Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування |
Код ЄДРПОУ: | 00153100 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Європейська, буд. 173 |
Контактна особа: |
Віталій Мартинов +380532515823 vitalii.martynov@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2023 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2023 15:02 |
Очікувана вартість: | 4 997 391,57 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вимагається забезпечення виконання договору - банківська гарантія або грошові кошти у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Актів (ф.КБ-2В) та Довідки (ф.КБ-3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
будівництва попередніх аналогічних об’єктів та враховує термін на мобілізацію
техніки, персоналу і оформлення необхідного наряд-допуску на виконання робіт.
Зважаючи на щільну програму будівництва на 2023р, збільшення терміну
виконання робіт не вбачаємо доцільним
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-12-000005 ● 15659b9f902c4721a2ab9aab0727a038
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.06.2023 № 35
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-01-18-013627-a 18.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-15 11:29:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ПГВ 23П-004_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Роботи по переоблаштуванню майданчиків на території Солохівського ЦВНГК)», очікуваною вартістю 4 997 391,57 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-18-013627-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРІМУМ АКТИВ» (далі – ТОВ «ПРІМУМ АКТИВ») під час укладення договору вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме: «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ПРІМУМ АКТИВ» вимоги пункту 8 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, а саме: «Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку 8 тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-16 09:06:44
Пояснення від Замовника
ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ
СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ПОЯСНЕННЯ
Розглянувши запит про надання пояснень від ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, що розміщений 15.06.2023 р. в системі PROZORRO на електронному майданчику для проведення процедури електронних торгів www.zakupki.prom.ua (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-18-013627-a) по предмету закупівлі: ПГВ 23П-004_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Роботи по переоблаштуванню майданчиків на території Солохівського ЦВНГК), повідомляю наступне.
Пояснення на перше запитання.
Формування (розрахунок) очікуваної вартості предмету закупівлі: «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Роботи по переоблаштуванню майданчиків на території Солохівського ЦВНГК» здійснено у відповідності до вимог внутрішнього нормативного документа замовника - Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правого режиму воєнного стану в Україні, затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» №509 від 24.10.2022 р. методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Очікувана вартість закупівлі склала 4 997 391,57 грн. з ПДВ (файл з назвою «Обґрунтування очікуваної вартості.xlsx» знаходиться серед документів закупівлі).
Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі знаходиться серед документів закупівлі (файл з назвою: «Обґрунтування технічних та кількісних характеристик.docx»).
Пояснення на друге запитання.
Переможцем ТОВ «ПРІМУМ АКТИВ» надані наступні документи з інформацією про право підписання договору про закупівлю та наявність документів дозвільного характеру, що вимагалися від переможця умовами тендерної документації:
1) Лист довідка №09/02-1 від 09.02.2023 р. (файл з назвою «довідка щодо уповноваженого на підпис договору.pdf»).
Також надані скановані копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи Переможця, зокрема: протокол загальних зборів учасників №5 від 11.12.2018 р., наказ №22-К від 11.12.2018 р. та протокол загальних зборів учасників №49 від 02.02.2023 р. (файли з назвою: «Наказ на призначення директора оригінал.pdf», «1.3.2.Протокол загальних зборів учасників ТОВ №5 призначення директора.pdf», «Протокол про надання повноважень директору № 49 від 02.02.23.pdf»).
2) Вимога надання дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства встановлена підпунктом 2. пункту 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівель» додатку №1 до тендерної документації. Переможцем ТОВ «ПРІМУМ АКТИВ» надані усі необхідні документи дозвільного характеру (файли з назвою: «3.1Дозіл Держпраця.pdf», «Будівельна ліцензія.pdf», «Декларація відповідності Оновлена.pdf»).
Пояснення на третє запитання.
09.02.2023 р переможцем завантажений файл з назвою «31129 ТОВ ПРІМУМ АКТИВ p7s.7z», в якому містяться інформація та документи, подані на виконання вимоги пункту 8 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, зокрема банківська гарантія №31129 від 06.02.2023 р. видана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» на суму 244 500,00 грн., що становить 5% від суми договору про закупівлю №141/23 від 13.02.2023 р. (4 890 000,00 грн. з ПДВ).
Разом з тим, просимо врахувати наступну інформацію від Замовника.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та розрахунок очікуваної вартості визначається відповідно до внутрішніх нормативних документів, затверджених в АТ «Укргазвидобування», згідно яких Товариство не зобов’язане розміщувати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), зокрема з огляду на наведені нижче обставини.
Згідно із ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 1 Закону, моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання замовником АТ «Укргазвидобування» (далі - Товариство) вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Товариством, як замовником, очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Товариству визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. N275, оскільки остання має рекомендаційних характер та не є обов’язковою до застосування. При цьому, все ж таки Замовник використовує у своїй закупівельній діяльності її основні терміни та положення.
Звертаємо увагу, і на те, що на Товариство не поширюються вимоги постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів», якою передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки та підприємств, які використовують кошти державного бюджету забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації на власному веб-сайті, з огляду на наступне.
Відповідно до Бюджетного кодексу України головними розпорядники бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету (ст. 2 Бюджетного кодексу України).
Однак, Товариство не є бюджетною установою, оскільки не утримується за рахунок державного чи місцевого бюджету, та використовує у своїй діяльності власні кошти (від господарської діяльності підприємства).
Крім того, Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з огляду на зазначене нижче.
Статтею 22 ГК України визначено, що суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Відповідно до п. 4.2 статуту АТ «Укргазвидобування», Товариство є власником:
майна, переданого йому засновником;
кредитних та запозичених коштів;
виробленої продукції та майна, створеного (придбаного) Товариством у результаті господарської діяльності;
доходів, отриманих у результаті здійснення господарської діяльності.
В рішенні Господарського суду м. Києва по справі №910/10255/13 від 27.06.2013 р., яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 р. та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 р., встановлено, що майно, передане НАК «Нафтогаз України» до статутного капіталу ПАТ «Укргазвидобування», а також майно, яке придбане, виготовлене та отримане ПАТ «Укргазвидобування» з інших джерел (в тому числі набуте внаслідок правонаступництва) є власністю ПАТ «Укргазвидобування» (перейменовано на АТ «Укргазвидобування» з 23.05.2018 р.).
Пунктом 4.3. статуту АТ «Укргазвидобування» передбачено, що Товариство має використовувати державне майно відповідно до законодавства. Майно, що є державною власністю і надане Товариству у користування, включається до його активів.
Тобто, відповідно до статуту Товариства, у АТ «Укргазвидобування» наявне майно, яке належить йому на праві приватної власності та, крім того, АТ «Укргазвидобування» може використовувати державне майно.
Таким чином, АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом, який діє на основі лише державної власності, а отже йому не притаманна перша ознака суб’єкта господарювання державного сектору економіки.
Крім того, згідно із ч. 1 ст. 167 ГК України, корпоративні права - це права особи, частка якої визначається у статутному капіталі (майні) господарської організації, що включають правомочності на участь цієї особи в управлінні господарською організацією, отримання певної частки прибутку (дивідендів) даної організації та активів у разі ліквідації останньої відповідно до закону, а також інші правомочності, передбачені законом та статутними документами.
Пунктом 8 частини 1 статті 2 Закону України «Про акціонерні товариства» визначено, що корпоративні права - сукупність майнових і немайнових прав акціонера - власника акцій товариства, які випливають з права власності на акції, що включають право на участь в управлінні акціонерним товариством, отримання дивідендів та активів акціонерного товариства у разі його ліквідації відповідно до закону, а також інші права та правомочності, передбачені законом чи статутними документами.
Згідно із ст. 172 ГК України, відносини, пов'язані з управлінням корпоративними правами держави, регулюються Законом України «Про управління об'єктами державної власності», іншими законами України та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них.
Зокрема, статтею 3 Закону України «Про управління об'єктами державної власності» визначено, що корпоративні права держави це - корпоративні права, що належать державі у статутних капіталах господарських організацій.
Зі змісту вищезазначених норм чинного законодавства вбачається, що господарське товариство вважається таким, у статутному капіталі якого є корпоративні права держави, лише у випадку якщо держава є акціонером такого товариства та їй належать акції у статутному капіталі цього господарського товариства.
У той же час, відповідно до статуту АТ «Укргазвидобування» (є у вільному доступі на сайті https://ugv.com.ua/) засновником та єдиним акціонером Товариства є акціонерне товариство - Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», яка є окремою юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України.
У згаданому вище рішенні Господарського суду міста Києва по справі №910/10255/13 від 27.06.2013 р., встановлено, що корпоративні права відносно ПАТ «Укргазвидобування» належать саме НАК «Нафтогаз України», а не державі, а відтак ПАТ «Укргазвидобування» не є господарською організацію чи товариством, у статутному капіталі якої є корпоративні права держави.
У постанові Окружного адміністративного суду м. Києва від 19.02.2014 р., залишеній без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19.01.2016 р. та постановою Верховного Суду України від 20.12.2018 р. по справі №826/1503/14, суд встановив, що у статутному капіталі ПАТ «Укргазвидобування» наявні корпоративні права виключно НАК «Нафтогаз України», а відтак, ПАТ «Укргазвидобування» не є підприємством, частка держави у статутному капіталі якого становить 50 відсотків та більше.
Таким чином, оскільки акції АТ «Укргазвидобування» належать НАК «Нафтогаз України», а не державі, то АТ «Укргазвидобування» не відноситься до суб'єктів, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів, а тому АТ «Укргазвидобування» не притаманна і друга ознака суб’єкта державного сектору економіки.
Крім того, в рішенні Господарського суду м. Києва від 17.01.2017 р. по справі №910/17060/16, яке залишено без змін постановою Вищого господарського суду України від 24.10.2017 р., встановлено, що Товариство не відноситься до суб'єктів державного сектору економіки.
Вищенаведене свідчить про те, що АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом державного сектору економіки. Крім того, як зазначалось вище, Товариство не використовує кошти Державного бюджету України.
З огляду на зазначене, вимоги постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації не поширюються на АТ «Укргазвидобування», у зв’язку із чим дотримання Товариством вказаних законодавчих вимог не може бути предметом моніторингу згідно із Законом.
Отже, АТ «Укргазвидобування» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, відтак i не належить до переліку суб’єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Вищезазначене висновується Окружним адміністративним судом міста Києва в рішенні від 08.08.2022 р. по справі №640/842/22, що набрало законної сили (визнано протиправним та скасовано висновок Державної аудиторської служби України стосовно недопущення в подальшому порушень вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710).
Посилання на веб-сайт АТ «Укргазвидобування» - https://ugv.com.ua/page/elektronni-zakupivli-prozorro.
Враховуючи вищевикладене та відсутність на законодавчому рівні обов’язкових для Товариства вимог щодо обґрунтованості визначення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості, отримання зазначеної інформації виходить за предмет моніторингу процедури закупівлі за предметом: ПГВ 23П-004_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Роботи по переоблаштуванню майданчиків на території Солохівського ЦВНГК).
Уповноважена особа філії
ГПУ «Полтавагазвидобування»
АТ «Укргазвидобування» Віталій МАРТИНОВ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-23 14:25:21
Аргументовані запаречення Замовника
ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ
СЛУЖБИ УКРАЇНИ
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ
ДО ВИСНОВКУ ДАСУ
(ID моніторингу: UA-M-2023-06-12-000005)
21.06.2023 р. в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок Північного офісу Держаудитслужби від 21.06.2023 р. (далі – Висновок ДАСУ) за результатами моніторингу процедури закупівлі: ПГВ 23П-004_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Роботи по переоблаштуванню майданчиків на території Солохівського ЦВНГК).
У Висновку ДАСУ зокрема зазначено наступне:
«За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Прімум Актив» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Вимогами підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання довідки відповідно до Таблиці № 1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» (далі – Таблиця 1).
У тендерній пропозиції ТОВ «Прімум Актив» надано довідку від 19.01.2023 № 19/01-1, відповідно до якої при виконанні робіт буде залучено автокран КрАЗ 63221 з правом власності - позичка. Згідно договору позички транспортного засобу від 01.06.2021 № 01/06/2021-1 ФОП Шмиголь Тарас Григорович передає у тимчасове безоплатне користування спеціальний вантажний автокран 10-20Т-С (марка та модель автомобіля КрАЗ 63221).
Відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 2 розділу 1.2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання скан-копій на підтвердження дозвільних документів на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме на вантажопідіймальні крани, тощо, які зазначені в Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації.
У тендерній пропозиції ТОВ «Прімум Актив» надано дозвіл управління Держпраці у Полтавській області від 02.11.2017 № 526.17.53 виданий фізичній особі – підприємцю Шмиголю Тарасу Григоровичу, щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, який дійсний до 01.11.2022, а отже на момент подання тендерної пропозиції (26.01.2023) не є дійсним.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах та не надав ТОВ «Прімум Актив» можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 40 Особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «Прімум Актив» не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та підлягала відхиленню згідно вимог абзацу шостого підпункту другого пункту 41 Особливостей.
Натомість, Замовником, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2023 № ПГВ 23П-004 переможцем визначено ТОВ «Прімум Актив», повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 02.02.2023 та укладено Договір з ТОВ «Прімум Актив» 13.02.2023.
Зобов'язання щодо усунення порушень
законодавства в сфері державних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.».
Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону, Замовник не погоджується з Висновком ДАСУ аргументуючи це наступним:
Вимогами підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання довідки відповідно до Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» (далі – Таблиця 1) із зазначенням мінімальної кількості техніки, зокрема Кран на автомобільному ходу (вантажопідйомність не менше 20 т) - 2 одиниці.
У тендерній пропозиції ТОВ «Прімум Актив» надано довідку від 19.01.2023 р. №19/01-1, в якій зазначено 4 одиниці кранів на автомобільному ходу. Тобто ТОВ "ПРІМУМ АКТИВ" виконано мінімальні вимоги, так як учасник має в наявності 2 одиниці власних кранів. Це підтверджується паспортами на автокрани (в яких зазначається вантажопідйомність) та деклараціями відповідності МТР.
Відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 2 розділу 1.2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання скан-копії (з оригіналу або з копії) з документів для підтвердження наявності дозвільних документів на Учасника закупівлі.
У тендерній пропозиції ТОВ «Прімум Актив» надано дозвіл управління Держпраці у Полтавській області від 02.11.2017 № 526.17.53 виданий фізичній особі – підприємцю Шмиголю Тарасу Григоровичу, щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що не розглядався, так як він не є Учасником закупівлі.
Також повідомляється, що відповідно п.п. 5 п. 1 ПОСТАНОВИ №314 від 18 березня 2022 р. № 314 встановлено, що строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період дії воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування. Тобто, дозвіл управління Держпраці у Полтавській області від 02.11.2017 № 526.17.53 виданий фізичній особі – підприємцю Шмиголю Тарасу Григоровичу, щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, який дійсний до 01.11.2022 р. є автоматично продовженим та дійсним на момент подачі тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «Прімум Актив» відповідала встановленим вимогам тендерної документації.
Уповноважена особа
філії ГПУ «Полтавагазвидобування»
АТ «Укргазвидобування» Віталій МАРТИНОВ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ДАСУ (ID моніторингу: UA-M-2023-06-12-000005) 21.06.2023 р. в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок Північного офісу Держаудитслужби від 21.06.2023 р. (далі – Висновок ДАСУ) за результатами моніторингу процедури закупівлі: ПГВ 23П-004_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Роботи по переоблаштуванню майданчиків на території Солохівського ЦВНГК). У Висновку ДАСУ зокрема зазначено наступне: «За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Прімум Актив» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Вимогами підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання довідки відповідно до Таблиці № 1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» (далі – Таблиця 1). У тендерній пропозиції ТОВ «Прімум Актив» надано довідку від 19.01.2023 № 19/01-1, відповідно до якої при виконанні робіт буде залучено автокран КрАЗ 63221 з правом власності - позичка. Згідно договору позички транспортного засобу від 01.06.2021 № 01/06/2021-1 ФОП Шмиголь Тарас Григорович передає у тимчасове безоплатне користування спеціальний вантажний автокран 10-20Т-С (марка та модель автомобіля КрАЗ 63221). Відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 2 розділу 1.2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання скан-копій на підтвердження дозвільних документів на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме на вантажопідіймальні крани, тощо, які зазначені в Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації. У тендерній пропозиції ТОВ «Прімум Актив» надано дозвіл управління Держпраці у Полтавській області від 02.11.2017 № 526.17.53 виданий фізичній особі – підприємцю Шмиголю Тарасу Григоровичу, щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, який дійсний до 01.11.2022, а отже на момент подання тендерної пропозиції (26.01.2023) не є дійсним. