Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ( Заправка картриджа), номенклатурна позиція предмета закупівлі ДК 021:2015: 50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2023-01-23-001368-a 8e8b284ceb5a40aebb62e52d28e879cb
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Олена Юріївна

+380975767042 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Бондаренко Олена Юріївна
+380975767042
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


м.Вінниця, вул. Магістратська,44, категорія замовника- підприємства, установи, організації, зазначені в п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" з врахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України“Про публічні закупівлі”,на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 ( зі змінами). Технічні та якісні характеристики вказані в ДОГОВОРІ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка картриджів ( на 12 місяців)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

23 січня 2023 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2023 10:49
Протокол УО.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ткачук Роман Федорович
#3227218113
Переможець 95 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2023 10:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 14:24
Договір укладений
23 січня 2023 10:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 95 000,00
UAH