Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні |
Код ЄДРПОУ: | 25908539 |
Місцезнаходження: | 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, Стрілецька, 6 |
Контактна особа: |
Прогонюк Сергій Володимирович 380676521139 zidan.psv.9179@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2023 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2023 13:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2023 13:03 |
Очікувана вартість: | 3 080 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 12:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 12:31 |
ТД.Яловичина.2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-23-000003 ● 0126b1dd744d42bda8fedb11eb7f84fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2023 10:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.05.2023 №30-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 23.05.2023 №30-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-01-20-007170-a 20.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 13:19:52
Запит Замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «М’ясо яловичини охолоджене (без кістки) (код ДК 021:2015-15110000-2 М’ясо)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-20-007170-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. На підставі яких документів Замовником прийнято рішення внести зміни до договору на постачання продуктів харчування від 09.02.2023 №21 з ФОП Матвійчук Валерій Борисович шляхом укладання додаткової угоди від 18.05.2023 №1, зокрема збільшення ціни за одиницю товару до 10 % пропорційно
збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-25 19:10:42
Відповідь на аудит
На Ваш запит повідомляємо, що згідно норм до ст. 64 Конституції України, Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 було здійснено процедуру – відкриті торги з особливостями щодо закупівлі товару - М’ясо яловичини охолоджене (без кістки) (код ДК 021:2015-15110000-2 М’ясо).
Обґрунтування розміру витрат здійснюється згідно норм, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002р. № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового та начальницького складу підрозділів Державної фіскальної служби, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту», а саме Норма №6 – ліцеїстська, в залежності від кількості ліцеїстів на навчальний рік, а також сформованого розміру кошторисних витрат відповідно до кошторисних призначень.
Згідно НАКАЗУ Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі « Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 Розділу III. Методи визначення очікуваної вартості до уваги бралась формула визначення очікуваної ціни за одиницю : Цод= ( Ц1+…+Цк ) / К, де: Цод – очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К- Кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Також було проведено моніторинг ринку середньо споживчих цін на товари (послуги) по Волинській області у 2022- 2023 році (Додатки додаються). Технічні та якісні характеристики зазначені в Додатку № 2 до Тендерної документації замовника згідно аналізу Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» 06.12.2018 № 2639-VIII, та посилання на Наказ від 21.08.2015 № 101 Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні (ДСТУ 7706:2015 М’ясофасоване. Технічніумови).
Додатково повідомляємо, що згідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» ( зі змінами) рекомендується забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/ або розміру бюджетного призначення на власному веб- сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі.
16 травня 2023 року до Волинського обласного ліцею з посиленою військово – фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні надійшов лист від ФОП Матвійчук В.Б щодо збільшення ціни на м’ясо яловичини охолоджене (без кістки) до Договорів на постачання продуктів харчування № 20 від 09.02.2023 року для потреб ліцею (лист №543від 16.05.2023р з додатком – довідка ГУ статистики у Волинській області)
Адміністрацією Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні було проведено аналіз інформації вказаного запиту від 16.05.2023 щодо внесення змін до умов укладених договорів на постачання продуктів харчування у 2023 році, за результатами було встановлено:
- метою регулювання передбаченого ст.41 Закону, а саме закріплення можливості сторін змінити умови укладеного договору шляхом збільшення ціни за одиницю товару до 10% є запобігання ситуаціям, коли внаслідок істотної зміни обставин укладений договір стає вочевидь невигідним для постачальника.
- згідно ч. 5 ст. 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; (Пункт 2 частини п'ятої статті 41 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
- водночас, проведення процедур закупівель згідно з Законом під час воєнного стану має низку складнощів та неузгодженості, тому було зважено на вимоги Особливостей, затверджених Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
- Верховний Суд України у складі колегії суддів об’єднаної палати Касаційного господарського суду від 18. 06.2021 у справі № 927/ 491/19, передбачена законодавством про публічні закупівлі норма застосовується , якщо відбувається значне коливання (зростання ) ціни на ринку . яке робить для однієї сторони договору його виконання вочевидь невигідним, збитковим. Для того, щоб за таких обставин не був розірваний договір і щоб не проводити новий тендер, закон дає можливість збільшити ціну , але не більше 10%. Інше тлумачення відповідної норми Закону України «Про публічні закупівлі» нівелює, знецінює, робить непрозорою процедуру відкритих торгів. При цьому, обмеження 10% застосовується як максимальний ліміт щодо зміни ціни. Визначену в договорі , незалежно від того . як часто відбуваються такі зміни ( кількість підписаних додаткових угод). Чинне законодавство про публічні закупівлі не визначає, які органи , установи чи організації мають право надавати інформацію щодо коливання цін на ринку і які документи можуть підтверджувати таке коливання. Такі органи і документи можуть визначитися замовником при формуванні тендерної документації, а сторонами – при укладенні договору ( відповідно до тендерної документації).
- також листом МОН «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій» від 06.03.2022 № 1/3371-22 регламентовано загальні питання організації освітнього процесу в закладах освіти, в т.ч безперервність навчальної діяльності.
Адміністрацією Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні було здійснено запит щодо змін договору (додається). Від ФОП Матвійчук В.Б було здійснено відповідь щодо правових підстав для змін до договору (додається).
З огляду вказаних правових підстав, зважаючи необхідність виконання вимог стандартів освіти, підготовці ліцеїстів для подальшого вступу до вищих військових навчальних закладів та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти і подальшого проходження служби у секторі безпеки і оборони, захисту Батьківщини, було прийнято рішення внести зміни до договору на постачання продуктів харчування від 09.02.2023 №21 з ФОП Матвійчук Валерій Борисович шляхом укладання додаткової угоди від 18.05.2023 №1, зокрема збільшення ціни за одиницю товару до 10 % пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Додатково від ФОП Матвійчук В.Б. було надано висновок Волинської торгово-промислової палати. (додається)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-30 13:55:40
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «М’ясо яловичини охолоджене (без кістки) (код ДК 021:2015-15110000-2 М’ясо)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-20-007170-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. У відповіді Замовника про надання пояснення від 25.05.2023 надано лист від 16.05.2023 №208/1-14 «Щодо змін до договору», згідно якого, враховуючи інформаційний лист Головного Управління статистики у Волинській області від 15.05.2023 №04.2-07/319-23, Замовник згоден внести зміни в договір від 09.02.2023 №21 щодо підняття ціни товару - м’ясо яловичини охолоджене (без кістки) на 9.99 % з підписанням відповідної додаткової угоди.
Однак, інформаційний лист Головного Управління статистики у Волинській області від 15.05.2023 №04.2-07/319-23 у відповіді від 25.05.2023 до моніторингу не надано.
Враховуючи вищевказане, просимо надати інформаційний лист Головного Управління статистики у Волинській області від 15.05.2023 №04.2-07/319-23 та додаткові пояснення через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-31 12:33:26
Інформаційний лист
На Ваш запит від 30.05.2023 надаємо інформаційний лист Головного Управління статистики у Волинській області від 15.05.2023 №04.2-07/319-23 (додається)
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Волинським обласним ліцеєм з посиленою військово – фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні, було укладання Додаткову угоду №2 з метою припинення дії додаткової угоди від 18.05.2023 №1 до Договору (розірвання додаткової угоди) ,а також складено Протокол щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.06.2023 року.(Документи додаються)
2023-06-06 11:35:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Матвійчук Валерій Борисович |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ " |
2 652 000,00
UAH з ПДВ
|
2 652 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Матвійчук Валерій Борисович #3023708711 |
Переможець |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2023 09:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2024 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2024 15:33
|
ДУ № 7 (яловичина).pdf | зміни до договору |
04 березня 2024 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2024 18:41
|
ДУ№6 яловичина.pdf | зміни до договору |
11 січня 2024 18:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 16:47
|
ДУ№5 яловичина.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2023 18:22
|
ДУ №4 яловичина.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2023 18:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2023 16:33
|
ду 3.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2023 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2023 11:25
|
Додаткова угода (яловчина) 2.pdf | зміни до договору |
06 червня 2023 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2023 11:59
|
ДУ яловичина 1.pdf | зміни до договору |
19 травня 2023 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 11:07
|
Договір яловчина 2023.pdf | укладений |
09 лютого 2023 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Скасування додаткової угоди № 1 від 18.02.23 до договору продуктів харчування № 21 від 09.02.23 у зв'язку з тим, що Сторони прийшли до взаємної згоди. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
М’ясо яловичини охолоджене (без кістки) (код ДК 021:2015-15110000-2 М’ясо) | 7011.994 | кілограм |
160,50
UAH
|