Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧЕРКАСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21389969 |
Вебсайт: | https://ukrposhta.ua/ |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Соснівський район, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 34 |
Контактна особа: |
Свідерська Тетяна 380507002130 SVIDERSKA-TV@UKRPOSHTA.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2023 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2023 10:03 |
Очікувана вартість: | 4 499 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 498,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 9 до тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 46 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 6 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації: Замовник здійснює аванс в розмірі 30% (тридцять відсотків) загальної вартості ціни договору (п. 3.2 Договору) на підставі наданого рахунку-фактури Підрядника, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Договору. Остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 на підставі рахунку-фактури Підрядника. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації: Замовник здійснює аванс в розмірі 30% (тридцять відсотків) загальної вартості ціни договору (п. 3.2 Договору) на підставі наданого рахунку-фактури Підрядника, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Договору. Остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 на підставі рахунку-фактури Підрядника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно частини другої статі 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів). Законодавством не заборонено встановлення замовником вимоги про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору саме в грошовому обсязі. Замовник вважає, що має право встановити такий кваліфікаційний критерій для потенційних учасників, адже закуповуються роботи по встановленню системи опалення об’єкту соціального значення, найбільшого сортувального центру Черкаської області національного оператора поштового зв’язку, функції якого виконує АТ «Укрпошта».
Підтвердження виконання аналогічного договору на суму 1,5 млн грн не може бути проблемним для стабільно працюючих спеціалізованих підрядників. Сума аналогічного договору вартістю не менше 1,5 млн грн, що складає майже 33 відсотки від очікуваної вартості закупівлі, є співставною з обсягами робіт в оголошеній закупівлі і не містить дискримінаційних вимог до учасників, а також є об’єктивно необхідною для забезпечення якісного виконання робіт. Дану вимогу встановлено для залучення до участі в процедурі закупівлі учасників, які мають досвід, фінансову спроможність та трудові ресурси виконання робіт, які за своїм складом (виходячи з вартості) співвідносяться з роботами, що планується виконати в досить стислі строки до 31.05.2023 року.
Таким чином зазначені умови тендерної документації сформовані з урахуванням проектної документації на роботи, що є предметом закупівлі, з урахуваннями положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Водночас звертаємо увагу відповідно п. 291.4. Податкового кодексу України суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:
1) перша група - фізичні особи - підприємці, ЯКІ НЕ ВИКОРИСТОВУЮТЬ ПРАЦЮ НАЙМАНИХ ОСІБ, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 167 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
У п. 291.7 Податкового кодексу України перераховані види послуг, які вважаються побутовими та дозволені на 1-й групі. Для виконання інших видів послуг та/або робіт фізичному-особі підприємцю необхідно змінити групу.
2) друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам ЄДИНОГО ПОДАТКУ та/або НАСЕЛЕННЮ, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;
обсяг доходу не перевищує 834 розміри мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Таким чином, не можуть бути платниками єдиного податку ФОП 2-ї групи, які надають послуги юрособам, що не є платниками єдиного податку.
Тому радимо під час підготовки пропозиції на зазначену закупівлю врахувати зазначені норми Податкового кодексу України. Дякуємо за вашу активність та увагу до нашої закупівлі!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-18-000008 ● c12cad0f2bb94157ad12872dc63e92e5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2023 09:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18 травня 2023 року № 39-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області від 18.05.2023 №39-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2023-01-18-014807-a, яку проведено Черкаською дирекцією Акціонерного товариства «Укрпошта»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП" |
4 004 733,00
UAH з ПДВ
|
4 004 733,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНТЕХНО" |
4 086 275,70
UAH з ПДВ
|
4 086 275,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ №609 СПЕЦБУД" |
4 149 280,30
UAH з ПДВ
|
4 149 280,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Електромережбуд-7" |
4 496 643,60
UAH з ПДВ
|
4 496 643,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП" #43482644 |
Переможець |
4 004 733,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2023 17:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2023 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 14:29
|
Договір 10-174 Опалення.pdf | укладений |
20 лютого 2023 14:29
|