Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічної підтримки (супроводу) програм для Автоматизованої системи оплати проїзду (АСОП) (Код ДК 021:2015:72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою)
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2023-01-23-001235-a 7dce277cd12c4550843f333597a1917b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрмакова Альона Володимирівна

0412430131 mail@transport.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житомиртранспорт" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34900680
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 4/2
Контактна особа: Єрмакова Альона Володимирівна
0412430131
mail@transport.zt.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Програма АСОП (Автоматизована система оплати проїзду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
771 штуки
ПЗ POS- терміналів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

23 січня 2023 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМБОЛ СИСТЕМС"
#36038437
Переможець 480 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2023 10:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 10:01
Протокол про намір укласти договір (4).pdf укладений
23 січня 2023 11:01
Протокол про намір укласти договір1712.pdf укладений
23 січня 2023 10:56
Договір 1713 (2).pdf укладений
23 січня 2023 10:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Програма АСОП (Автоматизована система оплати проїзду) 1 послуга 240 000,00
UAH з ПДВ
ПЗ POS- терміналів 771 штуки 311,28
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 480 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 80 000,00 UAH)