Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фланці, з’єднання, відведення, заглушки, переходи
Очікувана вартість
1 585 853,00 UAH
UA-2023-01-20-000723-a ● a44ae232320b4e1d816225cda1508546
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Хмельницькгаз» |
Код ЄДРПОУ: | 05395598 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 41 |
Контактна особа: |
Починок Ірина Миколаївна 380382710463 tender@kmgas.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2023 08:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 1 585 853,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 929,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Фланці, з’єднання, відведення, заглушки, переходи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57468 штуки
44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 лютого 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 09:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 08:59 |
ТД (ВТ з особливостями) (Фланці, з’єднання, відведення, заглушки, переходи).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 20 січня 2023 10:04
Дата відповіді: 20 січня 2023 13:16
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції встановленим Замовником технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник повинен надати наступні документи:
1) документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником (сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності, декларацію про відповідність, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт виробника, експлуатаційні документи тощо). Документ можна надати один з перелічених чи весь список?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Документи необхідно надавати усі, які зазначені у тендерній документації.
Сетифікат на систему екологічного управління виробництва продукції ДСТУ ISO 14000:2015 буде прийнятий як документ, на підтвердження відповідності вимогам Замовника?
Дата подання: 23 січня 2023 09:22
Дата відповіді: 24 січня 2023 09:08
Справав в тому що вимога є дискримінаційною щодо надання сертифікату або висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, так як товар що закуповується Замовником за КДОМ УКТЗЕД не входить до переліку товарів, що підлягають обовязковому санітарноепідеміологічному контролю. Тому виомгаємо прибрати цю вимагу так як ця вимога призводить до дискрімінації постачальників та виробників які такий висновок не оформлювали і тим самим втрати потеціно можливих Постачаьників рподукції за цим Тендером. Також повідомляємо що в нас як виробників на підприємстві діє истема екологічного менджменту, що забезпечує екологічну безпечність всього циклу виробництва продукції і матеріалів, що викоритсовуються для виробництва нашої продукції за ДСТУ ISO 14000:2015. Тому Вимгаємо скасувати недоцільну виомгу сертифікату або висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, або зазначити на підставі якого заканодавчого документу висунута данна вимога (бо її немає).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Сертифікат на систему екологічного управління згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування) і буде врахований Замовником як підтвердження факту дотримання Учасником норм з метою збереження довкілля в процесі виробництва предмета закупівлі.
Просимо вказати конретно які Документи вимагає замовник на підтвердження документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником?
Дата подання: 23 січня 2023 14:35
Дата відповіді: 24 січня 2023 10:07
Замоником надано наступний перелік з дописом тощо , далі дослівно -"(сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності, декларацію про відповідність, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт виробника, експлуатаційні документи тощо);"
Що означає "тощо"? Назвіть конкретно які документи потрібно надати на підтвердження п.6. Інформація про технічні,
якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі підпінкту "1) ", Питаня №1 Які саме експлуатаційні документи?, №2 Про що має вказуватись у висновку санітарно-епідеміологічної експертизи і норматив згідно якого документу має підтверджуватись? Що має доводити висновок СЕС для деталей трубопроводу, що виробляються серійно? № 3 -Ким має бути надане та на відідність чого - сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності ? Просимо кокретизувати свої вимосги Замовника щодо документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. В абзаці 2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації вказаний перелік документів, який Учасник повинен надати на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Також повідомляємо, що Учасник не обмежений в праві надавати інші документи, які на його думку є суттєвими для даного предмета закупівлі.
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи містить інформацію про те, що об'єкт експертизи відповідає/не відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимог такого висновку можуть бути використані у відповідній сфері застосування Заявником (тобто Учасником).
Сертифікат відповідності або декларація про відповідність предмета закупівлі надається на відповідність вимогам: ДСТУ ISO 7005-1:2005; ДСТУ ГОСТ 17375:2003; ДСТУ ГОСТ 17378:2003; ДСТУ ГОСТ 17379:2003.
Також повідомляємо, що Учасник не обмежений в праві надавати інші документи, які на його думку є суттєвими для даного предмета закупівлі.
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи містить інформацію про те, що об'єкт експертизи відповідає/не відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимог такого висновку можуть бути використані у відповідній сфері застосування Заявником (тобто Учасником).
