Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля канцтоварів для проведення груп денної зайнятості та організованого дозвілля для осіб з важкими фізичними та інтелектуальними порушеннями розвитку
Очікувана вартість
12 170,00 UAH
UA-2023-01-18-015828-a c481d2cb12ea4c26b6e3af75be7158d3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сікора Олена Анатоліївна

380680191227 sikoralen1980@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Громадська організація Вінницька міська організація соціального розвитку та становлення окремих малозахищених категорій молоді "Паросток"
Код ЄДРПОУ: 25510825
Місцезнаходження: 21000, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Івана Миколайчука буд.6, кв.43
Контактна особа: Сікора Олена Анатоліївна
380680191227
sikoralen1980@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
24 штуки
папки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
24 упаковка
папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
24 штуки
маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
200 штуки
зошити
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
12 упаковка
файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
50 штуки
швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

18 січня 2023 23:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Ткаченко Наталія Віталіївна
#2763903845
Переможець 12 170,00
UAH
18 січня 2023 23:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2023 13:17
Дод угода ФОП Ткаченко 1.PDF зміни до договору
19 вересня 2023 13:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ручки 100 штуки 12,00
UAH
папки 24 штуки 50,00
UAH
папір офісний А4 24 упаковка 230,00
UAH
маркери 24 штуки 15,00
UAH
зошити 200 штуки 10,00
UAH
файли 12 упаковка 120,00
UAH
швидкозшивач 50 штуки 9,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшуємо обсяг закупівлі через перекидку коштів на електричну енергію
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір офісний А4 12 паковання 230,00
UAH
маркери 12 штуки 15,00
UAH
файли 6 паковання 120,00
UAH