Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з перевезення учнів та педагогічних працівників до місця навчання і в зворотному напрямку
Очікувана вартість
159 938,84 UAH
UA-2023-01-18-000914-a 0c345039514749d2b068ddb738e2236e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орест Степанович Гуль

+380373220360
+380676735270
rada-kelm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04417010
Місцезнаходження: 60100, Україна , Чернівецька обл., селище міського типу Кельменці, ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 4
Контактна особа: Орест Степанович Гуль
+380373220360, +380676735270
rada-kelm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 послуга
Послуги з перевезення учнів та педагогічних працівників до місця навчання і в зворотному напрямку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, на території Кельменецької територіальної громади, Заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Тендерна документація

18 січня 2023 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІВАНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2477415992
Переможець 159 938,84
UAH
18 січня 2023 09:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2023 12:39
Додаткова угода 1.pdf укладений
12 червня 2023 12:38
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2023 12:37
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
12 червня 2023 12:35
Договір 5.pdf укладений
18 січня 2023 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі відповідно до реальних потреб Замовника
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 129 473,70
UAH
Причини розірвання договору: За угодою сторін