 6 Розділу I Учасник визначає ціни на товар, який він пропонує надати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачується або мають бути сплачені та всіх інших витрат. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, які учасник поніс при підготовці пропозиції та проведенні процедури закупівлі.
Пунктом 6 Розділу III Тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- Календарний графік виконання робіт;
- Договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову вартість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (надалі – Настанова).
Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм).
При визначенні ціни пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, зазначаються інші обов’язкові податки та збори згідно з чинним законодавством України.
Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) не має права включати в ціну тендерної пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції.
Ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об’єкту замовлення та поточних цін на них.
Пропозиція, що не відповідає технічній специфікації зазначеній у Додатку 3 до тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 1.1 Розділу I «Загальні положення» Настанови вона визначає основні правила засотсування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі- Будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджується із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – Державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до п.5.33 Розділу IV Настанови до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціні незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховується виходячи із строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін промислової продукції на наступні періоди, що вславлюється Кабінетом Міністрів України.
У складі пропозиції учасника міститься, зокрема, договірна ціна на будівництво «Капітальний ремонт покрівлі та фасаду будівлі Бучанської початкової школи №11», в якій зазначено: «Визначено згідно КНУ Настановою з визначення вартості будівництва» та в рядку №10 «Розрахунок №12 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами «-».
Враховуючи наведене, вищенаведеній договірній ціні невраховані кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам Настанови. Враховуючи наведе, Пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам, щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню, протоколу уповноваженої особи складний у відповідності до чинного законодавства.
будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Відповідно до п. 4.40 "Настанова з визначення вартості будівництва" (надалі - Настанова) кошти напокриття ризиків всіх учасників будівництва призначенні на відшкодування:
1) збільшення об'ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат,
характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та
уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об'єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм
та нормативних документів.
Згідно пункту 6 Розділу І Тендерної документації Учасник визначає ціни на товар, який він пропонує надати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та всіх інших витрат. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Кошти на покриття ризиків враховуються у випадках, передбачених вище у пункті
4.40, так як жоден з перелічених ризиків не передбачений в даній Закупівлі, тому включати в Договірній ціні ризики не є можливим.
Віддповідно до п. 5.31 Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об'єкта будівництва, складності виконання
будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Пунктом 5.32 Настанови передбачено, що під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва,
доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків
можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення
припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з
метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику
(непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на
генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у
проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає
можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.
Враховуючи вищенаведене вбачається, що Учасник, проаналізувавши
технічне завдання не виявив в даній закупівлі ризиків, усунути які немає можливості і тому
прийняв рішення не включати їх в ціну Пропозиції.
Враховуючи вказане, Замовник не вбачає у таких діях порушення норм чинного
законодавства та підстав для відхилення пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-01-000007 ● a496d9544b7a45858d5605c2bb98d89a
- Статус: вирішено ● Дата: 21 квітня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2023 11:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2023-01-23-014440-a 23.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-03 14:41:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту покрівлі та фасаду будівлі Бучанської початкової школи №11 (дошкільне відділення) за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Яблунська, 13 – відновлювальні роботи та заходи з усунення аварій (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-23-014440-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації у частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-08 15:21:29
Пояснення
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі". є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель - визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі. Встановлення ж очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії.
Враховуючи вищенаведене, розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі, визначення вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводились з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами) та відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва 01.11.2021№ 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту та реконструкції визначалась з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва 01.11.2021№ 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а також будівельних норм ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проєктної документації на будівництво», ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення», ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги», ДБН В.2.2-9-2018 «Громадські будівлі і споруди», ДБН В.2.2-3:2018 «Заклади освіти. Будинки і споруди», ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд», ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «Основні вимоги до проєктної та робочої документації», ДБН В.1.2-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд», ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві», ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція будівель та інші документи», ДБН В.2.6-33:2018 «Конструкції зовнішніх стін із фасадною теплоізоляцією» та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
На підтвердження надаємо наступні документи:
• Копію експертного звіту ТОВ “УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП”;
• Робоча документація проекту;
• Кошторисну документацію;
• Робочий проект капітального ремонту.
Згідно статті 27 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до пункту 6 розділу VI Тендерної документації не пізніше укладання договору про закупівлю переможець процедури закупівлі надає замовнику забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – (5 п’ять) відсотків вартості договору.
Конкретний розмір забезпечення у грошовому виразі та банківські реквізити для його внесення доводяться замовником до відома переможця процедури закупівлі.
Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не меньше строку дії такого договору.
Учасники надають у складі документів тендерної пропозиції лист із зобов’язанням внесення коштів грошової застави , в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, у порядку передбаченому цією тендерною документацією, а так само проект документу договірного характеру, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюється відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї тендерної документації, та відповідає вимогам чинного законодавства України.
Після оголошення про намір укладання договору, переможець торгів ТОВ “МАСКІРА-БУД” звернулось до замовника з гарантійним листом щодо можливості надання забезпечення виконання договору протягом 10 робочих днів (а саме до 09 березня 2023 року) у відповідності до законодавства та пункту 2 розділу VI Тендерної документації.
В той же час, у зв’язку з необхідністю негайної заміни покрівлі (до початку несприятливих погодних умов) та стислі терміни виконання робіт прийнято рішення укласти 23 лютого 2023 року між Переможцем закупівлі ТОВ “МАСКІРА-БУД” та Замовником договір завдатку №67/1. Відповідно до пункту 2.2 якого учасник зобов'язується здійснити перерахування коштів на рахунку замовника протягом 10 робочих днів після укладання договору. Кошти перераховані в строки зазначені договором.
Договір на виконання капітального ремонту покрівлі та фасаду будівлі Бучанської початкової школи №11 (дошкільне відділення) за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Яблунська, 13 – відновлювальні роботи та заходи з усунення аварій укладено 24 лютого 2023 року за № 68.
При цьому, слід зазначити, що у зв’язку з перерозподіленням коштів на фінансування капітального ремонту термін дії договору продовжено на 2024 рік відповідно до додаткової угоди №1.
На підтвердження надаємо:
1. Копія договору №68 від 24.02.2023;
2. Копія договору завдатку №67/1 від 23.02.2023;
3. Платіжне доручення №507 від 08.03.2023;
4. Копія додаткової угоди №1 до договору №68 від 24.02.2023.
5. Гарантійний лист
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-15 16:24:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі та фасаду будівлі Бучанської початкової школи №11 (дошкільне відділення) за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Яблунська, 13 – відновлювальні роботи та заходи з усунення аварій (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-23-014440-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні копії договору завдатку № 67/1 від 23.02.2023, укладеного з ТОВ «МАСКІРА БУД» на підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, на який здійснено посилання в поясненні від 08.03.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-16 09:31:09
Договір завдатку № 67/1
Копія договору завдатку № 67/1 від 23.02.2023, укладений з ТОВ «МАСКІРА БУД» на підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: оприлюднення в електронній системі закупівель Договору підряду від 24.02.2023 № 68 в повному обсязі та Наказ 77-К від 28.03.2023р.
2023-03-30 16:47:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: оприлюднення в електронній системі закупівель Договору підряду від 24.02.2023 № 68 в повному обсязі та Наказ 77-К від 28.03.2023р.
2023-04-21 14:16:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" |
19 794 798,11
UAH з ПДВ
|
19 794 798,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАСКІРА БУД» |
19 899 730,04
UAH з ПДВ
|
19 899 730,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
20 257 188,25
UAH з ПДВ
|
20 257 188,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" #32458745 |
Відхилено |
19 794 798,11
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 09:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАСКІРА БУД» #42761021 |
Переможець |
19 899 730,04
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2023 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 січня 2024 10:37
|
ДУ 3 68.pdf | зміни до договору |
08 січня 2024 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2023 10:54
|
ДУ 2 68.pdf | зміни до договору |
06 червня 2023 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2023 11:49
|
ДУ 1 68.pdf | зміни до договору |
07 березня 2023 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2023 10:50
|
Д 68.pdf | укладений |
24 лютого 2023 10:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна змінена у зв'язку з коригуванням проекту та отримання експертного звіту № 0049-4299-23/УЕГ/А від 24 квітня 2023 року, яка складається з 17 688 418,85 грн. та вартість виконаних робіт станом на 05.04.2023 року 2 089 888,84 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |