Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Сударська Інна Володимирівна 380444650900 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2023 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 143 164 980,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці
Тендерна документація
27 січня 2023 14:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 14:13 |
Зміни до тендеру_335_ВО від 27.01.2023.docx | |
27 січня 2023 14:13 |
335_ВО підшипники_нова редакція від 27.01.2023.docx | |
20 січня 2023 13:34 |
Додаток №8.docx |
27 січня 2023 14:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2023 14:13 |
Зміни до тендеру_335_ВО від 27.01.2023.docx
|
|||
27 січня 2023 14:13 |
335_ВО підшипники_нова редакція від 27.01.2023.docx
|
|||
20 січня 2023 13:34 |
Додаток №8.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
We have request (no formal right for requirement) for extension of deadline for presentation of documents for this tender till 10.02.2023.
Rationale:
You order quite specific products.
Quantity is relatively large.
Delivery from Russia is excluded.
For Japanese or US products you have too small budget. Two your tenders (UA-2022-11-11-008771-a and UA-2022-11-11-009050-a) were failed as there were no bids.
Our associated manufacturer is ready to bid in the frame of your budget. But because of National Holidays in China (till 30.01.2023) it is impossible physically. Not only the factory is closed, banks are closed too. If we would deal with small private manufacturer, theoretically it would be possible to find a solution. But our associate is National state-owned company and no exception is possible.
So, we kindly ask you to extend the tender as above.
Best regards,
==========================
Шановний покупець!
У нас є прохання (формального права на вимогу немає) щодо продовження терміну подання документів для цього тендеру до 10.02.2023.
Обґрунтування:
Ви замовляєте досить специфічні продукти.
Кількість відносно велика.
Доставка з Росії виключена.
Для японської чи американської продукції у вас занадто малий бюджет. Два ваші тендери (UA-2022-11-11-008771-a та UA-2022-11-11-009050-a) були провалені через відсутність заявок.
Наш асоційований виробник готовий зробити ставку в рамках вашого бюджету. Але через національні свята в Китаї (до 30.01.2023) це фізично неможливо. Закривається не тільки фабрика, але й банки. Якби ми мали справу з невеликим приватним виробником, теоретично можна було б знайти рішення. Але наш партнер є національною державною компанією, і тут немає винятків.
Тому просимо продовжити тендер, як зазначено вище.
З повагою,
Наше підприємство спеціалізується на постачанні Товару, який є предметом закупівлі. Ми уважно ознайомилися з умовами тендерної документації та вимушені констатувати, що термін подання пропозицій вказано без урахування реалій військового стану. Нажаль, планові та аварійні відключення електроенергії внаслідок пошкодження об’єктів критичної інфраструктури ворогом, унеможливлюють подання пропозиції у вказані терміни, адже навіть банківські установи, які надають гарантії, здебільшого не мають генераторів та підлаштовуються під графіки відключень. Враховуючи це, ми просимо продовжити термін подання пропозицій на 10 робочих днів.
Наше підприємство спеціалізується на постачанні Товару, який є предметом закупівлі. Ми уважно ознайомилися з умовами тендерної документації та вимушені констатувати, що вимоги до банківських установ, які можуть надавати гарантію, є доволі жорсткими, що створює обмеження для учасників та робить процедуру отримання гарантії доволі тривалою, що не узгоджується з термінами подання пропозицій. Враховуючи зазначене, просимо переглянути вимоги до банківських установ, які можуть надавати гарантію, в частині регулятивного капіталу – встановити мінімум у розмірі 2 млрд. грн.
Щодо технічного питання Замовником здійснюється його розгляд та у разі прийняття позитивого рішення будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
наша компанія планує прийняти участь у закупівлі, але хотіли би зазначити, що при визначенні кінцевих термінів
подання пропозицій не врахований той факт, що висунувши певні обмеження щодо банківських установ, які можуть надати гарантію, замовник суттєво обмежив постачальників, які мусять звертатися до нових банків, клієнтами яких вони не являються, та проходити певні процедури, які займають час. Вже не кажучи про те, що як постачальники, так і банківські установи підлаштовуються під графіки відключення електроенергії. У зв'язку з цим, просимо продовжити термін подання пропозицій до 17.02.2023 р. включно.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000050 ● 97f277546edb4489b07550eb00e6b6e8
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 13:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2023-01-20-008882-a 20.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 16:08:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі підшипників (Лот 1 - 44440000-6- Вальниці; Лот 2 - 44440000-6- Вальниці; Лот 3 - 44440000-6- Вальниці) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-20-008882-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «БЕРІНГ ТРЕЙД» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 14:15:59
Відповідь на запит
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-01-20-008882-a надає відповідь:
1. Предметом закупівлі є підшипники, а саме буксові підшипники (Підшипник 30-232726Е2М (36-232726 Е2М) та 30-42726Е2М (36-42726 Е2М)) та підшипники CRU-Дуплекс. Технічні характеристики предмету закупівлі визначені державними стандартами України ДСТУ ГОСТ 520-2014, ДСТУ 8734:2017.
Посилання на стандарти міститься у Додатку А (Технічні характеристики) до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про стандартизацію» стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
2. Договір від імені переможця підписаний директором товариства з обмеженою відповідальністю «БЕРІНГ ТРЕЙД» Калініченком Володимиром Івановичем, який діє на підставі Статуту.
Надаємо копію рішення одноособового учасника ТОВ «БЕРІНГ ТРЕЙД» від 7 березня 2023 року щодо надання повноважень директору товариства на підписання договору.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-01 10:41:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі підшипників (Лот 1 - 44440000-6- Вальниці; Лот 2 - 44440000-6- Вальниці; Лот 3 - 44440000-6- Вальниці) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-20-008882-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
У зв’язку з чим просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем тендеру товариством з обмеженою відповідальністю «БЕРІНГ ТРЕЙД» вимог частини 7.5 розділу VІІ тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-02 14:13:59
Відповідь на запит
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-01-20-008882-a надає копію відповідної банківської гарантії.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 63 662 940,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 318 314,70 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківька гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 636629.4 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 5 | Банківські | 50 | |
Поставка товару | Критерії оцінки: ціна - 100% | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 50 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРІНГ ТРЕЙД" |
63 394 320,00
UAH з ПДВ
|
63 394 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРІНГ ТРЕЙД" #44351374 |
Переможець |
63 394 320,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 16:57
|
ЦЗВ-07-00423-01.pdf | укладений |
15 квітня 2024 16:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 17:24
|
ЦЗВ-07-00423-01.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 13:52
|
ЦЗВ-07-00423-01.pdf | укладений |
23 березня 2023 13:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", пп.8 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-07-00423-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |