Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
1 920 250,00 UAH
UA-2023-01-17-012874-a ● 570e033c08844a998eb43bb31bf8b77c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ГАЙСИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44106380 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, вулиця 1-го Травня, будинок 40 |
Контактна особа: |
Король Алла Валеріївна +380433423116 gaysinvotendermr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2023 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 1 920 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192 тонни
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Гайсинський район, заклади освіти (заклади дошкільної освіти, заклади загальної середньої освіти, заклади позашкільної освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 14:43 |
перелік_змін.pdf | |
03 лютого 2023 14:43 |
додаток_4.pdf | |
03 лютого 2023 14:43 |
додаток_3.pdf | |
03 лютого 2023 14:43 |
додаток_2.pdf | |
03 лютого 2023 14:43 |
додаток_1.pdf | |
03 лютого 2023 14:43 |
Тендерна_документацiя.pdf |
03 лютого 2023 14:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
03 лютого 2023 14:43 |
перелік_змін.pdf
|
||||
03 лютого 2023 14:43 |
додаток_4.pdf
|
||||
03 лютого 2023 14:43 |
додаток_3.pdf
|
||||
03 лютого 2023 14:43 |
додаток_2.pdf
|
||||
03 лютого 2023 14:43 |
додаток_1.pdf
|
||||
03 лютого 2023 14:43 |
Тендерна_документацiя.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поясніть що це таке? ..........чистий дохід від реалізації продукції якого повинен складати не менше 75 % обсягу закупівл.....?
Дата подання: 17 січня 2023 18:45
Дата відповіді: 20 січня 2023 19:43
. Також, додатково у складі
своєї пропозиції учасник повинен надати копію договору між виробником, постачальником,
дилером та учасником торгів, чинного протягом 2023 року, копію прибуткової фінансової звітності за
річний податковий (звітний) період (2021 рік), відповідно до Податкового кодексу України,
виробника вугілля продукція якого буде постачатися Замовнику, чистий дохід від реалізації продукції
якого повинен складати не менше 75 % обсягу закупівлі, копію дозволу, виданого Державною
службою України з питань праці (Держпраці) на суб’єкта господарювання, продукція якого
пропонується учасником, завіреного виробником пропонованого вугілля, діючого на весь період
постачання, щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, на Ваше запитання повідомляємо наступне, відповідно до ст. 2 Закону України від
16 липня 1999 року № 996 «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та
доповненнями (далі – Закон № 996) та п. 1 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 року № 419 із змінами (далі – Порядок №
419) фінансову звітність зобов’язані подавати усі юридичні особи, створені відповідно до законодавства
України (незалежно від організаційно-правової форми господарювання та форми власності). Наявність
зазначеного доходу від реалізації продукції у фінансовій звітності, дає змогу перевірити справжність
господарської діяльності даного підприємства, або діяльність «лише на папері» (фіктивну) виробника,
що ставить під сумнів виконання Учасником своїх зобов’язань.
Також слід зазначити, що з 28.04.2021 року діє постанова КМУ від 03.03.2021 р. № 407, яка змінила
Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Серед таких
наборів для обов’язкового оприлюднення - фінансова звітність (звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт
про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), подані як додаток до
звітної (звітної нової) податкової звітності за річний податковий (звітний) період.
16 липня 1999 року № 996 «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та
доповненнями (далі – Закон № 996) та п. 1 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 року № 419 із змінами (далі – Порядок №
419) фінансову звітність зобов’язані подавати усі юридичні особи, створені відповідно до законодавства
України (незалежно від організаційно-правової форми господарювання та форми власності). Наявність
зазначеного доходу від реалізації продукції у фінансовій звітності, дає змогу перевірити справжність
господарської діяльності даного підприємства, або діяльність «лише на папері» (фіктивну) виробника,
що ставить під сумнів виконання Учасником своїх зобов’язань.
