Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вакуумні пробірки, пробірки для забору капілярної крові (ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні")
Очікувана вартість
1 440 650,00 UAH
UA-2023-01-18-005511-a 129da050add04369a3d6a9fdda297231
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Тубольцева

+380500097010 economic.smkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05519480
Вебсайт: http://cmkl.sumy.ua/
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми , вул. 20 років Перемоги, буд.13
Контактна особа: Анна Тубольцева
+380500097010
economic.smkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2023 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2023 10:00
Очікувана вартість: 1 440 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 406,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 штуки
Вакуумна пробірка 13*100 мм стерильна з активатором згорання (6 мл крові, з червоною кришкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 41128 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові IVD, з активатором згортання і гелем для розділення
30000 штуки
Вакуумна пробірка 16*100 мм стерильна з активатором згортання (9 мл крові, з червоною кришкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 41128 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові IVD, з активатором згортання і гелем для розділення
25000 штуки
Вакуумна пробірка 13*75 мм стерильна, з КЗ EDTA (для 2 мл крові, з фіолетовою кришкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА
45000 штуки
Вакуумна пробірка 13*75 мм стерильна, цитрат натрію (3,8%) (для 2,7 мл крові, зі світло-блакитною кришкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 42585 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD
45000 штуки
Вакуумна пробірка 13*75 мм стерильна, цитрат натрію (3,8%) (для 4,5 мл крові, зі світло-блакитною кришкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 42585 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD
40000 штуки
Пробірка для забору капілярної крові 0,2 мл з КЗ ЕДТА 8*45 мм (з лавандовою кришкою) (мікро пробірка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:43
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:43
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:43
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:43
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:43
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:43
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 січня 2023 11:44

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

14 квітня 2023 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2023 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2023 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2023 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2023 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2023 11:15
Тендерна документація - вакуумні пробірки 2023 рік ЗІ ЗМ 14.04.docx
21 березня 2023 10:48
Тендерна документація - вакуумні пробірки 2023 рік ЗІ ЗМ 21.03.docx
28 лютого 2023 16:04
Тендерна документація - вакуумні пробірки 2023 рік ЗІ ЗМ.docx
06 лютого 2023 13:31
Тендерна документація - вакуумні пробірки 2023 рік ЗІ ЗМ.docx
18 січня 2023 11:44
Тендерна документація - вакуумні пробірки 2023 рік.docx
14 квітня 2023 11:15
ЗМІНИ 14.04.2023 р до Додатку 2 - вакуумні пробірки 2023 рік .docx
21 березня 2023 10:48
Додаток 2-Технічна специфікація-вакуумні пробірки 2023 рік ЗІ ЗМ 21.03.docx
28 лютого 2023 16:04
Додаток 2-Технічна специфікація-вакуумні пробірки 2023 рік ЗІ ЗМ (1).docx
06 лютого 2023 13:31
Додаток 2-Технічна специфікація-вакуумні пробірки 2023 рік ЗІ ЗМ.docx
18 січня 2023 11:44
Додаток 2-Технічна специфікація-вакуумні пробірки 2023 рік.docx
21 березня 2023 10:48
ЗМІНИ 21.03.2023 р до Додатку 2 - вакуумні пробірки 2023 рік .docx
28 лютого 2023 16:04
ЗМІНИ 28.02.2023 р до Додатку 2 - вакуумні пробірки 2023 рік .docx
06 лютого 2023 13:31
ЗМІНИ 06.02.2023 р до Додатку 2 - вакуумні пробірки 2023 рік .docx
18 січня 2023 11:44
Додаток 3-Проект договору - вакуумні пробірки 2023 рік.docx
18 січня 2023 11:44
Додаток 4-Цінова пропозиція - вакуумні пробірки 2023 рік.doc
18 січня 2023 11:44
Додаток 1-Кваліфікація-вакуумні пробірки 2023 рік.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна специфікація
Дата подання: 19 січня 2023 09:52
Дата відповіді: 19 січня 2023 14:37
Щановний Замовник для розширення кола потенційних учасників та максимальної економії бюджетних коштів, просимо Вас розглянути можливість внесення змін в Додаток 2-Технічна специфікація-вакуумні пробірки 2023 рік: позиція № 5: Вакуумна пробірка 13*75 мм або 13*100 мм стерильна, цитрат натрію (3,8%) (для 4,5 мл крові, зі світло-блакитною або блакитною кришкою). Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку 2 до тендерної документації міститься обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару, а саме: для взяття крові у пацієнтів, замовник здійснює закупівлю вакуумних пробірок, пробірок для забору капілярної крові, з технічними вимогами передбаченими Додатком 2 до тендерної документації, оскільки вказаний товар за своїми якісними, технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.
При складанні технічної специфікації було враховано потреби у предметі закупівлі та те, що всім технічним характеристикам предмету закупівлі в сукупності відповідає щонайменше продукція двох виробників.
Замовник має намір придбати вакуумну пробірку 13*75 мм стерильну, цитрат натрію (3,8%) (для 4,5 мл крові, зі світло-блакитною кришкою). Наявне в закладі лабораторне обладнання розраховане на пробірку розміром 13*75 мм. Таким чином, з вакуумними пробірками з розміром 13*100 мм обладнання не зможе використовуватись за призначенням.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-01-18-005511-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 19 січня 2023 15:31
Вимога
18.01.2023 року Замовник оголосив закупівлю Вакуумні пробірки, пробірки для забору капілярної крові (ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні")

Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію. А саме відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них. Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-6), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ (щонайменше два виробники — практика АМКУ), які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ медичні вироби із зазначеними характеристиками. ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ.
Зокрема, у сукупності з іншими вимогами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги Замовника:
п.3 - в частині: колір кришки “з фіолетовою кришкою”
п.4 та п.5 - в частині: колір кришки “ зі світло-блакитною кришкою”
п.5 — в частині “Вакуумна пробірка 13*75 мм”

Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин (наявність дискримінаційних вимог) вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!!

Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”

Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог та невідповідностей у технічних характеристиках, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ до тендерної документації (запропонована Редакція змін додається).

Вимоги до позиції №3 частково змінити та викласти у наступній редакції: “Вакуумна пробірка 13*75 мм стерильна, з КЗ EDTA (для 2 мл крові, з фіолетовою або лавандовою кришкою)”.
Вимоги до позиції №4 частково змінити та викласти у наступній редакції: “Вакуумна пробірка 13*75 мм стерильна, цитрат натрію (3,8%) (для 2,7 мл крові, зі світло-блакитною або блакитною кришкою)”.
Вимоги до позиції №5 частково змінити та викласти у наступній редакції: “Вакуумна пробірка 13*75 мм або 13*100 мм стерильна, цитрат натрію (3,8%) (для 4,5 мл крові, зі світло-блакитною або блакитною кришкою)”.

В разі незадоволення даної вимоги, залишаємо за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” .

Додатки: копії рішень АМКУ з аналогічного питання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2023 16:04
Додатком 2 до тендерної документації передбачено «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника».
Еквівалент - це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати.
Також частиною 2 статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України.
Таким чином, Учасник додатково у складі пропозиції надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником; в ціновій пропозиції необхідно прописати точну назву запропонованого товару.
Замовник має намір придбати вакуумну пробірку 13*75 мм стерильна, цитрат натрію (3,8%) (для 4,5 мл крові, зі світло-блакитною кришкою), Скаржник пропонує вакуумну пробірку розміром 13*100 мм стерильна, цитрат натрію (3,8%) (для 4,5 мл крові, зі світло-блакитною кришкою). Наявне в закладі лабораторне обладнання розраховане на пробірку розміром 13*75 мм. Таким чином, з вакуумними пробірками з розміром 13*100 мм обладнання не зможе використовуватись за призначенням.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-01-18-005511-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 20 січня 2023 12:49
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації
18.01.2023 року Замовник оголосив закупівлю Вакуумні пробірки, пробірки для забору капілярної крові (ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні"). Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного. Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них. Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-6), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть ОДРАЗУ РАЗОМ запропонувати такі медичні вироби, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги: п.3 - в частині: колір кришки “з фіолетовою кришкою” п.4 та п.5 - в частині: колір кришки “ зі світло-блакитною кришкою” п.5 — в частині “Вакуумна пробірка 13*75 мм” Слід зазначити, що наразі існують інші виробники, які мають своїх уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ “Ледум”, та мають можливість запропонувати згадані вище медичні вироби, які відповідають загальновстановленим стандартам до медичних виробів, однак з іншими технічними характеристиками (перелік технічних характеристик до позицій, які пропонує Скаржник наведений у прохальній частині даної скарги). Зокрема даним виробником є “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай (уповноваженим представником якого є наша компанія — ТОВ “Ледум”). Таким чином, саме наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ (вищевказаних) до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ медичні вироби (№1-6) саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, так як предмет закупівлі уцілому, без поділу на лоти) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника. Оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити дані медичні вироби згідно переліку предмета закупівлі, які відповідають загальновстановленим стандартам (з іншими технічними характеристиками), однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог). Вищезгадані встановлені Замовником сукупні вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: Вакуумні пробірки, пробірки для забору капілярної крові (ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні") (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-18-005511-a). 2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-01-18-005511-a. 3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації : Вимоги до позиції №3 частково змінити та викласти у наступній редакції: “Вакуумна пробірка 13*75 мм стерильна, з КЗ EDTA (для 2 мл крові, з фіолетовою або лавандовою кришкою)”. Вимоги до позиції №4 частково змінити та викласти у наступній редакції: “Вакуумна пробірка 13*75 мм стерильна, цитрат натрію (3,8%) (для 2,7 мл крові, зі світло-блакитною або блакитною кришкою)”. Вимоги до позиції №5 частково змінити та викласти у наступній редакції: “Вакуумна пробірка 13*75 мм або 13*100 мм стерильна, цитрат натрію (3,8%) (для 4,5 мл крові, зі світло-блакитною або блакитною кришкою)”. Додатки: 1. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай. Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко 20.01.2023 року
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 січня 2023 17:57
Рішення від 23.01.2023 № 708.pdf
Дата публікації: 23 січня 2023 17:56
Рішення від 31.01.2023 № 1060.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2023 12:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: порушення усунуто, до тендерної документації внесено зміни
Дата виконання рішення замовником: 06 лютого 2023 13:42
Номер скарги: UA-2023-01-18-005511-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 07 лютого 2023 15:52
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Замовник оголосив 18.01.2023 року закупівлю: Вакуумні пробірки, пробірки для забору капілярної крові (ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні"). 20.01.23р., виявивши дискримінаційні умови у тендерній документації Замовника, учасником ТОВ “Ледум” була подана відповідна скарга. Рішенням АМКУ від 31.01.23р. дана скарга була задоволена та зобов'язано було Замовника внести вказані у скарзі зміни. Однак 06.02.23 року Замовник НІБИТО вніс зміни до ТД, проте зі змісту яких вбачається факт невиконання ним вказаного рішення АМКУ. Оскільки фактично Замовник не вніс змін, які були зазначені у скарзі ТОВ “Ледум” та з приводу яких було прийнято відповідне рішення АМКУ (на користь скаржника). Зі змісту тендерної документації (в редакції від 06.02.23 року) вбачається наявність дискримінаційних вимог, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії — учасника ТОВ “Ледум”, що обгрунтовується нижченаведеним. В Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них (в редакції від 06.02.23 року). Звертаємо особливу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-6 (в редакції від 06.02.23 року), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть ОДРАЗУ РАЗОМ запропонувати такі медичні вироби, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги (в редакції від 06.02.23 року): поз.№3 - в частині: колір кришки “з фіолетовою кришкою”; поз.№4-5 - в частині: колір кришки “ зі світло-блакитною кришкою”; поз.№5 — в частині “Вакуумна пробірка 13*75 мм”. Проте наразі існують інші виробники, які мають своїх уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ “Ледум”, та мають можливість запропонувати згадані вище медичні вироби, які відповідають загальновстановленим стандартам до медичних виробів, однак з іншими технічними характеристиками (перелік технічних характеристик до позицій, які пропонує Скаржник наведений у прохальній частині даної скарги). Зокрема даним виробником є “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай (уповноваженим представником якого є наша компанія — ТОВ “Ледум”). Як наслідок, саме наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ медичні вироби (№1-6 (в редакції від 06.02.23 року) саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, так як предмет закупівлі в цілому, без поділу на лоти) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі. Це є дискримінацією та порушенням його прав як учасника. Оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити дані медичні вироби згідно переліку предмета закупівлі, які відповідають загальновстановленим стандартам (з іншими технічними характеристиками), однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог). Вищевказані встановлені Замовником сукупні вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: Вакуумні пробірки, пробірки для забору капілярної крові (ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні") (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-18-005511-a). 2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-01-18-005511-a. 3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації : Вимоги до позиції №3 частково змінити та викласти у наступній редакції: “Вакуумна пробірка 13*75 мм стерильна, з КЗ EDTA (для 2 мл крові, з фіолетовою або лавандовою кришкою)”. Вимоги до позиції №4 частково змінити та викласти у наступній редакції: “Вакуумна пробірка 13*75 мм стерильна, цитрат натрію (3,8%) (для 2,7 мл крові, зі світло-блакитною або блакитною кришкою)”. Вимоги до позиції №5 частково змінити та викласти у наступній редакції: “Вакуумна пробірка 13*75 мм або 13*100 мм стерильна, цитрат натрію (3,8%) (для 4,5 мл крові, зі світло-блакитною або блакитною кришкою)”. Додатки: 1. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай. 2. Рішення АМКУ від 31.01.23р. (резолютивна частина). 3. Зміни Замовника станом на 06.02.23р. Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко 07.02.2023 року
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 лютого 2023 14:58
Рішення від 09.02.2023 №1479.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2023 14:57
Рішення від 16.02.2023 №1835.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2023 12:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України No 1835-р/пк-пз від 16.02.2023 року
Дата виконання рішення замовником: 28 лютого 2023 16:12
Номер скарги: UA-2023-01-18-005511-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 02 березня 2023 14:52
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Замовник оголосив 18.01.2023 року закупівлю: Вакуумні пробірки, пробірки для забору капілярної крові (ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні"). 07.02.23р., виявивши дискримінаційні умови у тендерній документації Замовника, учасником ТОВ “Ледум” була подана відповідна скарга. Рішенням АМКУ від 16.02.23р. дана скарга була задоволена та зобов'язано було Замовника внести вказані у скарзі зміни. Однак 28.02.23 року Замовник НІБИТО вніс зміни до ТД, проте зі змісту яких вбачається факт невиконання ним вказаного рішення АМКУ. Оскільки фактично Замовник не вніс змін, які були зазначені у скарзі ТОВ “Ледум” та з приводу яких було прийнято відповідне рішення АМКУ (на користь скаржника). Зі змісту тендерної документації (в редакції від 28.02.23 року) вбачається наявність дискримінаційних вимог, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії — учасника ТОВ “Ледум”, що обгрунтовується нижченаведеним. В Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них (в редакції від 28.02.23 року). Звертаємо особливу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-6 (в редакції від 28.02.23 року), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть ОДРАЗУ РАЗОМ запропонувати такі медичні вироби, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги (в редакції від 28.02.23 року): поз.№5 — в частині “Вакуумна пробірка 13*75 мм”. Проте наразі існують інші виробники, які мають своїх уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ “Ледум”, та мають можливість запропонувати згадані вище медичні вироби, які відповідають загальновстановленим стандартам до медичних виробів, однак з іншими технічними характеристиками (перелік технічних характеристик до позицій, які пропонує Скаржник наведений у прохальній частині даної скарги). Зокрема даним виробником є “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай (уповноваженим представником якого є наша компанія — ТОВ “Ледум”). Як наслідок, саме наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ медичні вироби (№1-6 (в редакції від 28.02.23 року) саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, так як предмет закупівлі в цілому, без поділу на лоти) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі. Це є дискримінацією та порушенням його прав як учасника. Оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити дані медичні вироби згідно переліку предмета закупівлі, які відповідають загальновстановленим стандартам (з іншими технічними характеристиками), однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог). Вищевказані встановлені Замовником сукупні вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: Вакуумні пробірки, пробірки для забору капілярної крові (ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні") (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-18-005511-a). 2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-01-18-005511-a. 3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації : Вимоги до позиції №5 частково змінити та викласти у наступній редакції: “Вакуумна пробірка 13*75 мм або 13*100 мм стерильна, цитрат натрію (3,8%) (для 4,5 мл крові, зі світло-блакитною або блакитною кришкою)”. Додатки: 1. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай. 2. Рішення АМКУ від 16.02.23р. 3. Зміни Замовника станом на 28.02.23р. Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко 01.03.2023 року
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2023 14:11
рішення від 03.03.2023 № 2561.pdf
Дата публікації: 03 березня 2023 14:11
рішення від 13.03.2023 № 3056.pdf
Дата публікації: 15 березня 2023 17:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України № 3056 -р/пк-пз від 13.03.2023
Дата виконання рішення замовником: 21 березня 2023 12:58
Номер скарги: UA-2023-01-18-005511-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 21 березня 2023 14:32
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Замовник оголосив 18.01.2023 року закупівлю: Вакуумні пробірки, пробірки для забору капілярної крові (ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні"). 02.03.23р., виявивши дискримінаційні умови у тендерній документації Замовника, учасником ТОВ “Ледум” була подана відповідна скарга. Рішенням АМКУ від 13.03.23р. дана скарга була задоволена та зобов'язано було Замовника внести вказані у скарзі зміни. Однак 21.03.23 року Замовник НІБИТО вніс зміни до ТД, проте зі змісту яких вбачається факт невиконання ним вказаного рішення АМКУ. Оскільки фактично Замовник не вніс змін, які були зазначені у скарзі ТОВ “Ледум” та з приводу яких було прийнято відповідне рішення АМКУ (на користь скаржника). Зі змісту тендерної документації (в редакції від 21.03.23 року) вбачається наявність дискримінаційних вимог, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії — учасника ТОВ “Ледум”, що обгрунтовується нижченаведеним. В Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них (в редакції від 21.03.23 року). Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-6 (в редакції від 21.03.23 року), відсутні щонайменше два виробники, медичні вироби яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Звертаємо особливу увагу на те, що, оскільки закупівля щодо предмета закупівлі здійснюється Замовником в цілому (без поділу на лоти), то безпосередньо потенційний учасник (виробник) повинен запропонувати медичні вироби одразу за всіма позиціями №1-6, які повинні відповідати всім сукупним вимогам ТД. Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги (в редакції від 21.03.23 року): поз.№5 — в частині “Вакуумна пробірка 13*75 мм”. Повідомляємо, що наразі існують інші виробники, які мають своїх уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ “Ледум”, та мають можливість запропонувати згадані вище медичні вироби, які відповідають загальновстановленим стандартам до медичних виробів, однак з іншими технічними характеристиками (перелік технічних характеристик до позицій, які пропонує Скаржник наведений у прохальній частині даної скарги). Зокрема даним виробником є “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай (уповноваженим представником якого є наша компанія — ТОВ “Ледум”). Таким чином, саме наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ медичні вироби (№1-6 (в редакції від 21.03.23 року) саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, так як предмет закупівлі в цілому, без поділу на лоти) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі. Це є дискримінацією та порушенням його прав як учасника. Оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити дані медичні вироби згідно переліку предмета закупівлі, які відповідають загальновстановленим стандартам (з іншими технічними характеристиками), однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог). За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: Вакуумні пробірки, пробірки для забору капілярної крові (ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні") (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-18-005511-a). 2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-01-18-005511-a. 3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації : Вимоги до позиції №5 частково змінити та викласти у наступній редакції: “Вакуумна пробірка 13*75 мм або 13*100 мм стерильна, цитрат натрію (3,8%) (для 4,5 мл крові, зі світло-блакитною або блакитною кришкою)”. Додатки: 1. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай. 2. Рішення АМКУ від 13.03.23р. 3. Зміни Замовника (в редакції від 21.03.23р.). Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко 21.03.2023 року
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2023 16:10
рішення від 23.03.2023 № 3619.pdf
Дата публікації: 23 березня 2023 16:10
рішення від 30.03.2023 № 3982.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2023 13:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України
Дата виконання рішення замовником: 14 квітня 2023 11:20

Документи подані скаржником

07 лютого 2023 12:10
Скарга.pdf
15 лютого 2023 10:42
Пояснення ТОВ Ледум.pdf
15 лютого 2023 10:42
10.01.23-Довіреність.pdf

Документи подані замовником

13 лютого 2023 10:45
Лист АМКУ.pdf
28 лютого 2023 16:01
Зміни 28.02.2023.pdf
28 лютого 2023 16:12
Зміни 28.02.2023.pdf

Документи Органу Оскарження

09 лютого 2023 14:57
Рішення від 09.02.2023 №1479.pdf
21 лютого 2023 12:45
Рішення від 16.02.2023 №1835.pdf

Документи Органу Оскарження

03 березня 2023 14:11
рішення від 03.03.2023 № 2561.pdf
15 березня 2023 17:13
рішення від 13.03.2023 № 3056.pdf

Документи Органу Оскарження

23 березня 2023 16:10
рішення від 23.03.2023 № 3619.pdf
04 квітня 2023 13:31
рішення від 30.03.2023 № 3982.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 14 квітня 2023 11:28
Кінець періоду оскарження: 25 квітня 2023 00:00
Дата відміни: 25 квітня 2023 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: докладно в прикріпленому файлі
Документи:
14 квітня 2023 11:28
Електронний підпис
14 квітня 2023 11:25
Протокол відміни.jpg