Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Середнянська селищна рада Ужгородського району Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 04349923 |
Місцезнаходження: | 89452, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський р-н, смт. Середнє, вул. ЗАКАРПАТСЬКА, буд. 63 |
Контактна особа: |
Вікторія Свалявчик +380950835369 vika.svalyavchyk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2023 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 665 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 327,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на Товар. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 17:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 17:40 |
Додаток 3Проєкт договору мясо 2023.docx | |
20 січня 2023 17:40 |
ДОДАТОК 4 Форма тендерної пропозиції мясо 2023.docx | |
20 січня 2023 17:40 |
Додаток 2 технічні вимоги мясо 2023.docx | |
20 січня 2023 17:40 |
ТД мясо 2023.docx | |
20 січня 2023 17:40 |
Додаток 1 ст17 та інші документи мясо 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-13-000046 ● 4a37b094484040d4b72c51beb1e81ef4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2023 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.03.2023 № 7- з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 13.03.2023 № 7- з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-01-20-015013-a 20.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-14 12:55:09
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Свинина охолоджена без кістки, Яловичина охолоджена без кістки, Філе куряче охолоджене, Стегно куряче охолоджене, Печінка куряча охолоджена, Тушки курячі морожені, М'ясо куряче )» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-20-015013-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-21 11:19:39
Відповідь на вимогу.
На Вашу вимогу надаємо пояснення.
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі продуктів харчування код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Свинина охолоджена без кістки, Яловичина охолоджена без кістки, Філе куряче охолоджене, Стегно куряче охолоджене, Печінка куряча охолоджена, Тушки курячі морожені, М'ясо куряче )Додається.
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалось веб-сайті у звязку з його відсутністю в Середнянській селищній раді. Разом з тим, повідомляємо що проводиться робота що створення та наповнення сайту Середнянської селищної ради
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-17 15:34:44
відповідь на вимогу.
На Вашу вимогу надаємо пояснення.
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі продуктів харчування код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Свинина охолоджена без кістки, Яловичина охолоджена без кістки, Філе куряче охолоджене, Стегно куряче охолоджене, Печінка куряча охолоджена, Тушки курячі морожені, М'ясо куряче )Додається.
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалось веб-сайті у звязку з його відсутністю в Середнянській селищній раді. Разом з тим, повідомляємо що проводиться робота що створення та наповнення сайту Середнянської селищної ради
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-20-015013-a прийнято рішення про усунення порушення шляхом розірвання договору від 10.02.2023 №19/2230 з ФОП Шостак М.М. Оплата за договором становить 591 813,36 грн.
2023-03-27 16:44:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті встановлено порушення вимог Постанови № 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті встановлено порушення вимог Постанови № 710.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2023-03-29 09:24:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Шостак Микола Миколайович |
1 662 500,00
UAH з ПДВ
|
1 662 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шостак Микола Миколайович #3130515075 |
Переможець |
1 662 500,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2023 09:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 15:25
|
Додоткова угода №1.pdf | укладений |
28 березня 2023 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 12:33
|
Дог 19.pdf | укладений |
14 лютого 2023 12:32
|