Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів
Очікувана вартість
1 575 000,00 UAH
UA-2023-01-20-003932-a ● 3d71e98f71f740b9b29164cd581cacb6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНБУД" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33338361 |
Місцезнаходження: | 49107, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Абхазька, буд. 4А |
Контактна особа: |
Ткаченко Раїса Миколаївна +380675546155 auction.mzb.dmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2023 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 575 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, а саме вантажних автомобілів, тракторів та причепів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, за місцем знаходження СТО учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2024
ДК 021:2015: 50114000-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, а саме легкових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, за місцем знаходження СТО учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2024
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 10:54 |
Проект договору.docx | |
20 січня 2023 10:54 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-20-003932-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЩЕРБАНОВА НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2726319069
Дата подання: 24 січня 2023 21:22
Вимога
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНБУД" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю UA-2023-01-20-003932-a ДК 021:2015 код CPV 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів), очікувана вартість 1 575 000 грн з ПДВ.
Також було розміщено тендерну документацію, що містить вимоги до підготовки тендерних пропозицій учасників, в т.ч. щодо складу документів, які потрібно надати.
Однак тендерна документації закупівлі містить умови, що є дискримінаційними та порушують моє право стати учасником та переможцем даної закупівлі.
Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 цього Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відтак кваліфікаційні вимоги повинні встановлюватись у тендерній документації з метою забезпечення здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг на умовах добросовісної конкуренції, з метою максимальної економії та ефективності. Тобто ці кваліфікаційні вимоги повинні сприяти закупівлі та конкуренції, а не штучно обмежувати її.
Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір.
Однак тендерна документація Замовника у закупівлі UA-2023-01-20-003932-a містить кваліфікаційні вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій:
Згідно додатку 4 до тендерної документації Замовником вимагається надати:
п.5. Копію Сертифікату на систему управління якістю стосовно обслуговування і ремонту транспортних засобів.
п.6.Копію Сертифікату на систему екологічного менеджменту стосовно обслуговування і ремонту транспортних засобів.
Згідно додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається надати:
п.2.1. Довідка від учасника в довільній формі, яка містить достовірну інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. Зокрема дана довідка має містити інформацію про наявність у штатному розписі учасника кваліфікованих працівників, які безпосередньо будуть виконувати роботи з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів (не менше ніж 5 працівника) з досвідом роботи не менше ніж 5 років.
2.2. Копії документів, які підтверджують наявність у штаті учасника вказаних вище працівників (копії трудових книжок або копії наказів про призначення). Дана вимога є незаконна згідно Закону України " Про захист персональних даних" 2297-VI від 27.10.2022 наказує, що не допускається збирання, зберігання, використання та розповсюдження конфіденційної інформації про особу без її згоди.
Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю.
Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною.
Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Внести зміни до умов Тендерної документації та прибрати вищенаведені вимоги Тендерної документації), що буде свідчити про недискримінацію учасників, а також забезпечить законне право Скаржника на участь у цій процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Також було розміщено тендерну документацію, що містить вимоги до підготовки тендерних пропозицій учасників, в т.ч. щодо складу документів, які потрібно надати.
Однак тендерна документації закупівлі містить умови, що є дискримінаційними та порушують моє право стати учасником та переможцем даної закупівлі.
Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 цього Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відтак кваліфікаційні вимоги повинні встановлюватись у тендерній документації з метою забезпечення здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг на умовах добросовісної конкуренції, з метою максимальної економії та ефективності. Тобто ці кваліфікаційні вимоги повинні сприяти закупівлі та конкуренції, а не штучно обмежувати її.
Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір.
Однак тендерна документація Замовника у закупівлі UA-2023-01-20-003932-a містить кваліфікаційні вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій:
Згідно додатку 4 до тендерної документації Замовником вимагається надати:
п.5. Копію Сертифікату на систему управління якістю стосовно обслуговування і ремонту транспортних засобів.
п.6.Копію Сертифікату на систему екологічного менеджменту стосовно обслуговування і ремонту транспортних засобів.
Згідно додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається надати:
п.2.1. Довідка від учасника в довільній формі, яка містить достовірну інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. Зокрема дана довідка має містити інформацію про наявність у штатному розписі учасника кваліфікованих працівників, які безпосередньо будуть виконувати роботи з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів (не менше ніж 5 працівника) з досвідом роботи не менше ніж 5 років.
2.2. Копії документів, які підтверджують наявність у штаті учасника вказаних вище працівників (копії трудових книжок або копії наказів про призначення). Дана вимога є незаконна згідно Закону України " Про захист персональних даних" 2297-VI від 27.10.2022 наказує, що не допускається збирання, зберігання, використання та розповсюдження конфіденційної інформації про особу без її згоди.
Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю.
Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною.
Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Внести зміни до умов Тендерної документації та прибрати вищенаведені вимоги Тендерної документації), що буде свідчити про недискримінацію учасників, а також забезпечить законне право Скаржника на участь у цій процедурі закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 січня 2023 11:54
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу № UA-2023-01-20-003932-a.c1 від 24.01.2023р. (далі – вимога) повідомляємо наступне. З метою проведення закупівлі з предметом закупівлі: ДК 021:2015 код CPV 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів) замовником було розміщено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та відповідну тендерну документацію. Враховуючи негативний досвід співпраці замовника з надавачами послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, кваліфікація працівників яких була на низькому рівні, в наслідок чого послуги надавалися з порушенням строків та неналежної якості, замовником було встановлено в тендерній документації вимоги щодо підтвердження учасником кваліфікації його працівників, а також вимоги щодо підтвердження учасником відповідності його стандартів стосовно обслуговування і ремонту транспортних засобів вимогам стандартів щодо системи управління якістю та системи екологічного менеджменту. Вказані вимоги встановлені замовником в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вони не носять дискримінаційний характер, не порушують норми чинного законодавства України та встановлені замовником з метою підтвердження учасником його спроможності надати якісні, кваліфіковані та своєчасні послуги. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Дніпропетровський автоцентр МАЗ" |
1 167 000,00
UAH з ПДВ
|
1 167 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Дніпропетровський автоцентр МАЗ" #33109363 |
Переможець |
1 167 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2023 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2023 08:51
|
Договір | укладений |
07 лютого 2023 08:43
|