Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Білилівська гімназія Ружинської селищної ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 22058744 |
Місцезнаходження: | 13642, Україна , Житомирська обл., с. Білилівка, вул. Миру, буд. 2А |
Контактна особа: |
Василь Ямковий +380686064282 bilulivka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2023 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2023 00:01 |
Початок аукціону: | 30 січня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 570 048,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 850,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата згідно договору та накладних | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2023 20:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 20:35 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
24 січня 2023 20:35 |
Таблиця змін.doc | |
24 січня 2023 20:35 |
Додаток 4. Проект договору.doc | |
24 січня 2023 20:35 |
Додаток 2. Форма тендерна пропозиція.doc | |
24 січня 2023 20:35 |
Додаток 3. Технічне завдання.doc | |
21 січня 2023 18:23 |
Додаток 2. Форма тендерна пропозиція.doc | |
21 січня 2023 18:15 |
Додаток 1. Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників.doc | |
19 січня 2023 14:26 |
Тендерна документація.doc | |
19 січня 2023 14:26 |
Додаток 4. Проект договору.doc | |
19 січня 2023 14:26 |
Додаток 5. Лист-згода.doc | |
19 січня 2023 14:26 |
Додаток 3. Технічне завдання.doc |
24 січня 2023 20:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 січня 2023 20:35 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||||||||
24 січня 2023 20:35 |
Таблиця змін.doc
|
|||||||||
24 січня 2023 20:35 |
Додаток 4. Проект договору.doc
|
|||||||||
24 січня 2023 20:35 |
Додаток 2. Форма тендерна пропозиція.doc
|
|||||||||
24 січня 2023 20:35 |
Додаток 3. Технічне завдання.doc
|
|||||||||
21 січня 2023 18:23 |
Додаток 2. Форма тендерна пропозиція.doc
|
|||||||||
21 січня 2023 18:15 |
Додаток 1. Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників.doc
|
|||||||||
19 січня 2023 14:26 |
Тендерна документація.doc
|
|||||||||
19 січня 2023 14:26 |
Додаток 4. Проект договору.doc
|
|||||||||
19 січня 2023 14:26 |
Додаток 5. Лист-згода.doc
|
|||||||||
19 січня 2023 14:26 |
Додаток 3. Технічне завдання.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-06-000015 ● b7c3f19a10444b939b6909016dc74bed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2023 14:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.02.2022
№ 8-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.02.2023 №8-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
14. UA-2023-01-19-010308-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-07 08:47:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Деревина дров’яна непромислового використання (1 група, 2 група)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-19-010308-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-10 08:43:33
Відповідь на запит
На запит щодо надання пояснення від 07 лютого 2023 року щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-01-19-010308-a, на виконання ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Білилівська гімназія Ружинської селищної ради Житомирської області інформує про те, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості було здійснене на підставі рекомендацій пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковане на веб-сайті Білилівської гімназії за посиланням https://bll.gz.org.ua/news/23-33-19-19-01-2023/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Білилівська гімназія Ружинської селищної ради Житомирської області надає копію наказу про зобов'язання уповноваженої особи здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень
2023-03-05 12:28:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не враховано вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону та пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не враховано вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону та пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893.) • усунуто
Порушення усунуто щляхом притягнення до відповідальності (позбавлено премії за березень 2023 року)
2023-03-07 10:18:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2023 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Дочірнє Підприемство "Коростишівський лісгосп АПК" Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприемства "Житомироблиагроліс" Житомирської обласної ради... |
484 345,50
UAH з ПДВ
|
484 345,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа підприємець Герасимчук Петро Володимирович |
536 074,00
UAH з ПДВ
|
536 074,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП РУКАС ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ |
546 399,00
UAH з ПДВ
|
546 399,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДРАГАНЮК ВІТАЛІНА МИХАЙЛІВНА |
549 290,00
UAH з ПДВ
|
549 290,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє Підприемство "Коростишівський лісгосп АПК" Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприемства "Житомироблиагроліс" Житомирської обласної ради... #32062890 |
Переможець |
484 345,50
UAH з ПДВ
|
31 січня 2023 12:22
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 31 січня 2023 12:22
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє Підприемство "Коростишівський лісгосп АПК" Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприемства "Житомироблиагроліс" Житомирської обласної ради... #32062890 |
484 345,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 20:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 11:18
|
Дод угода № 1 до дог № 10 від 10.02.2023.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2023 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2023 15:49
|
Договір Білилівка.pdf | укладений |
10 лютого 2023 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ставок податку на додану вартість |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |