Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги поводження з побутовими відходами по вул. Ковпака,7
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2023-01-20-006022-a 246d6cea79124b6baa5d4fda93c482dd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гладченко

+380542787308 ekonom4smkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000300
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Праці, 3
Контактна особа: Ірина Гладченко
+380542787308
ekonom4smkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Послуги поводження з побутовими відходами по вул. Ковпака,7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Ковпака,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

20 січня 2023 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-МУССОН"
#35068151
Переможець 15 000,00
UAH з ПДВ
20 січня 2023 11:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2023 13:10
ДУ 3 А Муссон до дог.ЮО.З 1.192 від 26.01.2023.pdf зміни до договору
10 листопада 2023 12:59
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2023 11:48
ДУ 2 до дог №ЮО-З 1.192 від 26.01.2023 А-Муссон.pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 11:45
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2023 10:34
ДУ 1 Договір А МУССОН ( вивіз сміття з Ковпака,7).pdf зміни до договору
17 квітня 2023 10:33
Обгрунтування (абзац 4 п.п.5 п.13 Відсутність конкуренції з технічних причин) до протоколу №3 по Ковпака,7.pdf укладений
20 січня 2023 11:51
Рішення ВК СМР від 03.06.2020 № 296.pdf укладений
20 січня 2023 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни середньомісячної вартості послуг в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною системи оподаткування
Номер договору про закупівлю: ЮО-З 1/192
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни середньомісячної вартості послуг в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ціни згідно тарифам, встановленим рішенням Виконавчого комітету Сумської міської ради від 29.08.2023 № 421.
Номер договору про закупівлю: ЮО-З 1/192
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника внесення змін до договору щодо зменшення ціни на суму 4279,14 грн.
Номер договору про закупівлю: ЮО-З 1/192
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML