Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2023 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 6 141 684,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 708,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Критерії оцінки: ціна - 100% | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2023 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2023 11:55 |
Додаток №8.docx | |
19 січня 2023 11:55 |
334_ВО ТД зч до ван. вагонів.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Очікувана вартість даної закупівлі сформована виходячи з цін, які діяли на пружини на початок 2022 року та без урахування погіршення економічної ситуації.
На січень 2023 року, у зв'язку з підвищенням вартості сировини, матеріалів, електроенергії для промислових підприємств, паливо–мастильних матеріалів та, відповідно, транспортних послуг, собівартість продукції значно зросла і продовжує зростати.
Тому очікувана вартість закупівлі є нижчою, ніж собівартість виробництва продукції, та не відповідає реальній ринковій вартості продукції на сьогоднішній день.
Просимо Вас перенести проведення торгів на лютий 2023 року і переглянути очікувану вартість закупівлі у бік збільшення з урахуванням діючих ринкових цін на пружини та економічної ситуації в Україні.
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі — Особливості) надаємо вам інформацію щодо відхилення вашої тендерної пропозиції.
Вами у складі тендерної пропозиції на виконання вимог тендерної документації надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 18.01.2023, в якому зазначено, що одним з кінцевих бенефіціарних власників товариства є громадянин Російської Федерації ГАМЗАЛОВ СТАНІСЛАВ ДЖАХПАРОВИЧ, який має непрямий вирішальний вплив на юридичну особу та 25 відсотків частки статутного капіталу товариства.
Відповідна інформація також була перевірена Замовником самостійно у відкритих державних реєстрах станом на дату оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу сьомого підпункту 1 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі є юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації.
Зазначена норма є імперативною, отже Замовник був ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ відхилити вашу тендерну пропозицію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-22-000076 ● 1b7fc4d43a2d4f9999f8ba8cf7a54ea6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2023 № 21-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.05.2023 № 21-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-19-006039-a від 19.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 15:28:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Запасні частини до вантажних вагонів (34630000-2– Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-19-006039-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 13:28:28
Відповідь на запит
1. У відповідь на запит Запит Держаудитслужби України від 23.05.2023 15:28 повідомляємо, що на виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовником розміщено інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті АТ «Укрзалізниця» у розділі «Публічні закупівлі». Посилання на сайт АТ «Укрзалізниця»:
https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Запасні частини до вантажних вагонів (34630000-2– Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)» визначені відповідно до нормативно-технічної документації, які містяться у Додатку № 1 та Додатку А тендерної документації яка є у загальному доступі у системі Prozorro. Вимоги до технічних та якісних характеристик надаються Департаметами замовниками згідно з чинними технічними документами та параметрами, визначеними, в тому числі, в галузевому класифікаторі АБР АМТР.
Очікувана вартість закупівлі сформована відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" із застосуванням методу запиту цінових пропозицій учасникам ринку (виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару). Проте, пропозиції офіційні листи-відповіді учасників та інформація у них не є власністю Замовника, тому Змовник не може розміщувати їх у електронній системі закупівель. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розраховована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-02 14:59:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Запасні частини до вантажних вагонів (34630000-2– Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-19-006039-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 7.5 розділу 7 «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Також, передбачено, що всі необхідні реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку №7 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць.
Замовнику надати підтверджуючі документи щодо виконання вимог встановлених пунктом 7.5 розділу 7 тендерної документації та Додатком №7 до тендерної документації учасником-переможцем ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ".
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-07 14:30:31
Відповідь на запит
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу процедури закупівлі «Запасні частини до вантажних вагонів (34630000-2– Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-19-006039-a), Замовником надаються підтверджуючі документи виконання переможцем закупівлі вимог тендерної документації, в частині забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у вигляді банківської гарантії, у розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю:
1. Файл у форматі PDF з назвою «Гарантія ТОВ ЕКСПОФЛАЙ_ банківська ліцензія_ довіреність » на 4 арк..
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" |
5 733 000,00
UAH з ПДВ
|
5 733 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ" |
5 955 948,00
UAH з ПДВ
|
5 955 948,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" #05763814 |
Відхилено |
5 733 000,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2023 16:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 січня 2023 14:50
|
ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ" #40679351 |
Переможець |
5 955 948,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2023 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 09:24
|
ЦЗВ-03-00423-01.pdf | укладений |
18 квітня 2024 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 15:45
|
ЦЗВ-03-00423-01.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2023 13:32
|
ЦЗВ-03-00423-01.pdf | укладений |
17 лютого 2023 13:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5, ч.6, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", пп.5, пп.8 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-00423-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |