Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛУШАВТОДОР" КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 34519595 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., місто Калуш, ВУЛИЦЯ ДОЛИНСЬКА, будинок 44 А |
Контактна особа: |
Іванна Романів +380955748482 ivanna-rib2007@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2023 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 15:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 15:20 |
Тендерна документацiя сіль 20.01.23 .doc | |
20 січня 2023 15:20 |
Додаток 5 Проєкт договору 20.01.23.docx | |
20 січня 2023 15:20 |
Додаток 2 Технiчна специфiкацiя 20.01.23 docx.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-27-000001 ● 3be0f26545484229a56a17ff1126c75c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 11:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023 №9-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.02.2023 №9-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-01-20-012439-a 20.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015: 14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль технічна для посипання доріг), ідентифікатор плану закупівлі UA-2023-01-20-012439-a встановлено, що було допущено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178, в ТД Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Керуючись вищезазначеним висновком моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, директор КП «Калушавтодор» направляє посадову особу, юриста – Іванну РОМАНІВ на додаткове навчання по проведенню тендерних закупівель, щоб надалі не було допущено порушень законодавства при складанні тендерної документації підприємства.
2023-03-20 11:28:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОСТАНЗА" |
932 195,28
UAH з ПДВ
|
932 195,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОСИЛО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
967 600,00
UAH з ПДВ
|
967 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОСТАНЗА" #39822094 |
Переможець |
932 195,28
UAH з ПДВ
|
31 січня 2023 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 14:10
|
договір сіль_pdf.pdf | укладений |
06 лютого 2023 14:09
|