Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі центральної районної лікарні (внутрішньої системи вентиляції підвального поверху) Комунального некомерційного підприємства Ковельське міськрайонне територіальне медичне об’єднання Ковельської міської ради Волинської області на вулиці Олени Пчілки, 4 в місті Ковелі Волинської області (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
1 124 888,40 UAH
UA-2023-01-18-014570-a ● 894997adc51a41bebf1df416be254c3a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 01982940 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4 |
Контактна особа: |
Тетяна Шахова +380958419632 mtmo_tender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2023 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2023 16:03 |
Очікувана вартість: | 1 124 888,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 248,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі центральної районної лікарні (внутрішньої системи вентиляції підвального поверху) Комунального некомерційного підприємства Ковельське міськрайонне територіальне медичне об’єднання Ковельської міської ради Волинської області на вулиці Олени Пчілки, 4 в місті Ковелі Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | згідно п.6.10 Договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | згідно п.6.2.1 Договору на підставі форм КБ-2в, КБ-3. Більш детально - в проекті договору про закупівлю. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2023 19:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2023 19:06 |
Перелік змін.docx | |
23 січня 2023 19:06 |
Перелік змін.docx.p7s | |
23 січня 2023 19:06 |
Тендерна документація (із змінами).rar.p7s.zip | |
18 січня 2023 17:36 |
Тендерна документація.rar.p7s.zip |
23 січня 2023 19:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 січня 2023 19:06 |
Перелік змін.docx
|
|||
23 січня 2023 19:06 |
Перелік змін.docx.p7s
|
|||
23 січня 2023 19:06 |
Тендерна документація (із змінами).rar.p7s.zip
|
|||
18 січня 2023 17:36 |
Тендерна документація.rar.p7s.zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання проекту ОВ
Дата подання: 19 січня 2023 11:38
Дата відповіді: 23 січня 2023 14:59
Доброго дня. Для більш точного розрахунку системи вентиляції, та для гарантування відсутності експлуатаційних проблем прохання надати технічну документацію (проект)
Відповідь: Технічне завдання сформовано відповідно до обсягів робіт, визначених робочим проектом. Для підготовки пропозиції слід врахувати очікувану вартість закупівлі та обсяги робіт (з врахуванням змін до тендерної документації, що будуть внесені). Для ознайомлення з об’єктом можете звернутись за адресою замовника.
питання щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 25 січня 2023 14:52
Дата відповіді: 26 січня 2023 17:36
Шановний Замовник. Хочемо уточнити щодо Додатку 2 п.1.2. ми повинні надати Довідку що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з документальним підтвердженням (сканована копія наказу про призначення додати "або інший документ" та документ який підтверджує кваліфікацію працівника відповідно до предмету закупівлі, тощо), за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку. ПИТАННЯ: для поставки товару яку кваліфікацію працівника, а саме кого потрібно вказувати щоб здійснити поставку товару? просимо уточнити які саме документи будуть достатніми для підтвердження кваліфікації. Прохання вказати якою статтею Закону регулюється дана вимога під час поставки товару без монтажу (якщо предметом є товар, а не послуга). Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Додаток 2 до тендерної документації щодо даної закупівлі стосується підтвердження наявності матеріально-технічної бази, а не підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, про що йдеться у Вашому питанні. Просимо уточнити, якої саме закупівлі стосується Ваше питання ?
Додаток 2 до тендерної документації щодо даної закупівлі стосується підтвердження наявності матеріально-технічної бази, а не підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, про що йдеться у Вашому питанні. Просимо уточнити, якої саме закупівлі стосується Ваше питання ?
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-18-014570-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ", Код ЄДРПОУ:42545467
Дата подання: 20 січня 2023 19:05
Дискримінаційні вимоги
Шановний замовнику!
Маючи намір взяти участь в даній процедурі закупівлі ми дослідили умови, встановлені Замовником у тендерній документації та виявили ряд дискримінаційних вимог, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких безпосередньо порушено наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі, оскільки такі дискримінаційні вимоги обмежують коло потенційних учасників та унеможливлюють нашу участь у даних торгах, адже виконати встановлені Замовником окремі умови зможе лише обмежена кількість учасників ринку.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога про надання аналогічних договорів на певну суму, є дискримінаційною по відношенню до інших учасників. Пропонуємо Видалити дану вимогу як дискримінаційну.
Тобто, вимоги тендерної документації орієнтовані на конкретного учасника, що безпосередньо порушує права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників. У разі незадоволення нашої вимоги, її буде подано у вигляді скарги до Органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Маючи намір взяти участь в даній процедурі закупівлі ми дослідили умови, встановлені Замовником у тендерній документації та виявили ряд дискримінаційних вимог, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких безпосередньо порушено наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі, оскільки такі дискримінаційні вимоги обмежують коло потенційних учасників та унеможливлюють нашу участь у даних торгах, адже виконати встановлені Замовником окремі умови зможе лише обмежена кількість учасників ринку.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога про надання аналогічних договорів на певну суму, є дискримінаційною по відношенню до інших учасників. Пропонуємо Видалити дану вимогу як дискримінаційну.
Тобто, вимоги тендерної документації орієнтовані на конкретного учасника, що безпосередньо порушує права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників. У разі незадоволення нашої вимоги, її буде подано у вигляді скарги до Органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2023 18:10
На вашу вимогу повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" |
914 936,15
UAH з ПДВ
|
914 936,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП КВАДРО-АЛЬЯНС |
1 004 141,10
UAH з ПДВ
|
1 004 141,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" #30659358 |
Переможець |
914 936,15
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2023 11:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2023 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 14:14
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 10:26
|
Додаткова угода №1_.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 10:32
|
Договір №11-Т.pdf | укладений |
03 березня 2023 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (коригування ПКД) |
Номер договору про закупівлю: | 11-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 11-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |