Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41865996 |
Місцезнаходження: | 13100, Україна , Житомирська обл., Любарський район, селище міського типу Любар, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 15 |
Контактна особа: |
Дрига Тетяна +380967464627 tetanadriga84@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2023 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 285 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 425,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2023 09:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 09:04 |
ТАБЛИЦЯ ЗМІН від 24.01.2022 року.doc | |
24 січня 2023 08:59 |
Масло.docx |
24 січня 2023 09:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 січня 2023 09:04 |
ТАБЛИЦЯ ЗМІН від 24.01.2022 року.doc
|
||||||
24 січня 2023 08:59 |
Масло.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000053 ● a9c03b099e6e4c93b501dba3a5f1c2b3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2023
№ 9-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.02.2023 №9-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
18. UA-2023-01-23-006696-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-13 16:41:38
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Вершкове масло» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-23-006696-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-14 13:02:46
Відповідь на звернення
ДЕРЖАВНО АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ про надання відповіді".
Відділом освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради розглянуло питання у межах проведення моніторингу закупівлі «Вершкове масло» ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-23-006696-a ”, повідомляє про наступне.
Для розрахунку потреби предмета закупілі «Вершкове масло» ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло враховувалися дітодні відвідування, норми на добу по постанові КМУ 305 від 24.03.2021 та загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товару , яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та постачальників.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015-15530000-2 Вершкове масло визначені з урахуванням реальних потреб Замовника та оптимального співвідношення ціни та якості. Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
№ Найменування Одиниці виміру Кількість Опис товару та його відповідність нормативним документам Уміст жиру Умови поставки
1 Вершкове масло кг 1000 ДСТУ 4399:2005 не менше 72,5% Спеціалізованим транспортом постачальника
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-02-27 11:36:07
Звернення за роз`ясненням
Відділ освіти,молоді та спорту Любарської селищної ради ознайомившись із Висновком ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 23 лютого 2023 року, постала потреба у додатковому розясненні . Оскільки за результатами аналізу установлено наступні порушення законодавства у сфері закупівель, а саме:
- на порушення вимог абзаців 2 та 5 пункту 44 Особливостей, Замовником у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання довідки в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені частиною 2 статті 17 Закону;
- на порушення вимог пункту 41 Особливостей та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в абзацах 1, 4 та 5 підпункту1 пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено підстави відхилення тендерних пропозицій на умовах не передбачених вищевказаним законодавством, зокрема, передбачено підстави встановлені статтею 31 Закону, які на момент проведення процедури закупівлі не застосовувалися;
***Просимо Вас роз’яснити дані пункти порушення. Оскільки Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив Довідку в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені частиною 2 статті 17 Закону;
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-02-27 13:05:51
Відповідь на роз’яснення
1)Відповідно до абзацу 1 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) : «Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону)».
Також, враховуючи абзаци 4 та 5 пункту 44 Особливостей: «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.» та «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту.»
Однак, пунктом 14 Додатку 2 до тендерної документації, вимагалося від учасника надати довідку в довільній формі, щодо відсутності підстав частини 2 статті 17 Закону.
2) Замовником в абзацах 1, 4 та 5 підпункту1 пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначені підстави відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Однак, Постановою Кабінету Міністрів України № 1495 від 30.12.2022, було внесенні зміни.
Відповідно до якої абзаци 2, 5 та 6 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, не застосовуються, які зазначені в абзацах 1, 4 та 5 підпункту 1 пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2023-02-28 09:22:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом оголошення догани
2023-02-28 15:57:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП БАЙЦЕР ОЛЬГА ГНАТІВНА |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Прут Віктор Михайлович |
282 880,00
UAH з ПДВ
|
282 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП БАЙЦЕР ОЛЬГА ГНАТІВНА #2523204762 |
Переможець |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2023 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2023 13:33
|
ДУ масло.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2023 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2023 10:25
|
Договір масло.pdf | укладений |
07 лютого 2023 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |