Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "СТАРОКОРЕЦЬКА ПОЧАТКОВА ШКОЛА" КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 24171735 |
Місцезнаходження: | 34708, Україна , Рівненська обл., село Старий Корець, вулиця Зелена, будинок 6 |
Контактна особа: |
Савчук Ганна Анатоліївна 380982220543 nelia1961@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2023 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 175 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2023 11:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2023 11:04 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (1).docx | |
23 січня 2023 10:41 |
Додаток 3 (форма пропозиції) (1) (1).docx | |
23 січня 2023 10:41 |
Додаток 2 Технічні вимоги ( (1).docx | |
23 січня 2023 10:41 |
Додаток 1 (1) (1).docx | |
23 січня 2023 10:41 |
ТД з Особливостями (1).docx |
23 січня 2023 11:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 січня 2023 11:04 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (1).docx
|
|||
23 січня 2023 10:41 |
Додаток 3 (форма пропозиції) (1) (1).docx
|
|||
23 січня 2023 10:41 |
Додаток 2 Технічні вимоги ( (1).docx
|
|||
23 січня 2023 10:41 |
Додаток 1 (1) (1).docx
|
|||
23 січня 2023 10:41 |
ТД з Особливостями (1).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000004 ● d092bb24cbc644e7a6b76e3abc6eb086
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 12:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.04.2023 № 26
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.04.2023 № 26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-01-23-001035-a 23.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 13:53:23
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Напівбрикети торф'яні (код за ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо)», ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-23-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до вимог частини другої статті 23 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Згідно з вимогами п. 29 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
При цьому, нормативний документ, який визначає технічні умови для брикетів торф’яних - ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні на комунально-побутові потреби. Технічні умови», затверджений наказом ДП «УкрНДНЦ» від 27.11.1992 № 121 (далі - ДСТУ 2042-92).
Згідно з ДСТУ 2042-92, цей стандарт поширюється на торф’яні брикети призначені для комунально-побутові потреби.
Відповідно до п.1.2 розділу 1 «Технічні вимоги» ДСТУ 2042-92 встановлено, що торф’яні брикети за показниками якості повинні відповідати нормам, визначеним в таблиці, зокрема, зольність повинна становити не більше 23%, а масова доля вологості в рабочому стані топлива – не більш 20%.
Відповідно до вимог Додатку 2 «Технічні вимоги» до Тендерної документації якість напівбрикетів торф’яних повинна бути підтверджена копіями сертифікатів якості відповідно до вимог ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні вимоги» (подаються в складі пропозиції з попередніх партій поставок торфу).
Однак, в Додатку 2 «Технічні вимоги» до Тендерної документації зазначено, що зольність та вологість напівбрикетів торф’яних повинна становити до 25% та до 28% відповідно, що не відповідає вимогам ДСТУ 2042-92.
По якій причині в Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до показників «Зольність» та «Вологість», що не відповідають вимогам щодо цих показників встановлених ДСТУ 2042-92?
2. Відповідно до вимог п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Згідно з п.5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, зокрема, гарантійний лист в довільній формі про відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону та(або) скріншот, або (Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення отриману з Реєстру в онлайн-режимі за посиланням https://bit.ly/3sUToHs) в разі неможливості перевірити інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах).
Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів – ФОП «КУЛИБЧУК МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ» відсутній документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 3 частини першої та який повинний надати переможець торгів протягом строку визначеного Особливостями.
Чому вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП «КУЛИБЧУК МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ» на підставі п.п. 3 пункту 41 Особливостей, у зв’язку з ненаданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 цих Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-18 16:06:46
надання пояснень
1. Відповідно до вимог частини другої статті 23 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Згідно з вимогами п. 29 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). При цьому, нормативний документ, який визначає технічні умови для брикетів торф’яних - ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні на комунально-побутові потреби. Технічні умови», затверджений наказом ДП «УкрНДНЦ» від 27.11.1992 № 121 (далі - ДСТУ 2042-92). Згідно з ДСТУ 2042-92, цей стандарт поширюється на торф’яні брикети призначені для комунально-побутові потреби. Відповідно до п.1.2 розділу 1 «Технічні вимоги» ДСТУ 2042-92 встановлено, що торф’яні брикети за показниками якості повинні відповідати нормам, визначеним в таблиці, зокрема, зольність повинна становити не більше 23%, а масова доля вологості в робочому стані топлива – не більш 20%. Відповідно до вимог Додатку 2 «Технічні вимоги» до Тендерної документації якість напівбрикетів торф’яних повинна бути підтверджена копіями сертифікатів якості відповідно до вимог ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні вимоги» (подаються в складі пропозиції з попередніх партій поставок торфу). Однак, в Додатку 2 «Технічні вимоги» до Тендерної документації зазначено, що зольність та вологість напівбрикетів торф’яних повинна становити до 25% та до 28% відповідно, що не відповідає вимогам ДСТУ 2042-92. В Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до показників «Зольність» та «Вологість», що не відповідають вимогам щодо цих показників встановлених ДСТУ 2042-92 помилково.
2. Відповідно до вимог п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно з п.5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, зокрема, гарантійний лист в довільній формі про відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону та(або) скріншот, або в разі неможливості перевірити інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах). Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції учасника ФОП «КУЛИБЧУК МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ» наявний документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 3 частини першої Особливостей. Нами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП «КУЛИБЧУК МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ» на підставі п.п. 3 пункту 41 Особливостей, у зв’язку з тим що дана Довідка підвантажена на етапі надання пропозиції.
У зв’язку з допущеними помилками зобов’язуємось усунути виявлені порушення.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-04-21 15:15:38
Щодо усунення порушень
Додатковою угодою №1 від 21.04.2023 Договір розірвано за згодою сторін. Порушення усунені.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення норм пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЛИБЧУК МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ" |
170 065,00
UAH з ПДВ
|
170 065,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ" |
174 050,00
UAH з ПДВ
|
174 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУЛИБЧУК МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ" #2552605574 |
Переможець |
170 065,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 09:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 15:05
|
Додаткова угода Ст.Корець.pdf | укладений |
21 квітня 2023 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 10:33
|
Договір №2 Ст Кор.pdf | укладений |
16 лютого 2023 10:32
|