Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко та вершки. код 15510000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - код 15511100-4 Молоко 2,5% (2,6%) жирності пастеризоване; -код 15511210-8 Молоко 2,5% (2,6%) жирності ультрапастеризоване
Очікувана вартість
655 000,00 UAH
UA-2023-01-23-008006-a ● 7be8c7f9361d46fb977fd48e07a79b27
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05406623 |
Місцезнаходження: | 68001, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ХАНТАДЗЕ, будинок 8 А |
Контактна особа: |
Бекреньова Тетяна Олександрівна 0486857501 tanyalihtina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2023 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 655 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями .Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13330 кілограм
Молоко 2,5% (2,6%) жирності пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко
5350 кілограм
Молоко 2,5% (2,6%) жирності ультрапастеризоване;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15511210-8 — Ультрапастеризоване молоко
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2023 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2023 15:39 |
Зміни.doc | |
25 січня 2023 15:39 |
ТД Молоко .doc | |
23 січня 2023 14:12 |
ТД Молоко .doc |
25 січня 2023 15:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 січня 2023 15:39 |
Зміни.doc
|
|||
25 січня 2023 15:39 |
ТД Молоко .doc
|
|||
23 січня 2023 14:12 |
ТД Молоко .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-23-008006-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Код ЄДРПОУ:32521649
Дата подання: 24 січня 2023 16:11
Вимога про усунення дискримінаційної умови в тендерній документації.
Відповідно п/п. 5 п. 5 Розділу 3. Інструкція з підготовка тендерної пропозиції та п.10 Додатку 5 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників відкритих торгів з особливостями надати:
5).акт перевірки Держпродспоживслужби, стосовно додержання операторами ринку (учасником процедури) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18.05.2017 р. стосовно приміщень, зазначених в довідці про потужності та виданий не раніше другого півріччя 2022 року.
10). Документ Держпродспоживслужби, виданий Учаснику не раніше другого півріччя 2022 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, зазначених в довідці про потужності, із відсутністю фактів виявлених порушень.
Вимога щодо надання Учасником актів перевірок не раніше другого півріччя 2022 року є дискримінаційною, порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закону), та звужує коло потенційних учасників, зважаючи на наступне.
Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження здоров'я та благополуччя тварин", "Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження" затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896, про що компетентними органами складається щорічний план.
Відповідно до ч. 3 статті 25 «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» щорічний план державного контролю має відповідати довгостроковому плану державного контролю, ґрунтуватися на ризик-орієнтованому підході та визначати кількість відборів зразків різних видів харчових продуктів і кормів та їх лабораторних досліджень (випробувань) за визначеними показниками.
У зв’язку із повномасштабним вторгнення російської федерації та введенням воєнного стану в Україні річний план державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, - не був складений, так як відповідно до Постанови «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» від 13 березня 2022 р. № 303 Кабінет Міністрів України постановив припинити проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”.
Посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/303-2022-%D0%BF#Text
Крім того, про заборону проведення планових та позапланових заходів державного нагляду під час дії воєнного стану на підставі Постанови КМУ №303 від 13.03.2022 року, також зазначено на офіційному сайті Держпродспоживлужби України.
Посилання https://dpss.gov.ua/news/do-uvahy-spozhyvachiv
Таким чином, у зв’язку із не проведенням планових та позапланових заходів державного нагляду органами Держпродспоживслужби у період з 13.03.2022 по теперішній час, вимога щодо надання Акту перевірки Держпродспоживслужби складських приміщень та Акту перевірки Держпродспоживслужби щодо аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданих не раніше другого півріччя 2022 року, не може бути виконана жодним з потенційних учасників закупівлі.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Зважаючи на вищевказане, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації в частині зміни строку видання актів, а саме:
5).акт перевірки Держпродспоживслужби, стосовно додержання операторами ринку (учасником процедури) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18.05.2017 р. стосовно приміщень, зазначених в довідці про потужності та виданий не раніше 2021 року.
10). Документ Держпродспоживслужби, виданий Учаснику не раніше 2021 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, зазначених в довідці про потужності, із відсутністю фактів виявлених порушень.
Розгорнути
Згорнути
5).акт перевірки Держпродспоживслужби, стосовно додержання операторами ринку (учасником процедури) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18.05.2017 р. стосовно приміщень, зазначених в довідці про потужності та виданий не раніше другого півріччя 2022 року.
10). Документ Держпродспоживслужби, виданий Учаснику не раніше другого півріччя 2022 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, зазначених в довідці про потужності, із відсутністю фактів виявлених порушень.
Вимога щодо надання Учасником актів перевірок не раніше другого півріччя 2022 року є дискримінаційною, порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закону), та звужує коло потенційних учасників, зважаючи на наступне.
Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження здоров'я та благополуччя тварин", "Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження" затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896, про що компетентними органами складається щорічний план.
Відповідно до ч. 3 статті 25 «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» щорічний план державного контролю має відповідати довгостроковому плану державного контролю, ґрунтуватися на ризик-орієнтованому підході та визначати кількість відборів зразків різних видів харчових продуктів і кормів та їх лабораторних досліджень (випробувань) за визначеними показниками.
У зв’язку із повномасштабним вторгнення російської федерації та введенням воєнного стану в Україні річний план державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, - не був складений, так як відповідно до Постанови «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» від 13 березня 2022 р. № 303 Кабінет Міністрів України постановив припинити проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”.
Посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/303-2022-%D0%BF#Text
Крім того, про заборону проведення планових та позапланових заходів державного нагляду під час дії воєнного стану на підставі Постанови КМУ №303 від 13.03.2022 року, також зазначено на офіційному сайті Держпродспоживлужби України.
Посилання https://dpss.gov.ua/news/do-uvahy-spozhyvachiv
Таким чином, у зв’язку із не проведенням планових та позапланових заходів державного нагляду органами Держпродспоживслужби у період з 13.03.2022 по теперішній час, вимога щодо надання Акту перевірки Держпродспоживслужби складських приміщень та Акту перевірки Держпродспоживслужби щодо аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданих не раніше другого півріччя 2022 року, не може бути виконана жодним з потенційних учасників закупівлі.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Зважаючи на вищевказане, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації в частині зміни строку видання актів, а саме:
5).акт перевірки Держпродспоживслужби, стосовно додержання операторами ринку (учасником процедури) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18.05.2017 р. стосовно приміщень, зазначених в довідці про потужності та виданий не раніше 2021 року.
10). Документ Держпродспоживслужби, виданий Учаснику не раніше 2021 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, зазначених в довідці про потужності, із відсутністю фактів виявлених порушень.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2023 15:38
Внесено зміни в тендерну документацію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
653 164,80
UAH з ПДВ
|
653 164,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Переможець |
653 164,80
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2023 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 10:13
|
Додаткова угода №6 до договору №48 від 15.02.2023.pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2024 10:36
|
Додаткова угода №5 до договору №48 від 15.02.2023 року.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2024 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 січня 2024 12:02
|
ДУ №4 до договору №48 від 15.02.2023.pdf | зміни до договору |
08 січня 2024 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:46
|
ДУ № 3 до Дог.№ 48від 15.02.2023.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2023 15:48
|
ДУ №2 до договору 48 від 15.02.2023.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2023 09:16
|
ДУ №1 до договору № 48 від 15.02.2022.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2023 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 10:05
|
Договір №48 від 15.02.2023.pdf | укладений |
16 лютого 2023 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назв закладів |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №3 |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №4 |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №5 |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №6 |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |