Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей імені Василя Симоненка Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20834428 |
Місцезнаходження: | 79071, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Василя Симоненка, 6 |
Контактна особа: |
Іваськевич Оксана Володимирівна +380322642261 nvk.symonenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2023 21:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 498 816,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 494,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | згідно умов договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2023 21:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2023 21:33 |
Додаток _5 Примірне меню.xls | |
18 січня 2023 21:33 |
Додаток _3 Проект договору.docx | |
18 січня 2023 21:33 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-07-000035 ● f3909ee163f240c69f4e238d89915aff
- Статус: вирішено ● Дата: 31 березня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2023 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.02.2023 № 40
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.02.2023 № 40.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-18-015568-a, 18.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-08 17:33:56
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-18-015568-a, яка проводиться Ліцеєм імені Василя Симоненка Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Аналогічна умова міститься у частині 3 розділу VI тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Кабінетом Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Зокрема, відповідно до пункту 35 Особливостей №1178 (в редакції Постанови КМУ №1495 від 30.12.2022) відкриті торги з 03.01.2023 проводяться без застосування електронного аукціону.
Водночас, у тендерній документації Замовника (частина 1 розділу V) зазначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону, розмір мінімального кроку пониження приведеної ціни під час електронного аукціону (у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях) – 0,5 %. Також, у частині 3 розділу VI тендерної документації вказано, що факт подання тендерної пропозиції вважається безумовною згодою учасника з проектом договору про закупівлю згідно предмета закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації та безумовною згодою підписати договір про закупівлю, на умовах наведених в додатку №3 до цієї тендерної документації, відповідно до вимог (умов) тендерної документації та умов пропозиції учасника за ціною відповідно до результатів аукціону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Надати інформацію з обгрунтуванням підстав включення до тендерної документації положень щодо проведення аукціону, встановлення кроку пониження ціни під час електронного аукціону.
Під час моніторингу також встановлено, що відповідно до умов тендерної документації Замовника (частина 8 розділу ІІІ) управлінням освіти департаменту розвитку Львівської міської ради наказом від 31.12.2021 №857р «Про затвердження примірного меню для організації дитячого харчування в закладах середньої освіти» із змінами згідно наказу від 26.12.2022 №497р затверджено чотиритижневе примірне меню «Для харчування учнів в осінній період» та «Для харчування учнів у зимово-весняний період», яке міститься в додатку №5 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
5. Надати до моніторингу наказ управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 31.12.2021 №857р «Про затвердження примірного меню для організації дитячого харчування в закладах середньої освіти» із змінами згідно наказу від 26.12.2022 №497р.
Також, за нормою пункту 44 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими пунктами частини першої, окрім пунктів 3, 5, 6 і 12, у пункті 44 Особливостей №1178 відсутня.
Водночас, під час моніторингу встановлено, що у тендерній документації (Додаток 4) визначено перелік документів, які повинен надати переможець Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
6. Надати інформацію з обгрунтуванням підстав включення до тендерної документації положень щодо проведення аукціону, встановлення кроку пониження ціни під час електронного аукціону, а також встновлення вимоги щодо надання переможцем документів на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 7, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-08 17:38:23
Про надання пояснення (на заміну попереднього, уточнення по пункту 6)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-18-015568-a, яка проводиться Ліцеєм імені Василя Симоненка Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Аналогічна умова міститься у частині 3 розділу VI тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Кабінетом Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Зокрема, відповідно до пункту 35 Особливостей №1178 (в редакції Постанови КМУ №1495 від 30.12.2022) відкриті торги з 03.01.2023 проводяться без застосування електронного аукціону.
Водночас, у тендерній документації Замовника (частина 1 розділу V) зазначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону, розмір мінімального кроку пониження приведеної ціни під час електронного аукціону (у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях) – 0,5 %. Також, у частині 3 розділу VI тендерної документації вказано, що факт подання тендерної пропозиції вважається безумовною згодою учасника з проектом договору про закупівлю згідно предмета закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації та безумовною згодою підписати договір про закупівлю, на умовах наведених в додатку №3 до цієї тендерної документації, відповідно до вимог (умов) тендерної документації та умов пропозиції учасника за ціною відповідно до результатів аукціону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Надати інформацію з обгрунтуванням підстав включення до тендерної документації положень щодо проведення аукціону, встановлення кроку пониження ціни під час електронного аукціону.
Під час моніторингу також встановлено, що відповідно до умов тендерної документації Замовника (частина 8 розділу ІІІ) управлінням освіти департаменту розвитку Львівської міської ради наказом від 31.12.2021 №857р «Про затвердження примірного меню для організації дитячого харчування в закладах середньої освіти» із змінами згідно наказу від 26.12.2022 №497р затверджено чотиритижневе примірне меню «Для харчування учнів в осінній період» та «Для харчування учнів у зимово-весняний період», яке міститься в додатку №5 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
5. Надати до моніторингу наказ управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 31.12.2021 №857р «Про затвердження примірного меню для організації дитячого харчування в закладах середньої освіти» із змінами згідно наказу від 26.12.2022 №497р.
Також, за нормою пункту 44 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими пунктами частини першої, окрім пунктів 3, 5, 6 і 12, у пункті 44 Особливостей №1178, відсутня.
Водночас, під час моніторингу встановлено, що у тендерній документації (Додаток 4) визначено перелік документів, які повинен надати переможець Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
6. Надати інформацію з обгрунтуванням підстав встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання переможцем документів на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-10 08:49:34
Пояснення
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення було здійснено на підставі таких окументів:
-Наказ Управління освіти Департаментом гуманітарної політики Львівської міської ради від 30.12.2022 р. №01-20/218 « Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2023р.» та вартість харчування у закладах освіти відповідно до Постанови КМУ від 24 березня 2021р. № 305 « Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
Було проведено розрахунок для тендерної пропозиції, а саме :
кількість дітей по категорії 1 ( 33.50 грн) і по категорії 2 ( 38 ) відповідно до кількості дітей.
568 дитини Х 128 днів х 33.50 грн = 2435584 грн
13 дітей х 128 днів х 38 грн = 63232 грн
Разом 2498816.00 грн.
Ксерокопії документів додаються.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення розміщено на власному веб-сайті https://www.symonenkolyceum.com/державні-закупівлі
2.На підтвердження правомочності підписання договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі фізичною особою підприємцем власноручно було надано : Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців , картка платника податків, паспорт громадянина України, оскільки в документації не було передбачено спосіб підтвердження.
Ліцензія для такого виду діяльності не передбачена.
ФОПом Волошиною Тетяною Геннадіївною було надано Свідоцтво платника єдиного податку вид господарської діяльності – 55.51.0 Діяльність їдалень.
3. Під час проведення процедури закупівлі « відкритті торги з особливостями» система https://www.dzo.com.ua/ вимагає проставлення мінімального розміру пониження приведеної ціни під час електронного аукціону. Без такого зазначення публікація не проводиться. Тому дану інформацію було додано до тендерної документації.
4. На вимогу моніторингу надається Наказ управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 31.12.2021 № 857 « Про затвердження примірного меню для організації дитячого харчування в закладах середньої освіти» зі змінами згідно наказу від 26.12.2022 №497.
5. Учасником ФОП « Волошина Тетяна Геннадіївна» було надано наступні документи на підтвердження ст 17 Закону , а саме:
- на підтвердження п.2 ч.1 – інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення ( номер запиту 334497; формування 27.01.2023)
- на підтвердження п.8 ч.1 – відповідь Західного міжрегіонального управління міністерства юстиції на запит від б/д № 27.01.2023, стосовно надання відомостей з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство
Усі довідки додаються
Надання інформації про усунення порушення замовником
відміна відкритих торгів з особливостями у зв'зку з неможливістю усунення порушень.
2023-02-16 12:19:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунено, тендер відмінено
2023-03-31 10:23:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Волошина Тетяна Геннадіївна |
2 491 545,60
UAH
|
2 491 545,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Волошина Тетяна Геннадіївна #2101310686 |
Переможець |
2 491 545,60
UAH
|
31 січня 2023 15:16
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2023 12:25 |
Кінець періоду оскарження: | 27 лютого 2023 00:00 |
Дата відміни: | 27 лютого 2023 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень |
16 лютого 2023 12:25
|
Електронний підпис |
16 лютого 2023 12:24
|
пояснення |