Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські та господарські товари
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2023-01-19-005610-a e508bfd9c60a44a195f2c17ebb8d1d09
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Загоровський Андрій Володимирович

380444682868 kyivexp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Код ЄДРПОУ: 21606480
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 113
Контактна особа: Загоровський Андрій Володимирович
380444682868
kyivexp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2023 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2023 00:00
Початок аукціону: 30 січня 2023 12:54
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,91%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару згідно з формою, доданою нижче. 4. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 5. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів із моменту поставки. Канцелярські та господарські товари (докладно зазначені в окремому файлі). Характеристикою визначення товару як еквіваленту вважається якість. Якість визначатиметься відповідно до ринкової ціни товару: товар вважатиметься еквівалентом якщо його ринкова ціна не буде нижчою за ринкову ціну товару, зазначеного нами у Формі цінової пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Канцелярські та господарські товари (20 позицій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, вул. Кирилівська, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2023  —  17 лютого 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2023 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2023 11:44
Канцелярія 1.xlsx
19 січня 2023 11:44
Вимоги до постачальника.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2023 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 7 213,39
UAH з ПДВ
6 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 7 528,80
UAH з ПДВ
6 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2023 10:56
Електронний підпис
26 січня 2023 10:55
цінова.pdf
26 січня 2023 10:55
цінова.pdf.p7s
26 січня 2023 10:55
витяг.pdf
26 січня 2023 10:55
Виписка.pdf.p7s
26 січня 2023 10:55
Витяг ПДВ.pdf
26 січня 2023 10:55
Виписка.pdf
26 січня 2023 10:55
Витяг ПДВ.pdf.p7s
26 січня 2023 10:55
Статут.pdf.p7s
26 січня 2023 10:55
витяг.pdf.p7s
26 січня 2023 10:55
Статут.pdf

Публічні документи

25 січня 2023 14:19
Електронний підпис
25 січня 2023 11:30
Витяг ПДВ ТВГ 03.12.2021.pdf
25 січня 2023 11:30
Відомості.pdf
25 січня 2023 11:30
Витяг ЄДР від 18.07.22.pdf
25 січня 2023 11:30
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Відхилено 6 910,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2023 15:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 6 990,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2023 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2023 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
6 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2023 12:01
2023 Рішення 02 переможець ТОВ ТВГ Український папір договір.PDF укладений
14 лютого 2023 11:55