Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ З СПЕЦІАЛЬНИМ ВІДДІЛЕННЯМ |
Код ЄДРПОУ: | 03190389 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., ОЛЕКСАНДРІЯ, Кіровоградська обл. м. Олександрія вулиця Героїв Сталінграду,10 |
Контактна особа: |
Майорова Анастасія Валеріївна 0634168071 buh-olex@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2023 23:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Сметана не менше 20% жиру, кефір не менше 2,5% жиру
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2023 23:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2023 23:00 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-23-000003 ● fddef2be0d54498d8a6a1a584218041c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 лютого 2023 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.02.2023 № 15-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.02.2023 № 15-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-01-22-000809-a 22.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-24 14:59:36
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Молочні продукти різні», ДК 021:2015: 15550000-8 – молочні продукти різні (сметана не менше 20% жиру, кефір не менше 2,5% жиру) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-22-000809-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-28 15:02:38
Пояснення
На вашу вимогу Номер: 4ca645b230c14ac18bfd4a99f0d2130c, Назва: Про надання пояснення, Дата опублікування: 24.02.2023 14:59 було прийняте рішення надати відповідь стосовно закупівлі товару «Молочні продукти різні», ДК 021:2015: 15550000-8 – молочні продукти різні (сметана не менше 20% жиру, кефір не менше 2,5% жиру) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-22-000809-а).
Розпорядником бюджетних коштів є Департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної державної адміністрації.
Розмір бюджетних призначень відповідає оголошеній вартості закупівлі 350000,00 грн.
Очікувана вартість предмету закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались методом мониторингу цін в мережі інтернет та з використанням електронного каталогу Прозорро Маркет.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-24 15:01:53
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Молочні продукти різні», код ДК 021:2015: 15550000-8 – молочні продукти різні (сметана не менше 20% жиру, кефір не менше 2,5% жиру) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-22-000809-а), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Мале підприємство «Мрія» (далі – ТОВ МП «Мрія») як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 41 Особливостей?
Так, підпунктом 8.5 пунктом 8 додатка № 1 «Технічна специфікація з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (далі – підпункт 8.5 пункт 8 додатка № 1) тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, копію протоколу випробувань та (або) експертного висновку виданого на ім`я виробника (імпортера) і (або) учасника про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів, молекулярно-генетичних показників у продукції, яка буде постачатися. На виконання вказаної вимоги ТОВ МП «Мрія» у складі тендерної пропозиції надано Протокол випробувань харчової продукції від 24.12.2021 № 160/12-21Х, чим не дотримано вимоги підпункту 8.5 пункту 8 додатка № 1 тендерної документації.
Так, підпунктом 2.2 пункту 2 додатка № 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» (далі - підпункт 2.2 пункт 2 додатка № 3) тендерної документації передбачено, зокрема, що водії (експедитори за наявності), зайняті перевезенням харчових продуктів, повинні мати санітарну книжку з результатами медичного огляду та санітарний одяг. На виконання вказаної вимоги ТОВ МП «Мрія» у складі тендерної пропозиції надано особисту медичну книжку водія Корнійчука Юрія Олексійовича, яка не містить результати медичного огляду, чим не дотримано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 додатка № 3 тендерної документації.
2. Чому у пункті 11.2 Проекту договору про закупівлю до тендерної документації, а в подальшому в укладеному Договорі за результатами проведеної процедури, зазначено перелік змін істотних умов Договору, які не відповідають вимогам пункту 19 Особливостей, а саме підпункти 11.2.2, 11.2.6 Договору?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-28 15:13:44
Пояснення
На отриманий запит надаю пояснення:
1. На момент перевірки тендерної пропозиції, яку надав Учасник, Замовника задовільнили: Протокол випробувань харчової продукції від 24.12.2021 №160/12-21Х та Декларація виробника/якісне посвідчення: №18/ХФ—00943 від 18 лютого 2022 року.
2. При завантаженні документів Учасник не додав другу сторінку медичної книжки, де повинні бути зазначені результати медичного огляду водія Корнійчука Юрія Олексійовича. Медогляд був пройдений в повному обсязі, копія медичної книжки надана Учасником разом з листом-поясненням на електронну пошту Замовника.
3. Уповноваженою особою було помилково залишено в умовах проекту договору пункт, що на час оголошення торгів не відповідав чинному законодавству - вимоги пункту 19 Особливостей.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.) • усунуто
-
2023-03-23 11:43:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МП Мрія" |
349 500,00
UAH з ПДВ
|
349 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МП Мрія" #24150945 |
Переможець |
349 500,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2023 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 13:24
|
ДУ до дог 34.pdf | укладений |
17 березня 2023 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2023 13:20
|
ДУ до дог 34.pdf | зміни до договору |
17 березня 2023 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2023 11:58
|
договір 34.pdf | укладений |
10 лютого 2023 11:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.1. Договору і викласти в такій редакції: Загальна сума Договору зменшується на 311 685,00 грн (триста одинадцять тисяч шістсот вісімдесят п’ять грн 00 коп) і становить 0,00 грн. Решта умов договору залишається незмінною і обов’язковою для виконання сторонами. Дана додаткова угода набирає чинності з дати її підписання сторонами і діє на протязі дії Договору №34 від 09.02.2023року. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, складена в двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної сторони. |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 лютого 2023 — 17 березня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0,01
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Розірвати неправомірно укладений Договір №34 стосовно якого було надано зауваження Державною аудиторською службою України Східного офісу держаудитслужби управління Східного офісу держаудитслужби в Кіровоградській області. |