Сертифікат відповідності або декларація про відповідність предмета закупівлі надається на відповідність вимогам: ДСТУ ISO 7005-1:2005; ДСТУ ГОСТ 17375:2003; ДСТУ ГОСТ 17378:2003; ДСТУ ГОСТ 17379:2003.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-20-000723-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТАСТА ЛІСКІ Трубодеталь, Код ЄДРПОУ:31724621
Дата подання: 25 січня 2023 09:26
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник! На період введення дії воєнного стану на законодавчому рівні дуже ускладнився процес по видачі дозвільної документації. Але зауважимо що вся дозвільна документація в нас для роботи наявна як у виробників. При цьому з операторів газотраспортної системи з початку війни вперше на закупівлі по нашій категорії товару вимагається висновок санітарно-епідеміологічної експертизи. Отримати наразі його для нас, як і для будь якого учасника не є можливим. З початку дії воєнного стану жоден з облгазів не висував вимог щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, так як нарзі органи і структури не надають данних висновків. Нижче надано лист з розьясненням від Державної служби України з птань безпечності харчових продуктів та захсту споживачів про те, що на момент дії воєнного стані на законних підставах виробництва працюють з наявною документацією і Замовник не має правав вимгате те що неможливо виконати в теперішніх умовах. Тому вимагаємо прибрати вимогу з тендерної документації про обовязковість надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2023 16:48
Шановний потенційний Учасник! Ознайомившись з текстом Вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Нормативним актом, що регламентує відносини у сфері встановлення на відповідність об'єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі - СЕС) вимогам санітарних норм, визначення безпеки господарської діяльності, оцінка можливого негативного впливу небезпечних факторів, пов'язаних з цією діяльністю та визначення ступеня створюваного ними ризику для здоров'я населення є Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення". Відповідно до цього Закону, висновок СЕС потрібно отримувати на будь-яку діяльність, технологію, продукцію та сировину, проекти нормативних документів, реалізація яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини.
Також повідомляємо про факт надання Учасником завершеної закупівлі висновку СЕС, який був виданий Держпродспоживслужбою у період дії воєнного стану, тим самим підтверджуючи можливість його отримання.
Враховуючи різні умови, в яких перебувають Учасники в період дії воєнного стану та неможливості отримання висновку СЕС з причин незалежних від них, такі Учасники можуть надати Лист-гарантію у довільній формі про те, що Предмет закупівлі відповідає нормам із захисту санітарно-епідемічного благополуччя, не спричинить шкідливого впливу на здоров'я людини та навколишнє середовище.
Нормативним актом, що регламентує відносини у сфері встановлення на відповідність об'єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі - СЕС) вимогам санітарних норм, визначення безпеки господарської діяльності, оцінка можливого негативного впливу небезпечних факторів, пов'язаних з цією діяльністю та визначення ступеня створюваного ними ризику для здоров'я населення є Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення". Відповідно до цього Закону, висновок СЕС потрібно отримувати на будь-яку діяльність, технологію, продукцію та сировину, проекти нормативних документів, реалізація яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини.
Також повідомляємо про факт надання Учасником завершеної закупівлі висновку СЕС, який був виданий Держпродспоживслужбою у період дії воєнного стану, тим самим підтверджуючи можливість його отримання.
Враховуючи різні умови, в яких перебувають Учасники в період дії воєнного стану та неможливості отримання висновку СЕС з причин незалежних від них, такі Учасники можуть надати Лист-гарантію у довільній формі про те, що Предмет закупівлі відповідає нормам із захисту санітарно-епідемічного благополуччя, не спричинить шкідливого впливу на здоров'я людини та навколишнє середовище.
Номер вимоги: UA-2023-01-20-000723-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТАСТА ЛІСКІ Трубодеталь, Код ЄДРПОУ:31724621
Дата подання: 25 січня 2023 09:56
Вимоги не вказані до деталей що замовляються
В Вашому переліку товарів що закуповуються не вказані Технічні вимоги до товарів що закуповуються!!! Жодного стандарту не вказано за яким має бути виготовлено продукцію. Це грубе порушення Законодавства і відповідно, не ясно що ви закуповуєте зя кої сталі з якого матеріалу???? ВИМАГАЄМО чітко вказати характеристики товарів з вказанням стандартів за якими закуповуються деталі. ВИМАГАЄМО надати подробну контсрокцію щодо ізолюючих фланцевих з'єдненаб стандарт креслення !!! Інакше ваша закупівля неправомірна і вся закупівля буде оскарджжена в АМКУ а з ваідповідальних осіб будть проведенні штрафні стягнення за безповідальне ставлення до свої обов'язків.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2023 16:49
Шановний потенційний Учасник! Ознайомившись з текстом Вашої вимоги повідомляємо, що у Додатку 1 Технічні вимоги (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Закупівлі) вказано конкретна назва предмета Закупівлі, яка має відповідати вимогам діючим нормативним документам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ).
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій