Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров'яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру 2,5%
Очікувана вартість
50 031,00 UAH
UA-2023-01-19-016579-a 9904ef393f8b463484234976dd5768e3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Піскуровська Катерина Вікторівна

+380382632295 shkola252007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ №25 ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА
Код ЄДРПОУ: 25803042
Місцезнаходження: 29019, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Степана Бандери, будинок 14/1
Контактна особа: Піскуровська Катерина Вікторівна
+380382632295
shkola252007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Закупівля здійснюється в порядку , передбаченому Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1530 кілограм
Молоко коров'яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29019, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Степана Бандери, 14/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

19 січня 2023 22:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Деражнянський молочний завод"
#14146210
Переможець 50 031,00
UAH з ПДВ
19 січня 2023 22:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 13:01
Додаткова угода укладений
19 січня 2024 13:00
Електронний підпис укладений
20 грудня 2023 12:10
ДУ _ 3 до Дог Х-11 молоко.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 12:10
Електронний підпис укладений
21 вересня 2023 15:28
ДУ _2 до Дог Х-11.pdf зміни до договору
21 вересня 2023 15:27
Договір укладений
19 січня 2023 22:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п. 2 п. 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", а також згідно з п. 2.3 Розділу 2 Договору
Номер договору про закупівлю: Х-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп. 1 п. 19 Особливостей 1178: "Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника".
Номер договору про закупівлю: Х-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 45 537,30
UAH (в тому числі ПДВ 7 589,55 UAH)