Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Шевченко Андрій Валентинович 380567930886 an.shevchenko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2023 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 8 108 910,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 544,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерною документацією вимагається забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії з накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги") гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за N 275/35897. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 81 089,10 грн (Вісімдесят одна тисяча вісімдесят дев'ять грн 10 коп. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 81089.1 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 1_% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу безумовної безвідкличної гарантії на паперовому носії, або у вигляді електронної банківської гарантії з накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису гаранта, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Накладка ізолююча (полімеркомпозиційна) 6-ти отвірна для рейок типу Р65 (без стикових болтів)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Для контрагентів-платників ПДВ – Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 10-й банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України Для контрагентів, які не є платниками ПДВ - Оплата за кожну партію поставленого товару проводиться ПОКУПЦЕМ на 10-й банківський день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію товару. ( Детальніше – розділ 7 Додатку 5 «Проєкт договору») | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 14:36 |
ТД Накладка ізолююча без стикових болтів 17012023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-15-000030 ● dfb9fa66753742869bfd358ac964cf93
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 15:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
15.05.2023 № 5-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 21.04.2023№003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 15.05.2023
№ 5 -з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
UA-2023-01-20-010870-a
20.01.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 17:01:33
Питання для пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Накладка ізолююча (полімеркомпозиційна) 6-ти отвірна для рейок типу Р65 без стикових болтів (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-20-010870-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Згідно Єдиного закупівельного словника код товару що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції цього предмета закупівлі є код ДК 34946121-4 «Рейкові накладки та підкладки». Замовником в оголошенні зазначено Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання, який також внесено до графи «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі». Прошу пояснити не внесення до окремих електронних полів інформації щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
2. Умовами пункту 2 Додатка 6 «Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» до тендерної документації замовника, відносно документів що необхідно надати, зазначено, що «Копії нормативних документів щодо підтвердження всіх в сукупності технічних вимог, відповідно до яких виготовляється (або відповідає) продукція (діючі на момент подання пропозиції учасником): - якщо продукція виготовляється за ГОСТ, ДСТУ, креслення надати повну копію нормативного документу на виготовлення даної продукції; - або якщо продукція виготовляється за технічними умовами (ТУ), або технічним завданням (ТЗ), надати повну копію нормативного документу на виготовлення даної продукції».
Однак вивчаючи оприлюднені в електронній системі закупівель документи, надані в рамках тендерної пропозиції Учасником ТОВ "МЕХАНІКА АТ", встановлено що на титульному аркуші технічних умов ТУ У 30.2-23721759-022:2013 по виготовленню «Прокладка торцева для ізолюючих стиків рейок Р50, Р 65, Р75 та UIC60» встановлено обмеження чинності цього документа до 05.03.2018 р. Прошу надати пояснення причин не врахування зазначеного під час розгляду пропозиції ТОВ "МЕХАНІКА АТ"?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 10:44:12
ВІдповіди на питання для пояснень
Пояснення Замовника на питання 1:
Замовник не вважає, що код ДК 34946121-4 «Рейкові накладки та підкладки» найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі з причини, що згідно Додатку 6 тендерної документації «Технічні вимоги» в розділі «Технічні характеристики (або еквівалент)» визначено, що до комплекту повинно входити:
1. Накладки ізолюючі – одна пара (2 шт.);
2. Планки стопорні (металеві пластини) – 4 шт.;
3. Прокладка торцева ізолююча товщиною 4 мм – 2 шт. або товщиною 8 мм – 1 шт..
Отже, предмет закупівлі складається, окрім накладок, з – планки стопорні, прокладка торцева, які за своєю назвою не відповідають коду ДК 34946121-4 «Рейкові накладки та підкладки", але відповідають коду ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання.
Таким чином, Замовник, керуючись пунктом 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708, визначив предмет закупівлі товарів і послуг згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме за кодом ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання.
Пояснення Замовника на питання 2:
Учасник ТОВ «МЕХАНІКА АТ» у складі тендерної пропозиції 02.02.2023 16:55 завантажив файл під назвою 20_ТУУ_Прокладки торцеві.pdf, в якому зокрема містяться 25 відсканованих сторінок, а саме Технічні умови ТУ У 30.2-23721759-022:2013 по виготовленню «Прокладки торцеві для ізолюючих стиків рейок Р50, Р 65, Р75 та UIC60» зі змінами. В зазначеному файлі на сторінках 24-25 міститься документ під назвою «Зміна №1 ТУ У 30.2-23721759-022:2013 Прокладки торцеві для ізолюючих стиків рейок Р50, Р65, Р75 та UIC60», де на сторінці 25 в розділі «ЗМІСТ ЗМІНИ» в наявності інформація «Титульний лист. Вираз «Чинні до 05.03.2018 замінити на вираз «Без обмеження терміну дії», що є підтвердженням того, що Технічні умови ТУ У 30.2-23721759-022:2013 по виготовленню «Прокладки торцеві для ізолюючих стиків рейок Р50, Р 65, Р75 та UIC60» є чинними на момент подачі тендерної пропозиції учасником ТОВ «МЕХАНІКА АТ». Зміни №1 зареєстровані державним підприємством «Хмельницький накуво-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» за №02568354/001350/01.
Вищенаведена інформація була врахована при проведені оцінці пропозиції учасника.
Файл 20_ТУУ_Прокладки торцеві.pdf знаходиться у вкладці «Документи до комерційної пропозиції» учасника ТОВ "МЕХАНІКА АТ" в електронній системі закупівлі за адресою https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/29077741/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕХАНІКА АТ" |
8 009 226,00
UAH з ПДВ
|
8 009 226,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕХАНІКА АТ" #42035120 |
Переможець |
8 009 226,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2024 11:05
|
ПОВІДОМЛЕННЯ_МЕХАНІКА 2352 ДУ2.docx | зміни до договору |
26 січня 2024 11:04
|
ДУ 2 Механіка 2352.pdf | зміни до договору |
26 січня 2024 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:11
|
ПОВІДОМЛЕННЯ_МЕХАНІКА 2352.docx | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:11
|
ДУ 1 Механіка 2352.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 09:18
|
Договор накладка Механіка скан.pdf | укладений |
21 лютого 2023 09:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-2352/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-2352/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |