Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливні брикети з лушпиння соняшника, брикети паливні з деревини
Очікувана вартість
1 581 000,00 UAH
UA-2023-01-23-006551-a ● 2b69379b354545e3987720259a151171
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛИСОГІРСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА" ПЕРВОМАЙСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20904732 |
Місцезнаходження: | 55250, Україна , Миколаївська обл., Первомайський район, с. Лиса Гора, вул. Велика, 100а |
Контактна особа: |
Светлана Ивановна Щербатюк +380987320486 internatlgora@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2023 13:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 1 581 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 905,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
181 тонни
Паливні брикети з лушпиння соняшника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55250, Україна, Миколаївська область, Первомайський район с.Лиса Гора, вул.Велика ,100а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 березня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
5 тонни
Брикети паливні з деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55250, Україна, Миколаївська область, Первомайський район с.Лиса Гора, вул.Велика ,100а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 березня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-23-006551-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2812309438
Дата подання: 25 січня 2023 17:18
Оскарження умов тендерної документації, відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року.
Проаналізувавши тендерну документацію, повідомляємо про те, що вами встановлено дискримінаційні вимоги, що порушують принципи публічних закупівель. Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пунктом 29 встановлено: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями ДЛЯ ЗАКУПІВЛІ ТВЕРДОГО ПАЛИВА, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії, ПОЛОЖЕННЯ ПУНКТІВ 1 І 2 ЧАСТИНИ ДРУГОЇ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ЗАМОВНИКОМ НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ.
Замовник в Додатку 1 до Документації встановив дискримінаційну вимогу, а саме: документальне підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності власника транспортного(-их) засобу(-ів)/орендодавця/виконавця послуг перевезення у відповідності до чинного законодавства України: зокрема: сканкопію звіту екологічного аудиту, виконаного екологічним аудитором або юридичною особою, що має право на здійснення екологічного аудиту. Вимагаємо виключити дану вимогу з Додатку 1.
Додатково інформує про те, що Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року врегульовано порядок оскарження відкритих торгів, а саме учасником надано право подання скарги до АМКУ на умови та вимоги закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Замовник в Додатку 1 до Документації встановив дискримінаційну вимогу, а саме: документальне підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності власника транспортного(-их) засобу(-ів)/орендодавця/виконавця послуг перевезення у відповідності до чинного законодавства України: зокрема: сканкопію звіту екологічного аудиту, виконаного екологічним аудитором або юридичною особою, що має право на здійснення екологічного аудиту. Вимагаємо виключити дану вимогу з Додатку 1.
Додатково інформує про те, що Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року врегульовано порядок оскарження відкритих торгів, а саме учасником надано право подання скарги до АМКУ на умови та вимоги закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2023 09:15
Дякую за запитання , вимоги ваші розглядаються, готуються зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-01-23-006551-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2812309438
Дата подання: 10 лютого 2023 18:30
Оскарження умов тендерної документації, відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року.
Оскарження умов тендерної документації, відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року.
Проаналізувавши тендерну документацію, повідомляємо про те, що вами встановлено дискримінаційні вимоги, що порушують принципи публічних закупівель. Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пунктом 29 встановлено: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями ДЛЯ ЗАКУПІВЛІ ТВЕРДОГО ПАЛИВА, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії, ПОЛОЖЕННЯ ПУНКТІВ 1 І 2 ЧАСТИНИ ДРУГОЇ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ЗАМОВНИКОМ НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ.
В Розділу 5 Тендерної Документації Замовник встановив дискримінаційну вимогу, а саме: З метою підтвердження забезпечення первинними засобами пожежогасіння складських приміщень для зберігання товару, учасники повинні також надати сканований оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, складеної власником або орендарем об’єкту нерухомості, з наданням підтвердження реєстрації такої декларації ДСНС або її територіальним органом, або лист-пояснення у довільній формі про відсутність підстав для складення та подання такої декларації стосовно об’єктів нерухомості, (з посиланням на відповідні норми чинного законодавства України), та оригінал/копію оцінки протипожежного стану складу, видану уповноваженою організацією згідно норм чинного законодавства, що має відповідну ліцензію. Хочемо зазначити, що отримання даних довідок та декларацій займає певний проміжок часу, що унеможливлює взяти участь у Закупівлі як нам так і більшості Постачальників, тому вимагаємо виключити дану вимогу.
Додатково інформує про те, що Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року врегульовано порядок оскарження відкритих торгів, а саме учасником надано право подання скарги до АМКУ на умови та вимоги закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши тендерну документацію, повідомляємо про те, що вами встановлено дискримінаційні вимоги, що порушують принципи публічних закупівель. Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пунктом 29 встановлено: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями ДЛЯ ЗАКУПІВЛІ ТВЕРДОГО ПАЛИВА, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії, ПОЛОЖЕННЯ ПУНКТІВ 1 І 2 ЧАСТИНИ ДРУГОЇ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ЗАМОВНИКОМ НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ.
В Розділу 5 Тендерної Документації Замовник встановив дискримінаційну вимогу, а саме: З метою підтвердження забезпечення первинними засобами пожежогасіння складських приміщень для зберігання товару, учасники повинні також надати сканований оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, складеної власником або орендарем об’єкту нерухомості, з наданням підтвердження реєстрації такої декларації ДСНС або її територіальним органом, або лист-пояснення у довільній формі про відсутність підстав для складення та подання такої декларації стосовно об’єктів нерухомості, (з посиланням на відповідні норми чинного законодавства України), та оригінал/копію оцінки протипожежного стану складу, видану уповноваженою організацією згідно норм чинного законодавства, що має відповідну ліцензію. Хочемо зазначити, що отримання даних довідок та декларацій займає певний проміжок часу, що унеможливлює взяти участь у Закупівлі як нам так і більшості Постачальників, тому вимагаємо виключити дану вимогу.
Додатково інформує про те, що Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року врегульовано порядок оскарження відкритих торгів, а саме учасником надано право подання скарги до АМКУ на умови та вимоги закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2023 09:35
Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Підпунктом 5 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, затвердженої Протоколом № 9 від 09.02.2023 р. (далі- тендерна документація), передбачено «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації». Разом з тим, додаток 1 до тендерної документації не містить вимог, що передбачені вимогами пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже тендерна документація не містить вимог, що порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-23-006551-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2591204894
Дата подання: 26 січня 2023 20:45
Дата подання: 26 січня 2023 20:45
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 січня 2023 13:20
рішення від 27.01.2023 № 966.pdf
Дата публікації: 27 січня 2023 13:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.02.2023 № 1205.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2023 17:30
рішення від 02.02.2023 № 1205.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2023 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до тендерної документації внесено
Дата виконання рішення замовником: 28 лютого 2023 11:16
Номер скарги: UA-2023-01-23-006551-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НДП"ЕКОДІМ", Код ЄДРПОУ:44514954
Дата подання: 28 січня 2023 20:37
Дата подання: 28 січня 2023 20:37
Скарга на умови Тендерної документації
Наявність дискримінаційних вимог у Тендерній документації та невідповідність Тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 січня 2023 15:11
рішення від 31.01.2023 № 981.pdf
Дата публікації: 31 січня 2023 15:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.01.2023 № 1268.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2023 13:29
рішення від 06.02.2023 № 1268.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2023 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесла зміни до тендерної документації та виклала останню в новій редакції з урахуванням внесених змін , з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення АМКУ за номерами:1205-р/пк-пз та 1268-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 09 лютого 2023 13:57
Номер скарги: UA-2023-01-23-006551-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВПК "ЛІГЕР", Код ЄДРПОУ:43706914
Дата подання: 10 лютого 2023 21:16
Дата подання: 10 лютого 2023 21:16
Скарга на дискримінаційні вимоги у Тендерній документації
Наявність дискримінаційних вимог у Тендерній документації та невідповідність Тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 лютого 2023 16:31
Рішення від 14.02.2023 № 1654.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2023 16:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2023 № 2076.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2023 11:16
Рішення від 22.02.2023 № 2076.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2023 16:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: зміни до тендерної документації внесені
Дата виконання рішення замовником: 28 лютого 2023 11:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОНЦУР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
916 980,00
UAH з ПДВ
|
916 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КЄСОВ ГЕОРГІЙ ВІКТОРОВИЧ |
988 962,00
UAH з ПДВ
|
988 962,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НДП"ЕКОДІМ" |
1 042 197,00
UAH з ПДВ
|
1 042 197,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Олег Савонюк Юхимович |
1 081 440,00
UAH з ПДВ
|
1 081 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОНЦУР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА #3118119566 |
Переможець |
916 980,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2023 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 11:34
|
Doc_1_162.pdf | укладений |
12 січня 2024 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 10:28
|
договір 39.pdf | укладений |
13 березня 2023 10:25
|