Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КЛЕВАНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА №1 І-ІІІ СТУПЕНІВ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21087614 |
Вебсайт: | http://klevanzir.cc.ua |
Місцезнаходження: | 35312, Україна , Рівненська обл., смт. Клевань, вул. Шкільна, буд. 15 |
Контактна особа: |
Надія Жук +380986226681 nadya3001@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2023 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2023 09:02 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 13:41 |
Додаток 4.docx | |
20 січня 2023 13:41 |
Тендерна документація риба.doc | |
20 січня 2023 13:41 |
Додаток 1.docx | |
20 січня 2023 13:41 |
Додаток 5.docx | |
20 січня 2023 13:41 |
Додаток 3.docx | |
20 січня 2023 13:41 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-25-000008 ● 82f7dc211259439bb2376e94f2b9f3be
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 11:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.04.2023 № 30
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.04.2023 № 30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-01-20-009071-a 20.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-25 16:08:19
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Морожена риба (хек, минтай, рибне філе)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-20-009071-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з вимогами п. 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи протокол №10 від 20.01.2023 (далі – Тендерна документація), Учасником надається довідка, складена у довільній формі за власноручним підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), про потужності (складські приміщення), де буде здійснюватися виробництво та/або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Учасник повинен вказати яке саме приміщення потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використане для зберігання, відвантаження та передпродажної підготовки предмету закупівлі. Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, учаснику необхідно надати, зокрема, оригінал або копію(ї) документів на холодильне/морозильне обладнання.
Однак, відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції учасника ФОП Склянчук Сергій Олександрович відсутній оригінал або копію(ї) документів на холодильне/морозильне обладнання.
Чому при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Склянчук Сергій Олександрович Вами не зафіксовано відсутність в її складі вищевказаних документів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-28 16:19:21
Відповідь
На запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, опублікованого в електронній системі закупівель 25.04.2023 року о 16:08 год., щодо надання пояснень Спеціальна школа № 1 в смт Клевань Рівненської обласної ради повідомляє, що у складі тендерної пропозиції ФОП Склянчука Сергія Олександровича міститься інформація про потужності (складські приміщення), де буде здійснюватися виробництво та/або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Приміщення складу (r-UA-17-08-582) площею 35,2 м2 обладнане спеціальною холодильною установкою. Температурний режим 4 + 2 *с. Адреса: 35704, Рівненська обл, м. Здолбунів, вул Яворницького 28/5, додана копія технічного паспорту складу, копія витягу з Державного реєстру речових прав нерухомого майна. Також ФОП Склянчук Сергій Олександрович у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю повідомив, що постачання предмету закупівлі здійснюється зі складу виробника (тобто склад та морозильне обладнання підприємцем не застосовується).
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами, як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна. Пропозиція ФОП Склянчука Сергія Олександровича є найбільш економічно вигідною, економія бюджетних коштів складає 20 250 грн., що є важливим для Замовника у період воєнного стану та постійним зростанням цін на продукти харчування.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Склянчук Сергій Олександрович |
139 750,00
UAH з ПДВ
|
139 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-КОМЕРС" |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
160 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Склянчук Сергій Олександрович #2941208630 |
Переможець |
139 750,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2023 15:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 лютого 2023 09:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 11:50
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
05 травня 2023 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2023 14:48
|
Договір.pdf | укладений |
07 лютого 2023 14:46
|