Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 44121723 |
Місцезнаходження: | 68211, Україна , Одеська обл., село Петропавлівка, вул. Гагаріна, будинок 1 |
Контактна особа: |
Наталя Пастухова +0980649809 pastuh1801@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2023 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 13:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 13:10 |
Протокол 1.docx | |
20 січня 2023 13:10 |
Оголошення.docx | |
20 січня 2023 13:10 |
ТД з особливостями - тверде паливо.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-06-000076 ● d6b23777b5f44399972409de822f571b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2023 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.02.2023 Одеса № 26
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.02.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 06.02.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.02.2023 № 26
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2023-01-20-008264-a 20.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-13 10:21:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БЕЙМІЛ АКТИВ» (далі – ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ») умовам Додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано копію документу(ів), що підтверджують виконання аналогічного договору від 04.01.2023 № 2, наданого у складі тендерної пропозиції?
При цьому відповідно до наданої учасником ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» у складі тендерної пропозиції видаткової накладної від 08.01.2023 № 1 постачальником є товариство з обмеженою відповідальністю «ВУГІЛЛЯТЕХРЕСУРС» (код ЄДРПОУ 39617803).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» умовам пункту 2 Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано договір поставки від 25.01.2023 № 2501-23 з виробником пропонованої марки вугілля товариство з обмеженою відповідальністю «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС», в якому Покупцем виступає ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» в особі директора Кабанова Сергія Івановича, який не є директором учасника ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції документів та даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань?
3. Яким чином Замовник переконався у відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» умовам пункту 4 Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації щодо наявності у виробника, вугілля виробництва якого пропонується до постачання, висновку з оцінки впливу на довкілля щодо видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням та/або перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення?
При цьому наданий учасником ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» у складі тендерної пропозиції висновок з оцінки впливу на довкілля від 10.06.2019 № 7-03/12-2019363015/1, виданий на ім’я товариство з обмеженою відповідальністю «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС», стосується планової діяльності саме з «Проведення реконструкції існуючого паливного складі сортування та зберігання вугільної продукції в с. Кулевча Саратського району Одеської області», а не з видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням та/або перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-15 10:54:33
У відповідь на запит надаємо інформацію:
Щодо питання 1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БЕЙМІЛ АКТИВ» (далі – ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ») умовам Додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано копію документу(ів), що підтверджують виконання аналогічного договору від 04.01.2023 № 2, наданого у складі тендерної пропозиції? При цьому відповідно до наданої учасником ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» у складі тендерної пропозиції видаткової накладної від 08.01.2023 № 1 постачальником є товариство з обмеженою відповідальністю «ВУГІЛЛЯТЕХРЕСУРС» (код ЄДРПОУ 39617803).
Просимо взяти до уваги, що в Одеському регіоні під час проведення закупівлі були великі складнощі з електроенергією та інтернетом, тому Замовником були допущено таке порушення. Замовник, через людський фактор, не побачив, що в частині документа – видаткової накладної міститься інформація стосовно найменування іншої юридичної особи. Проте, прошу звернути увагу, що кількість товару та ціна відповідає тій кількості, що вказане у аналогічному договорі, стороною якою є ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ», крім того на такій видатковій накладіній містить підпис і печатка ТОВ«БЕЙМІЛ АКТИВ.
Звісно, якщо б ми раніше побачили таку помилку учасника – ми б надіслали такому учаснику вимогу щодо усунення невідповідностей і надали б 24 години на усунення.
Нам дуже шкода що так сталось, проте ми наголошуємо, що ця помилка допущена через те, що наразі триває сезон опалення умовах війни, відсутності постійного живлення електроенергії і Замовник квапився при розгляді пропозиції єдиного учасника. Просимо звернути увагу, що такий документ складався учасником і навіть контрагент учасника не помітив даної технічної помилки. Наразі нам вкрай необхідний товар – для забезпечення опалення і даний учасник вже поставив необхідну кількість товару для забезпечення опалення.
Нажаль, на даному етапі закупівлі вже неможливо надати учаснику 24 години на виправлення вказаного недоліку.
Ми, в свою чергу, наголошуємо, що будемо уважніші при перевірці документів учасників.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» умовам пункту 2 Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано договір поставки від 25.01.2023 № 2501-23 з виробником пропонованої марки вугілля товариство з обмеженою відповідальністю «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС», в якому Покупцем виступає ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» в особі директора Кабанова Сергія Івановича, який не є директором учасника ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції документів та даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань?
Просимо взяти до уваги, що в Одеському регіоні під час проведення закупівлі були великі складнощі з електроенергією та інтернетом, тому Замовником були допущено таке порушення. Замовник, через людський фактор, не побачив, відмінностей у «по батькові» Прізвище та ім’я повністю збігається – СЕРГІЙ КАБАНОВ, також, вказаний договір містить підпис і печатку ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ». Просимо звернути увагу, що такий документ складався учасником і навіть контрагент учасника не помітив даної технічної помилки, а усі інші реквізити співпадають з реквізитами ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ».
Звісно, якщо б ми раніше побачили таку помилку учасника – ми б надіслали такому учаснику вимогу щодо усунення невідповідностей і надали б 24 години на усунення.
Нам дуже шкода що так сталось, проте ми наголошуємо, що ця помилка допущена через те, що наразі триває сезон опалення умовах війни, відсутності постійного живлення електроенергії і Замовник квапився при розгляді єдиної пропозиції (як єдиної надії Замовника уникнення зриву опалювального сезону) Наразі нам вкрай необхідний товар – для забезпечення опалення і даний учасник вже поставив необхідну кількість товару.
Нажаль, на даному етапі закупівлі вже неможливо надати учаснику 24 години на виправлення вказаного недоліку.
Ми, в свою чергу, наголошуємо, що будемо уважніші при перевірці документів учасників.
3. Яким чином Замовник переконався у відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» умовам пункту 4 Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації щодо наявності у виробника, вугілля виробництва якого пропонується до постачання, висновку з оцінки впливу на довкілля щодо видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням та/або перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення? При цьому наданий учасником ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» у складі тендерної пропозиції висновок з оцінки впливу на довкілля від 10.06.2019 № 7-03/12-2019363015/1, виданий на ім’я товариство з обмеженою відповідальністю «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС», стосується планової діяльності саме з «Проведення реконструкції існуючого паливного складі сортування та зберігання вугільної продукції в с. Кулевча Саратського району Одеської області», а не з видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням та/або перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Наголосимо, що умовами п. 4 Додатку 3 тендерної документації вимагався: На підтвердження дотримання виробником пропонованої продукції вимог чинного законодавства України замовник перевіряє Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля (http://eia.menr.gov.ua/), в якому повинна міститись інформація про наявність у виробника, вугілля виробництва якого пропонується до постачання, висновку з оцінки впливу на довкілля згідно із Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 р.
Учасником ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» у складі тендерної пропозиції надано висновок з оцінки впливу на довкілля від 10.06.2019 № 7-03/12-2019363015/1, виданий на ім’я товариство з обмеженою відповідальністю «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС», що є виробником вугілля, що такий учасник пропонує до постачання.
Зазначимо, що окремих вимог стосовно планової діяльності виробника у тендерній документації не встановлювалось.
Планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, РЕКОНСТРУКЦІЮ, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище.
Інше цитування законодавства стосувалось лише певної групи діяльності, що має вплив на довкілля і може мати місце для виробника у галузі виготовлення предмету закупівлі. Проте, ця група не є виключним переліком. Відтак, учасник виконав вимогу тендерної документації шляхом надання висновку з оцінки впливу на довкілля.
Ми наголошуємо, що в технічній частині учасником не допущено жодної помилки.
При винесенні висновку, просимо врахувати наявність технічних помилок, що не пов’язані з предметом закупівлі та вимог до якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, також врахувати обставини, що наявні у Замовника – а саме гостра необхідність у забезпеченні опалення та відсутність стабільного енергозабезпечення та інтернету.
Дякуємо за розуміння.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-02-24 19:09:25
У відповідь на висновок надаємо наступну інформацію
Наголошуємо, на нашу думку, орган державного фінансового контролю дійшов хибного висновку щодо порушення Замовником абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» у зв’язку із невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам, установленим у ТД відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Наголошуємо, що згідно п. 40 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Усі невідповідності, що виявлені органом державного фінансового контролю при проведенні перевірки підпадають під ті, щодо яких у Замовника виникає обов’язок надіслати учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Нажаль, через обставини, що були вказані у пояснення, Замовник не надав такого повідомлення, а на етапі, коли такі порушення були виявлені у Замовника вже не було технічної можливості виконати вимоги Закону, з урахуванням особливостей.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника – що передбачені абзацом 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей відсутні, так фактично вимоги, установлені у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» виконав і надав усі необхідні документи.
Відтак, вбачається, що Замовником порушено вимоги п. 40 Особливостей, а не вимоги п. 41 Особливостей.
Наразі нам дуже шкода, що так сталось і нами не виявлено невідповідності у тендерній пропозиції учасника, щодо яких ми повинні були надати повідомлення про усунення невідповідностей, проте наголосимо, що у майбутньому ми будемо уважніше перевіряти пропозиції учасників і не допускати таких порушень.
Таке порушення допущено лише через гостру необхідність у закупівлі товару і відсутність світла (користування електронною системою закупівель, нажаль, в умовах обмеження світла неможлива, адже техніка і інтернет в таких умовах працює обмежений термін).
Ми сподіваємось на розуміння органу державного контролю.
Нажаль, відмінити дану закупівлю як і розірвати/припинити наразі не можливо, адже ми отримали весь обсяг товару, що нам вкрай необхідний і вже використовуємо.
Просимо звернути увагу, що учасник у процедурі закупівлі був лише 1 і права учасників (так як їх не було) не порушені.
Керуючись ч. 8. Ст. 8 Закону, надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень – гостру необхідність у товарі і його використання.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 15-0071/2023/пр |
Дата публікації: | 28 березня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/513/420/23 |
Дата відкриття провадження: | 04 квітня 2023 |
Документи:
07 квітня 2023 08:57
|
Електронний підпис |
28 березня 2023 15:06
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЙМІЛ АКТИВ" |
2 190 000,00
UAH з ПДВ
|
2 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЙМІЛ АКТИВ" #44814855 |
Переможець |
2 190 000,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2023 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2023 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2023 09:24
|
Протокол 9.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2023 09:22
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2023 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 09:29
|
Договір 1 вугілля.pdf | укладений |
06 лютого 2023 09:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При реєстрації Договору була допущена технічна (механічна, формальна) помилка, а саме визначена дата реєстрації Договору 06.01.2023, замість – 06.02.2023. З огляду на вказане дата 06.01.2023 року вважається помилковою. У зв’язку з наведеним, Сторони домовились викласти дату договору в редакції «06.02.2023 року» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |