Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі амбулаторії ЗПСМ №8 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлоград» за адресою вул. Нова,1А м. Павлоград, Дніпропетровській обл.» Коригування
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2023-01-19-002369-a ● faa587fb4fe24bac9dc7c2452b076ad3
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомірційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда" Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37735597 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., Павлоград, вул. Соборна,115 |
Контактна особа: |
Горба Катерина Вікторівна +380503263724 cpmsp.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2023 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2023 08:01 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі амбулаторії ЗПСМ №8 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлоград» за адресою вул. Нова,1А м. Павлоград, Дніпропетровській обл.» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, за адресою закладу, який находиться на балансі Замовника по вул. Нова 1а амбулаторія №8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за проведення робіт, які є предметом даного Договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2023 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2023 08:50 |
Внесення змін до тендетної закупівлі.docx | |
23 січня 2023 08:50 |
проет договор .doc | |
23 січня 2023 08:50 |
Тендерная документація.doc | |
19 січня 2023 10:06 |
додаток 1.rtf |
23 січня 2023 10:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 січня 2023 08:50 |
Внесення змін до тендетної закупівлі.docx
|
||||||
23 січня 2023 08:50 |
проет договор .doc
|
||||||
23 січня 2023 08:50 |
Тендерная документація.doc
|
||||||
19 січня 2023 10:06 |
додаток 1.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання стосовно оплати за виконані роботи
Дата подання: 19 січня 2023 13:37
Дата відповіді: 19 січня 2023 14:42
Доброго дня. Шановний Замовнику надайте розяснення стосовно здійснення оплати казначейством робіт при умові що зараз на капітальний ремонт чи поточний ремонти ввідповідно по постанови не виділяються, окрім тих що стосуються лише укриттів та облаштування для біженців.
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник кошти віділяються на підставі дозвілу війскової адміністрації. Капітальний ремонт на амбулаторії №8 класифікується, як терміновий
Випралення помилок в оголошенні та проекту договору
Дата подання: 20 січня 2023 11:09
Дата відповіді: 20 січня 2023 14:58
Доброго дня. Шановний Замовник закупівлі послуги з капітального ремонту приміщень будівлі амбулаторії в оголошенні та в проекті договору є посилання на ДСТУ стосовно визначення вартості робіт яке втратило чинність ще в 2021 році. Внесіть до оголошення та проекту договору відповідні зміни відповідно до діючого чинного законодавства.
Відповідь: Доброго дня. Замовником було внесено зміни до тендерної документації та проекту договору.
Питання стосовно умов проекту договору
Дата подання: 20 січня 2023 15:19
Дата відповіді: 23 січня 2023 08:30
Шановний Замовник. Просимо надати розяснення стосовно наявності "Додаток № 4 – план фінансування будівництва" до проекту договору. По перше форми такого не надано до Оголошення. По друге як може Виконавець (Підрядник) робіт розробляти план фінасування коли не він же оплачує роботи?
Відповідь: Шановний Учасник, були внесені зміни
Щодо огляду
Дата подання: 20 січня 2023 15:49
Дата відповіді: 23 січня 2023 08:31
АКТ попереднього огляду об’єкта!!! Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення об'ємів була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, були внесені зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СУЧАСНИЙ ДІМ АВ" |
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" |
1 999 243,80
UAH з ПДВ
|
1 999 243,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СУЧАСНИЙ ДІМ АВ" #44472836 |
Відхилено |
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2023 11:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 лютого 2023 08:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" #40547504 |
Відхилено |
1 999 243,80
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 09:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 лютого 2023 08:41
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій