Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 43342788 |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Фастівська, 2 |
Контактна особа: |
Масловський Артур Іванович +380372540870 oknplikarnyatender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2023 09:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ. Оплата ЗАМОВНИКОМ здійснюється після пред’явлення акту виконаних робіт протягом 30 банківських днів, при наявності реального фінансування підприємства | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 09:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 09:39 |
Тенд. док. прання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000102 ● 8494f39b390549718f7b292a55047d4c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 16:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.02.2023 №8-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 14 лютого 2023 року № 8-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-01-20-001614-а від 20.01.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-15 15:40:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Фруктові соки для установ освіти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-20-001614-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин Вами тендерну документацію складено з порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які набрали чинності з 03.01.2023 (включно)?
4. Чому Вами не дотримано вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, зокрема, додатки тендерної документації не оприлюднено до електронної системи закупівель окремими файлами?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-15 15:48:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Прання білизни» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-20-001614-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин Вами тендерну документацію складено з порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які набрали чинності з 03.01.2023 (включно)?
4. Чому Вами не зазначено у тендерній документації вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, якщо здійснюється закупівля послуг?
5. Чому Вами не дотримано вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, зокрема, додатки тендерної документації не оприлюднено до електронної системи закупівель окремими файлами?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-20 17:38:49
Пояснення
Інформація та пояснення на запит
У відповідь на запит про надання пояснення у межах здійснення моніторингу UA-M-2023-02-14-000102 від 15.02.2023 р. 15:40 та 15:48 год. повідомляємо наступне:
Щодо першого питання – Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Повідомляємо, що лікарня є комунальним некомерційним підприємством, основним джерелом фінансування якого є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ), що отримуються внаслідок власної діяльності лікарні, а саме надання медичних послуг за програмою медичних гарантій пацієнтам. Надання та оплата зазначених послуг здійснюється на підставі Договору укладеного між лікарнею та НСЗУ. Враховуючи зазначене, обгрунтовувати розмір бюджетного призначення недоцільно, оскільки бюджетне фінансування в лікарні присутнє тільки для комунальних послуг.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначено відповідно до потреб Замовника, з вимогами та розрахунку наданих послуг в минулому році, і з врахуванням сьогодення для безперебійного якісного та вчасного надання послуг.
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовник керується Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275, зокрема, методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну в регіонах Чернівецької області та сусідніх областей, яка міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, а саме в електронній системі закупівель "Prozorro".
Щодо другого питання – Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформуємо, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Як уже зазначалось вище, ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" є комунальним некомерційним підприємством, основним джерелом фінансування якого є кошти НСЗУ, відповідно підприємство не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) або суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до пункту 38 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України: одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Відповідно до пункту 12 частини 1 Бюджетного кодексу України: бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими.
У той же час, відповідно до пункту 5.3.3. Статуту ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" (скан-копія додається) затвердженого розпорядженням голови Чернівецької обласної ради № 40 від 21 січня 2020 року одним із джерел формування майна та коштів Підприємства є власні надходження Підприємства: кошти від здачі в оренду (зі згоди Засновника) майна, закріпленого на праві оперативного управління; кошти та інше майно, одержані від реалізації продукції (робіт, послуг); грошові надходження від наданих платних послуг відповідно до чинного законодавства України; отримання оплати від пацієнтів за надані сервісні послуги пацієнтам (палати покращеного сервісу). Отже, відповідно до положень Бюджетного кодексу України ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" є одержувачем бюджетних коштів.
Відтак, положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), ні тим більше Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов’язок ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги", як комунального підприємства, забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Щодо третього питання - З яких причин Вами тендерну документацію складено з порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які набрали чинності з 03.01.2023 (включно)?
У зв’язку із частими змінами в законодавстві публічних закупівель та великою кількістю обов’язків покладених на уповноважену особу, нажаль в той час не приділено належної уваги до зазначених змін.
Щодо четвертого питання - Чому Вами не зазначено у тендерній документації вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, якщо здійснюється закупівля послуг?
У звязку із тим, що майже всі закупівлі Замовника проводяться де предметом є товар, не приділено належної уваги до закупівлі послуг, як наслідок не зазначено у тендерній документації вимоги вказаної вище.
Щодо п’ятого питання - Чому Вами не дотримано вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, зокрема, додатки тендерної документації не оприлюднено до електронної системи закупівель окремими файлами?
Зважаючи, що Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 “Про затвердження примірної тендерної документації” затверджено саме Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі − відкриті торги, вважаю, що замовники можуть а не зобов’язані використовувати Примірну тендерну документацію, в т.ч. завантажувати додатки до електронної системи закупівель окремими файлами.
Такої ж думки дотримується Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України за посиланням https://me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&isSpecial=True&id=d59ec0ab-e2b8-48fc-9125-68477e3ea83e
Уповноважена особа з питань публічних закупівель - Артур Масловський
Надання інформації про усунення порушення замовником
Усунення виявлених порушень
2023-03-03 14:44:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Лавренюк Лариса Костянтинівна |
1 398 000,00
UAH з ПДВ
|
1 398 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Херувімчук Олександр Вікторович |
1 399 200,00
UAH з ПДВ
|
1 399 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лавренюк Лариса Костянтинівна #2811015023 |
Переможець |
1 398 000,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2023 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2023 12:52
|
Договір | укладений |
08 лютого 2023 12:42
|