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах та не надав ТОВ «Прімум Актив» можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 40 Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «Прімум Актив» не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та підлягала відхиленню згідно вимог абзацу шостого підпункту другого пункту 41 Особливостей. Натомість, Замовником, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2023 № ПГВ 23П-004 переможцем визначено ТОВ «Прімум Актив», повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 02.02.2023 та укладено Договір з ТОВ «Прімум Актив» 13.02.2023. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.». Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону, Замовник не погоджується з Висновком ДАСУ аргументуючи це наступним: Вимогами підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання довідки відповідно до Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» (далі – Таблиця 1) із зазначенням мінімальної кількості техніки, зокрема Кран на автомобільному ходу (вантажопідйомність не менше 20 т) - 2 одиниці. У тендерній пропозиції ТОВ «Прімум Актив» надано довідку від 19.01.2023 р. №19/01-1, в якій зазначено 4 одиниці кранів на автомобільному ходу. Тобто ТОВ "ПРІМУМ АКТИВ" виконано мінімальні вимоги, так як учасник має в наявності 2 одиниці власних кранів. Це підтверджується паспортами на автокрани (в яких зазначається вантажопідйомність) та деклараціями відповідності МТР. Відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 2 розділу 1.2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання скан-копії (з оригіналу або з копії) з документів для підтвердження наявності дозвільних документів на Учасника закупівлі. У тендерній пропозиції ТОВ «Прімум Актив» надано дозвіл управління Держпраці у Полтавській області від 02.11.2017 № 526.17.53 виданий фізичній особі – підприємцю Шмиголю Тарасу Григоровичу, щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що не розглядався, так як він не є Учасником закупівлі. Також повідомляється, що відповідно п.п. 5 п. 1 ПОСТАНОВИ №314 від 18 березня 2022 р. № 314 встановлено, що строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період дії воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування. Тобто, дозвіл управління Держпраці у Полтавській області від 02.11.2017 № 526.17.53 виданий фізичній особі – підприємцю Шмиголю Тарасу Григоровичу, щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, який дійсний до 01.11.2022 р. є автоматично продовженим та дійсним на момент подачі тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «Прімум Актив» відповідала встановленим вимогам тендерної документації. Уповноважена особа філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» Віталій МАРТИНОВ
2023-06-28 08:13:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Щодо судового оскарження висновку ДАСУ 21.06.2023 р. в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок Північного офісу Держаудитслужби від 21.06.2023 р. (далі – Висновок ДАСУ від 21.06.2023 р.) за результатами моніторингу процедури закупівлі: ПГВ 23П-004_45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Роботи по переоблаштуванню майданчиків на території Солохівського ЦВНГК). 28.06.2023 р. Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель аргументовані заперечення на Висновок ДАСУ від 21.06.2023 р. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Повідомляємо, що 04.07.2023 р. Замовником подано до Київського окружного адміністративного суду адміністративний позов №ПГВ004.1.3.1-2775 від 04.07.2023 р. про визнання протиправним та скасування Висновку ДАСУ від 21.06.2023 р. Уповноважена особа філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» Віталій МАРТИНОВ |
Дата публікації: | 05 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | П/320/45478/23 |
Дата відкриття провадження: | 26 грудня 2023 |
Документи:
02 січня 2024 12:04
|
Електронний підпис |
05 липня 2023 12:53
|
Інформація про оскарження рішення ДАСУ.pdf |
02 січня 2024 12:04
|
Електронний підпис |
05 липня 2023 12:54
|
Електронний підпис |
05 липня 2023 12:53
|
Інформація про оскарження рішення ДАСУ.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРІМУМ АКТИВ" |
4 890 000,00
UAH з ПДВ
|
4 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАРАНТАВТОБУД" |
4 936 328,96
UAH з ПДВ
|
4 936 328,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРІМУМ АКТИВ" #41130604 |
Переможець |
4 890 000,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2023 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:21
|
Додаткова угода № 1 выд 27.12.2023.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2023 15:06
|
Договір №141 23 від 13.02.2023.pdf | укладений |
13 лютого 2023 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 141/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |