Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
48820000-2 Сервери (SMSYS-6029P-WTR - Серверна платформа SERVER SYSTEM 2U SYS-6029P-WTR SUPERMICRO або аналог на виконання заходів згідно з пунктом 4.1.2.1 розділу 4 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2023 рік)
Очікувана вартість
5 405 460,00 UAH
UA-2023-01-23-010094-a ● 526dfaee80514c1f8fe57b0e56511b9f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Вебсайт: | http://energy.volyn.ua/ |
Місцезнаходження: | 43023, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ірина Мондровська +380332780506 mondrovska.io@energy.volyn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2023 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 405 460,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 027,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником в якості гарантії виконання зобов’язань перед замовником, що виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 160000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання за договором про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
SMSYS-6029P-WTR - Серверна платформа SERVER SYSTEM 2U SYS-6029P-WTR SUPERMICRO або аналог на виконання заходів згідно з пунктом 4.1.2.1 розділу 4 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2023 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 888 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
«Ефективність» Відстрочка платежу: | 10% |
180 та більше банківських днів: | 10% |
від 120 до 180 банківських днів: | 4% |
від 90 до 120 банківських днів : | 1% |
від 60 до 90 банківських днів : | 0% |
Термін постачання: | 10% |
до 15 робочих днів: | 10% |
до 17 робочих днів: | 4% |
до 20 робочих днів : | 1% |
до 22 робочих днів : | 0% |
Якість та гарантія: | 10% |
Для товару учасник повинен надати як мінімум трирічну гарантію від дня доставки товару : | 10% |
Для товару учасник повинен надати як мінімум дворічну гарантію від дня доставки товару : | 5% |
Для товару учасник повинен надати як мінімум річну гарантію від дня доставки товару : | 0% |
23 січня 2023 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2023 15:10 |
Тендерна документація.docx | |
23 січня 2023 15:10 |
Додаток 3_Технічне завдання.doc | |
23 січня 2023 15:10 |
Проект договору сервер 2023 ІП.docx | |
23 січня 2023 15:02 |
Додаток 1.1_Опитувальник (юридичної особи).xls | |
23 січня 2023 15:02 |
Додаток 1.2_Опитувальник (фіз. особи).xlsx |
23 січня 2023 15:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
23 січня 2023 15:10 |
Тендерна документація.docx
|
||
23 січня 2023 15:10 |
Додаток 3_Технічне завдання.doc
|
||
23 січня 2023 15:10 |
Проект договору сервер 2023 ІП.docx
|
||
23 січня 2023 15:02 |
Додаток 1.1_Опитувальник (юридичної особи).xls
|
||
23 січня 2023 15:02 |
Додаток 1.2_Опитувальник (фіз. особи).xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до наявності сертифікатів.
Дата подання: 24 січня 2023 12:35
Дата відповіді: 24 січня 2023 14:39
Нахабство організаторів тендеру переходить всі розумні межі.
Можна погодитися з вимогою наявності сертифікату ІСО 9001, благородно виглядає вимога наявності сертифікату ІСО 37001, але зрозуміти для чого компанії, що займається постачанням серверного обладнання, може бути потрібен сертифікат на систему управління безпеки ланцюга поставок про його відповідність (учасника) вимогам міжнародного стандарту ISO 28000:2007 «Технічні умови для системи менеджменту безпеки ланцюга поставок» неможливо.
Така вимога є дискримінаційною та різко звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Вказані Сертифікати ISO не передбачені чинним законодавством як обов’язкові для суб’єктів господарювання при постачанні серверного обладнання. Якби йшлося про постачання продуктів харчування, або ще чогось, що вимагає особливих умов зберігання та перевезення, то наявність сертифікату ІСО 28000 була б логічною для логістичної компаніі.
Але ж ви хочете придбати серверне обладнання належної якості, що відповідає вашим вимогам.
То ж вимагаємо усунути дискримінуючі вимоги з тендерної документації, інакше з дуже високою імовірністю переможцем закупівлі стане нікому невідома компанія без реального досвіду постачачання та обслуговування серверного обладнання, без кваліфікованого персоналу зате з повним набором різноманітних сертифікатів на всі випадки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
При цьому замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, у тому числі щодо вимог, установлених у частинах пятій та шостій статті 23 Закону, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Водночас підстави для надання сертифікату ISO 28000:2007 «Технічні умови для системи менеджменту безпеки ланцюга поставок» зазначені у Тендерній документації п.10 розділу III
Вами було не обгрунтовано неможливість виконання вказаної вимоги!
При цьому замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, у тому числі щодо вимог, установлених у частинах пятій та шостій статті 23 Закону, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Водночас підстави для надання сертифікату ISO 28000:2007 «Технічні умови для системи менеджменту безпеки ланцюга поставок» зазначені у Тендерній документації п.10 розділу III
Вами було не обгрунтовано неможливість виконання вказаної вимоги!
Вимоги до наявності сертифікатів.
Дата подання: 25 січня 2023 10:47
Дата відповіді: 26 січня 2023 11:18
Ніхто не піддає сумнівам той факт, що ви досконало знаєте законодавство в сфері тендерних закупівель, як і той факт, що ви не допускаєте його порушень. Але ж основна мета проведення тендеру полягає в тому, щоб придбати високоякісне обладнання від постачальника з бездоганною репутацією та солідним досвідом.
Тож я ще раз хочу підкреслити, що наявність екзотичних сертифікатів у постачальника свідчить лише про те, що він досвідчений тендерний "барига" та залюбки перепродасть вам все, що ви побажаєте - від серверів до кам'яного вугілля та жіночих прокладок.
Логічно буде внести зміни в тендерну документацію та додати в неї вимоги, щоб вищезгадані сертифікати були не лише у постачальника, але й у виробника серверного обладнання. Це буде свідченням того, що ви дійсно переживаєте за безпеку ланцюжка постачань та гарантію відсутності корупційної складової, Бо саме від виробника в першу чергу залежить якість та надійність обладнання. Бо роль постачальника у цій закупівлі - привезти сервери на ваш склад та отримати свою долю вигоди.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, стандарт ISO 28000, з приводу якого ви звертаєтеся, вимагає від організації (учасника процедури закупівлі) оцінювати середовище безпеки, у якому вона функціює, і визначати, чи запроваджено відповідні заходи безпеки, і чи існують вже інші нормативні вимоги, яких дотримується організація.
Вимога тендерної документації про наявність системи менеджменту щодо ланцюга поставок стосується саме учасників процедури закупівлі та не розділяє їх на постачальників чи виробників, адже учасником закупівлі може бути як виробник так і постачальник.
Оскільки основні аспекти стандарту ISO 28000 треба розглядати у повному обсязі, а саме де і коли вони чинять вплив на управління безпекою, зокрема переміщення виробів по ВСЬОМУ ланцюгу постачання, то відповідно за даним стандартом постачальник повинен забезпечувати безпеку ланцюга поставок не лише до кінцевого споживача, а й від виробника до цього ж постачальника.
Ураховуючи викладене, відсутня потреба в установленні додаткових вимог у тендерній документації щодо виробників продукції.
Вимога тендерної документації про наявність системи менеджменту щодо ланцюга поставок стосується саме учасників процедури закупівлі та не розділяє їх на постачальників чи виробників, адже учасником закупівлі може бути як виробник так і постачальник.
Оскільки основні аспекти стандарту ISO 28000 треба розглядати у повному обсязі, а саме де і коли вони чинять вплив на управління безпекою, зокрема переміщення виробів по ВСЬОМУ ланцюгу постачання, то відповідно за даним стандартом постачальник повинен забезпечувати безпеку ланцюга поставок не лише до кінцевого споживача, а й від виробника до цього ж постачальника.
Ураховуючи викладене, відсутня потреба в установленні додаткових вимог у тендерній документації щодо виробників продукції.
Ціна лоту
Дата подання: 27 січня 2023 12:22
Дата відповіді: 27 січня 2023 15:25
Доброго дня!
З великим подивом спостерігаємо за ціює закупівлею. Жодним чином не хочемо звинувачувати вас у недоброчесності, але той бюджет, що ви заявили та кваліфікаційні вимоги наштовхують на думку, що закупка відбудеться за значно завищеною ціною (майже на 3 млн. грн.). Сподіваємося, що цифра в 5 405 460,00 грн. без ПДВ це прикра помилка.
Бо за умови закупки серверного обладнання у одного з реальних партнерів SuperMicro ціна трьох серверних платформ була близько 3,5 млн. грн. з ПДВ, правда ще варто було б виправити числені помилки в технічних вимогах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до законів України «Про ринок електричної енергії» та «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 04 вересня 2018 року № 955 (далі – Порядок № 955), Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг схвалює інвестиційну програму та джерела її фінансування.
Відповідно до пункту 2.4 Порядку № 955 Інвестиційна програма (далі – ІП) формується відповідно до розділів, визначених цим Порядком, із зазначенням обсягу фінансування по кожному з розділів (без урахування податку на додану вартість).
Відповідно до пункту 4.8 Порядку № 955 об’єкти (заходи), які були профінансовані ліцензіатом, але не передбачені схваленою ІП або передбачені схваленою ІП у меншій кількості, не враховуються як виконання ІП, крім випадків відхилення не більше ніж ± 5 % від схвалених фізичних обсягів по лінійних об’єктах електричних мереж 0,4-20 кВ, з відповідним внесенням змін до проектно-кошторисної документації.
Відповідно до законів України «Про ринок електричної енергії» та «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 04 вересня 2018 року № 955 (далі – Порядок № 955), Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг схвалює інвестиційну програму та джерела її фінансування.
Відповідно до пункту 2.4 Порядку № 955 Інвестиційна програма (далі – ІП) формується відповідно до розділів, визначених цим Порядком, із зазначенням обсягу фінансування по кожному з розділів (без урахування податку на додану вартість).
Відповідно до пункту 4.8 Порядку № 955 об’єкти (заходи), які були профінансовані ліцензіатом, але не передбачені схваленою ІП або передбачені схваленою ІП у меншій кількості, не враховуються як виконання ІП, крім випадків відхилення не більше ніж ± 5 % від схвалених фізичних обсягів по лінійних об’єктах електричних мереж 0,4-20 кВ, з відповідним внесенням змін до проектно-кошторисної документації.
Ціна лоту
Дата подання: 27 січня 2023 15:50
Дата відповіді: 30 січня 2023 08:54
А ви точно мені відповідали?
Все, що я зрозумів: якщо ми придбаємо обладнання за реальною ціною, то інвестор звинуватить нас в тому, що ми не виконали інвестиційну програму. А тому ми оголосимо закупівлю таким чином, щоб окрім однієї компанії, котра купила набір екзотичних сертифікатів, більше ніхто навіть не зможе прийняти участь в тендері. І такій компанії ми готові переплатити 3 мільйони гривень - ну, а що - це ж гроші інвестора, чого ж їх жаліти.
А вам не спадало на думку, що за ці три мільйони переплати можна було ще й добряче модерніізувати вашу серверну інфраструктуру.
Ні, ви тільки не подумайте, що я вас підозрюю в тому, що переможець закупівлі поділиться з вами переплатою, у нього ж буде сертифікат борця з корупцією.
Прямо готовий матеріал для НАБУ, жаль, що не маю там знайомих.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Уповноваженою особою надано вичерпну інформацію щодо питання джерел фінансування предмету закупівлі, визначення його очікуваної вартості, у т.ч. з посиланнями на нормативні акти та джерела, а також здійснено узагальнюючий опис необхідності установлення вимог Замовником щодо наявності учасником сертифікатів ISO. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, Замовником у повному обсязі надано роз’яснення з приводу предмету закупівлі та процедури закупівлі, які містяться у запитаннях від 24.01.2023, 25.01.2023, 27.01.2023 цієї процедури закупівлі.
Мандат на свавiлля
Дата подання: 27 січня 2023 16:26
Дата відповіді: 30 січня 2023 08:53
З відповіді на попереднє питання випливає, що гроші, виділені інвестором, мають бути повністю витрачені.
"Відповідно до пункту 4.8 Порядку № 955 об’єкти (заходи), які були профінансовані ліцензіатом, але не передбачені схваленою ІП або передбачені схваленою ІП у меншій кількості, не враховуються як виконання ІП"
Чи слід розуміти це так, що наявність сертифіката борця з корупцією (ІSО 37001) є гарантом того, що запланований бюджет буде освоєний переможцем повністю, незалежно від вартості серверів, що купуються?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Уповноваженою особою надано вичерпну інформацію щодо питання джерел фінансування предмету закупівлі, визначення його очікуваної вартості, у т.ч. з посиланнями на нормативні акти та джерела, а також здійснено узагальнюючий опис необхідності установлення вимог Замовником щодо наявності учасником сертифікатів ISO. Додатково, звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником при встановленні вимоги про надання учасниками у складі пропозиції відповідних сертифікатів здійснив коротке обґрунтування у якому вказав про необхідність підтвердження саме цих стандартів, оскільки наявність належної системи менеджменту учасника гарантує керованість та контрольованість усіх процесів, що функціонують на підприємстві, дозволяє підприємству підтримувати стабільну якість його послуг, сприяє потребі замовника у зміцненні безпеки вантажів, що постачаються при виконанні договору про закупівлю від можливих загроз та дозволяє замовнику впевнитися у мінімізації корупційних ризиків. Варто зауважити, що ISO або International Organization for Standardization - найвідоміша організація світового масштабу в області створення різних стандартів, що стосуються бізнесу і технологій. Без перебільшення, найбільш затребуваним і використовуваним багатьма країнами світу є стандарт ISO. Він відноситься до створення і регулювання структури контролю якості в організаціях, визначення якості менеджменту бізнес процесів. Сертифікат ISO показує суспільству, що всі процеси, які відбуваються в компанії, забезпечують якість продукції, персоналу, інформації та сприяють досягненню повної задоволеності клієнта. При наявності сертифіката ISO, українські підприємства можуть виходити на європейський і світовий ринки з продукцією та послугами стабільної якості. Наявність даного сертифіката говорить про те, що дане підприємство має такі якості як компетентність в менеджменті та системність у виконанні проектів. Якщо підприємство має відповідний сертифікат ISO та відповідає положенням зазначеного стандарту, то це служить підтвердженням компетентного управління бізнес-процесами, оскільки сертифікація передбачає періодичну перевірку дотримання запровадженої системи. Тому ПрАТ «Волиньобленерго» під час проведення процедури закупівлі зацікавлений залучити постачальника, який має достатні підтверджені методики керування процесами виконання проєкту, що підтверджено авторитетною міжнародною програмою сертифікації. Крім того, Замовником було проаналізовано ринок відповідного предмету закупівлі, та з’ясовано, що будь-який постачальник вказаного товару може пройти сертифікацію за стандартами ISO за умови її відповідності сертифікаційним вимогам. Таким чином, вами не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови Документації та не доведено, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси вас як учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Відтак, Замовником у повному обсязі надано роз’яснення з приводу предмету закупівлі та процедури закупівлі, які містяться у запитаннях від 24.01.2023, 25.01.2023, 27.01.2023 цієї процедури закупівлі. Щодо питання освоєння коштів учасником процедури закупівлі, то це питання виходить за межі повноважень Уповноваженої особи Замовника.
Відтак, Замовником у повному обсязі надано роз’яснення з приводу предмету закупівлі та процедури закупівлі, які містяться у запитаннях від 24.01.2023, 25.01.2023, 27.01.2023 цієї процедури закупівлі. Щодо питання освоєння коштів учасником процедури закупівлі, то це питання виходить за межі повноважень Уповноваженої особи Замовника.
Прибрати невідповідності
Дата подання: 27 січня 2023 16:40
Дата відповіді: 30 січня 2023 08:51
Прохання внести редагування в технічне завдання.
Платформа Supermicro SYS-6029P-WTR 19" 2U, 2xPSU, Intel C621, 2xLGA3647, до 1.5TB (12 slots) DDR4 ECC Registered, 8x3.5" RAID рівнів: 0,1,5,10), 2x1GbE (Intel X722, RJ45), IP-KVM, Video, 4xPCI-E (x8) FH, 2xPCI-E (x8) LP, 1xPCI-E (x16) for AOM , 1xM.2, Black (посилання на сайт виробника https://www.supermicro.com/en/products/system/2U/6029/SYS-6029P-WTR.cfm) дозволяє встановити до 12 модулів пам'яті та 8 дисків 3.5" - тоді як у завданні їх 16 і 12 відповідно (крім SSD, який теж треба десь розмістити):
Оперативна пам'ять 128GB DDR4-3200 ECC Registered Supermicro certified – 16шт.
Диск (HDD/SSD) 12TB 3.5" SAS 7200rpm Enterprise, MTBF 2,500,000 годин, повний duplex, dual port - 12шт.
Диск (HDD/SSD) 480GB Enterprise SSD, 6Gb/s SATA, 1.0 DWPD r/w: 550/520 MB/s, 98,000/24,000 IOps – 1шт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 23 Закону № 922-VIII технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Так, технічне завдання містить усі необхідні вимоги, які сформовано відповідно до потреби Замовника. При оголошенні закупівлі, зокрема при складанні Технічного завдання (Додатку 3 Документації), Уповноваженою особою використовувалися показники, які задовільняють потребу Товариства відповідно до клопотання ініціюючого структурного підрозділу та характеристик і найменувань, які погоджені та затверджені в установленому порядку регулятором НКРЕКП, зокрема що затверджуються у Інвестиційній програмі ПрАТ «Волиньобленерго» на 2023 рік. Оскільки Замовник не вправі відхилятися від переліку схваленого у Інвестиційній програмі, то Замовник не вправі розширювати та/або змінювати технічні характеристики предмету закупівлі. Таким чином, вами не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови Документації та не доведено, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси вас як учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" |
5 379 450,00
UAH
|
5 379 450,00
UAH
|
1.4285714286 | 3 765 615 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" #37610680 |
Переможець |
5 379 450,00
UAH
|
31 січня 2023 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2023 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 09:31
|
19-23-176 ІП п. 4.1.2.1.pdf | укладений |
14 лютого 2023 09:30
|