Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44186267 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Шевченка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Мушит Орися Володимирівна 380332725214 d.osvitLutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2023 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 8 045 709,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 228,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату за фактично поставлений товар, згідно наданих накладних, за рахунок коштів місцевого бюджету та інших надходжень. шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше 20 робочих днів з моменту поставки партії товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2023 17:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2023 17:27 |
табличка змін.docx | |
25 січня 2023 17:26 |
Тендерна Документація зі змінами сир кисломолочний 9 % 2023.docx |
25 січня 2023 17:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 січня 2023 17:27 |
табличка змін.docx
|
|||
25 січня 2023 17:26 |
Тендерна Документація зі змінами сир кисломолочний 9 % 2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013; COR 1:2014, IDT), що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою;
- сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що засвідчує використання учасником систему управління щодо протидії корупції.
Вищевказані сертифікати не мають прямого відношення до предмету закупівлі, а також не мають відношення до виробництва молокопродуктів в цілому.
Вимога щодо їх подачі звужує коло ймовірних учасників процедури закупівлі, оскільки для участі у тендері учасникам необхідно у надзвичайно короткі терміни їх отримати, витративши на це додаткові кошти.
Разом із тим наголошуємо на тому, що включення будь-яких сертифікатів ISO у вимоги до тендерної документації є необгрунтованим, оскільки на даний час існує більше 16 000 сертифікатів ISO, абсолютна більшість з яких не мають відношення до даного предмету заупівлі та виробництва молокопродуктів (ISO щодо боротьби із шкідниками, по охороні здоров'я, по дотриманню вимог щодо поводження з паливом, по дотриманню енергетичної безпеки і т.д.).
У зв'язку із чим просимо дану скаргу задовольнити.
- сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013; COR 1:2014, IDT), що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою;
- сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що засвідчує використання учасником систему управління щодо протидії корупції.
Вищевказані сертифікати не мають прямого відношення до предмету закупівлі, а також не мають відношення до виробництва молокопродуктів в цілому.
Вимога щодо їх подачі звужує коло ймовірних учасників процедури закупівлі, оскільки для участі у тендері учасникам необхідно у надзвичайно короткі терміни їх отримати, витративши на це додаткові кошти.
Окрім цього, отримання двох вищевказаних сертифікатів є лише завершальним етапом впровадження системи захисту управління інформаційною безпекою та системи управління щодо протидії корупції.
А впровадження цих двох процедур займає, за оцінками спеціалістів, не менше 6 місяців.
Разом із тим наголошуємо на тому, що включення будь-яких сертифікатів ISO у вимоги до тендерної документації є необгрунтованим, оскільки на даний час існує більше 16 000 сертифікатів ISO, абсолютна більшість з яких не мають відношення до даного предмету заупівлі та виробництва молокопродуктів (ISO щодо боротьби із шкідниками, по охороні здоров'я, по дотриманню вимог щодо поводження з паливом, по дотриманню енергетичної безпеки і т.д.).
У зв'язку із чим просимо дану скаргу задовольнити та повернутися до попередніх умов закупівлі.
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікати ISO.
Умова щодо надання Сертифікатів ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ДСТУ ISO ISO 37001:2016, IDT), чи інших аналогічних сертифікатів щодо предмету даної закупівлі, отримані учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації, разом із оригіналом звіту аудиту не є дискримінаційною, так як будь-який Учасник може мати такі сертифікати. Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікатів ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ДСТУ ISO ISO 37001:2016, IDT), які підтверджують їх відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO. Чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо прав на отримання таких сертифікатів. Звертаємо вашу увагу, що Замовник має на меті співпрацювати з добросовісними Учасниками, які керуються у своїй діяльності стандартами, в тому числі, які спрямовані на посилення поточного контролю, сприяє зниженню різних ризикиків тощо; норм та настанов з інформаційної безпеки, охорони навколишнього середовища; заходів по боротьбі з корупцією та вдосконаленню процесів управління. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому будь-який учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи.
Вимоги, викладені в ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ДСТУ ISO ISO 37001:2016, IDT), є загальними і призначені для застосування всіма організаціями, незалежно від їх типу, розміру і характеру.
Відповідно до ч. 11.ст 26 Закону Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-09-000090 ● adf5fe72f6b74c38b2fbc9d05724b3c7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.05.2023 № 12-З Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 09.05.2023 № 12-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-01-18-014583-а 18.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-05-26 19:15:22
Про надання додаткових пояснень
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015: 15540000-5 – сирні продукти (сир кисломолочний не нижче 9% жирності (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-18-014583-a) інформуємо наступне. При здійсненні закупівель департамент освіти Луцької міської ради (далі – Замовник) керувався принципами здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зі змінами внесеними постановою від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які були чинними на момент оголошення закупівлі 25.01.2023. Тому, вважаємо, що висновок щодо порушень абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей №1178 зокрема в пункті 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, що визначені в пункті 41 Особливостей №1178, в редакції, яка втратила чинність, – є незрозумілими. За аналогічними висновками є відповідна судова практика, зокрема Рішення Донецького окружного адміністративного суду у справі № 200/1026/22 від 12.07.2022. Обставини справи: Держаудитслужба (відповідач) під час моніторингу виявила ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, та зобов’язала замовника: «…з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.»
Позиція Суду
На підставі доводів, викладених позивачем та відповідачем, суд дійшов висновку про неправомірність викладених у висновку Східного офісу Держаудитслужби зауважень та викладених порушень.
Також суд зазначив, що, вказавши у висновку про необхідність «здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів», відповідач не визначив передбачений Законом спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про нечіткість та невизначеність висновку.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства.
Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії.
Аналогічні висновки містяться в постановах Верховного Суду від 5 березня 2020 року у справі №640/467/19, від 11 червня 2020 року у справі №160/6502/19, від 12 серпня 2020 року у справі №160/11304/19, від 26 листопада 2020 року у справі №160/11367/19 та від 26 травня 2022 року у справі №480/496/19, висновок якого суд враховує при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин (частина 5 статті 242 КАС України).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" |
5 799 108,00
UAH з ПДВ
|
5 799 108,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство імені Шевченка |
6 260 760,00
UAH з ПДВ
|
6 260 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" #31259168 |
Переможець |
5 799 108,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2023 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 13:50
|
ду 1 до договору зняття залишків сир.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2023 16:25
|
ДОГОВІР 18 РАДИВИЛІВМОЛОКО.pdf | укладений |
07 лютого 2023 16:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
сирні продукти (сир кисломолочний не нижче 9% жирності) | 52700 | кілограм |
110,04
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 18/02/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
сирні продукти (сир кисломолочний не нижче 9% жирності) | 52700 | кілограм |
110,04
UAH з ПДВ
|