Також слід зазначити, що з 28.04.2021 року діє постанова КМУ від 03.03.2021 р. № 407, яка змінила
Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Серед таких
наборів для обов’язкового оприлюднення - фінансова звітність (звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт
про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), подані як додаток до
звітної (звітної нової) податкової звітності за річний податковий (звітний) період.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)
Дата подання: 17 січня 2023 18:48
Дата відповіді: 20 січня 2023 19:43
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). От же питання: хто порадив внести в документацію безпідставні вимоги:
- копію прибуткової фінансової звітності за
річний податковий (звітний) період (2021 рік), відповідно до Податкового кодексу України,
виробника вугілля продукція якого буде постачатися Замовнику, чистий дохід від реалізації продукції
якого повинен складати не менше 75 % обсягу закупівлі, копію дозволу, виданого Державною
службою України з питань праці (Держпраці) на суб’єкта господарювання, продукція якого
пропонується учасником, завіреного виробником пропонованого вугілля, діючого на весь період
постачання, щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки для
дроблення, сортування корисних копалин у вугільній промисловості.
Довідку в довільній формі із посиланням на висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно
до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 року в якому
зазначено використання сировини (марки вугілля), яке закуповується Замовником. У випадку, якщо
доступ до Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля обмежено, учасник надає копію висновку з
оцінки впливу на довкілля.
- У випадках, якщо Законом передбачено документи дозвільного характеру на викиди забруднюючих
речовин в атмосферне повітря виробниками, копія даних документів надається в тендерній
пропозиції.
-
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановній Учасник, Замовник проводить закупівлю вугілля кам’яного за порядком та
процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції
Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) (далі по тексту - Закон) з урахуванням Постанови
Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель
товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”,
на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту – Особливості).
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг
для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення
конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій
сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу
1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію
відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна
документація, згідно з умовами Закону, містить перелік, зміст та порядок подання документів,
що мають міститись у складі тендерних пропозицій учасників.
Щодо фінансової звітності за річний податковий (звітний) період
Відповідно до ст. 2 Закону України від 16 липня 1999 року № 996 «Про бухгалтерський
облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 996) та п. 1
Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2000 року № 419 із змінами (далі – Порядок № 419) фінансову звітність
зобов’язані подавати усі юридичні особи, створені відповідно до законодавства України
(незалежно від організаційно-правової форми господарювання та форми власності). Наявність
зазначеного доходу від реалізації продукції у фінансовій звітності, дає змогу перевірити
справжність господарської діяльності даного підприємства, або діяльність «лише на папері»
(фіктивну) виробника, що ставить під сумнів виконання Учасником своїх зобов’язань.
Щодо дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) щодо
експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки для дроблення, сортування
корисних копалин у вугільній промисловості.
Інформуємо, що Відповідно до Додатку 2 Постанови Кабінету Міністрів України
№1107 від 26.10.2011 р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт
підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання
підвищеної небезпеки» (далі – Постанова), встановлено перелік видів робіт, які виконуються на
підставі дозволу. Інформуємо, що оскільки вугілля перероблюється, постачається та
споживається великими об’ємами, процес його виготовлення (переробки, сортування)
неможливий без використання вантажно-розвантажувальної техніки, а відповідно – без
вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів.
Окрім зазначеного, відповідно до п. 11 Додатку 2 Постанови, одним з видів робіт
підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу є також «Монтаж, демонтаж,
налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів,
устатковання підвищеної небезпеки. Оскільки виробник вугілля для його виробництва
користується устаткуванням підвищеної небезпеки (устаткування для дроблення, сортування
корисних копалин у вугільній промисловості), відповідно у нього є необхідність здійснювати
монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування такого обладнання
підвищеної небезпеки, для чого, відповідно до Постанови, знову ж таки потрібен дозвіл на
виконання робіт підвищеної небезпеки.
Таким чином, вимога Замовника щодо надання чинного дозволу, виданого Державною
службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки виданого на ім’я
виробника пропонованої продукції не є дискримінаційною чи неправомірною, оскільки
виробник вугілля повинен мати такий дозвіл, в іншому випадку виробник незаконно здійснює
свою діяльність.
18 грудня 2017 року набрав чинності Закон України «Про оцінку впливу на довкілля (ОВД)» (від
23.05.17 №2059-VIII) (Додаток 6), який запровадив в Україні європейську модель екологічної
оцінки на виконання міжнародних зобов'язань України. Закон упроваджує зобов’язання,
передбачені Угодою про ассоціацію з ЄС, зокрема Директиву 2011/92 про оцінку впливу
окремих державних і приватних проектів на довкілля, а також відповідні дотичні положення
Директиви № 2003/4 про доступ до екологічної інформації. Порядок ведення Єдиного реєстру з
оцінки впливу на довкілля визначається Постановою КМУ від 13 грудня 2017 р. №1026 «Про
затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з ОВД та фінансування
оцінки впливу на довкілля та Порядку ведення Єдиного реєстру з ОВД».
Оскільки, згідно Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” від 23.05.2017 року
ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ провадження господарської діяльності, експлуатація об’єктів, інші
втручання в природне середовище і ландшафти, у тому числі видобування корисних копалин,
використання техногенних родовищ корисних копалин, якщо не забезпечено в повному обсязі
додержання екологічних умов, передбачених у висновку з оцінки впливу на довкілля, рішенні
про провадження планованої діяльності та проектах будівництва, розширення,
перепрофілювання, ліквідації (демонтажу) об’єктів, інших втручань у природне середовище і
ландшафти, у тому числі видобування корисних копалин, використання техногенних родовищ
корисних копалин, а також змін у цій діяльності або подовження строків її провадження.
Виключення становлять лише, підприємства, господарська діяльність чи об`єкти яких
підпадають під дію п.2 та п.3 ст.3 ЗУ “Про оцінку впливу на довкілля“, і, які отримали висновок
державної екологічної експертизи до введення в дію цього закону – звільняються від отримання
висновку з ОВД.
Документацією встановлено, лише надання довідки в довільній формі із посиланням на
висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно до Закону України «Про оцінку впливу на
довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 року в якому зазначено використання сировини (марки
вугілля), яке закуповується Замовником. У випадку, якщо доступ до Єдиного реєстру з оцінки
впливу на довкілля обмежено, учасник надає копію висновку з оцінки впливу на довкілля.
процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції
Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) (далі по тексту - Закон) з урахуванням Постанови
Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель
товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”,
на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту – Особливості).
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг
для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення
конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій
сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу
1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію
відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна
документація, згідно з умовами Закону, містить перелік, зміст та порядок подання документів,
що мають міститись у складі тендерних пропозицій учасників.
Щодо фінансової звітності за річний податковий (звітний) період
Відповідно до ст. 2 Закону України від 16 липня 1999 року № 996 «Про бухгалтерський
облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 996) та п. 1
Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2000 року № 419 із змінами (далі – Порядок № 419) фінансову звітність
зобов’язані подавати усі юридичні особи, створені відповідно до законодавства України
(незалежно від організаційно-правової форми господарювання та форми власності). Наявність
зазначеного доходу від реалізації продукції у фінансовій звітності, дає змогу перевірити
справжність господарської діяльності даного підприємства, або діяльність «лише на папері»
(фіктивну) виробника, що ставить під сумнів виконання Учасником своїх зобов’язань.
Щодо дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) щодо
експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки для дроблення, сортування
корисних копалин у вугільній промисловості.
Інформуємо, що Відповідно до Додатку 2 Постанови Кабінету Міністрів України
№1107 від 26.10.2011 р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт
підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання
підвищеної небезпеки» (далі – Постанова), встановлено перелік видів робіт, які виконуються на
підставі дозволу. Інформуємо, що оскільки вугілля перероблюється, постачається та
споживається великими об’ємами, процес його виготовлення (переробки, сортування)
неможливий без використання вантажно-розвантажувальної техніки, а відповідно – без
вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів.
Окрім зазначеного, відповідно до п. 11 Додатку 2 Постанови, одним з видів робіт
підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу є також «Монтаж, демонтаж,
налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів,
устатковання підвищеної небезпеки. Оскільки виробник вугілля для його виробництва
користується устаткуванням підвищеної небезпеки (устаткування для дроблення, сортування
корисних копалин у вугільній промисловості), відповідно у нього є необхідність здійснювати
монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування такого обладнання
підвищеної небезпеки, для чого, відповідно до Постанови, знову ж таки потрібен дозвіл на
виконання робіт підвищеної небезпеки.
Таким чином, вимога Замовника щодо надання чинного дозволу, виданого Державною
службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки виданого на ім’я
виробника пропонованої продукції не є дискримінаційною чи неправомірною, оскільки
виробник вугілля повинен мати такий дозвіл, в іншому випадку виробник незаконно здійснює
свою діяльність.
18 грудня 2017 року набрав чинності Закон України «Про оцінку впливу на довкілля (ОВД)» (від
23.05.17 №2059-VIII) (Додаток 6), який запровадив в Україні європейську модель екологічної
оцінки на виконання міжнародних зобов'язань України. Закон упроваджує зобов’язання,
передбачені Угодою про ассоціацію з ЄС, зокрема Директиву 2011/92 про оцінку впливу
окремих державних і приватних проектів на довкілля, а також відповідні дотичні положення
Директиви № 2003/4 про доступ до екологічної інформації. Порядок ведення Єдиного реєстру з
оцінки впливу на довкілля визначається Постановою КМУ від 13 грудня 2017 р. №1026 «Про
затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з ОВД та фінансування
оцінки впливу на довкілля та Порядку ведення Єдиного реєстру з ОВД».
Оскільки, згідно Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” від 23.05.2017 року
ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ провадження господарської діяльності, експлуатація об’єктів, інші
втручання в природне середовище і ландшафти, у тому числі видобування корисних копалин,
використання техногенних родовищ корисних копалин, якщо не забезпечено в повному обсязі
додержання екологічних умов, передбачених у висновку з оцінки впливу на довкілля, рішенні
про провадження планованої діяльності та проектах будівництва, розширення,
перепрофілювання, ліквідації (демонтажу) об’єктів, інших втручань у природне середовище і
ландшафти, у тому числі видобування корисних копалин, використання техногенних родовищ
корисних копалин, а також змін у цій діяльності або подовження строків її провадження.
Виключення становлять лише, підприємства, господарська діяльність чи об`єкти яких
підпадають під дію п.2 та п.3 ст.3 ЗУ “Про оцінку впливу на довкілля“, і, які отримали висновок
державної екологічної експертизи до введення в дію цього закону – звільняються від отримання
висновку з ОВД.
Документацією встановлено, лише надання довідки в довільній формі із посиланням на
висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно до Закону України «Про оцінку впливу на
довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 року в якому зазначено використання сировини (марки
вугілля), яке закуповується Замовником. У випадку, якщо доступ до Єдиного реєстру з оцінки
впливу на довкілля обмежено, учасник надає копію висновку з оцінки впливу на довкілля.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-17-012874-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:42841714
Дата подання: 20 січня 2023 17:35
Дата подання: 20 січня 2023 17:35
Оскарження умов тендерної документації
Тендерна документація затверджена Рішенням уповноваженої особи від 16 січня 2023 року містить явно дискримінаційні та незаконні вимоги, які позбавляють нас можливості участі у закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2023 16:08
рішення від 24.01.2023 №790.pdf
Дата публікації: 24 січня 2023 16:07
Інформація про перенесення розгляду скарги від 30.01.2023 №80.pdf
Дата публікації: 30 січня 2023 14:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2023 №1088.pdf
Дата публікації: 31 січня 2023 16:42
рішення від 31.01.2023 №1088.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2023 16:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Органу оскарження Замовником виконано.
Дата виконання рішення замовником: 03 лютого 2023 14:26
Номер скарги: UA-2023-01-17-012874-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 21 січня 2023 20:29
Дата подання: 21 січня 2023 20:29
СКАРГА
НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Тендерна документація, затверджена від 16.01.2023 року, містить явно дискримінаційні та незаконні вимоги, які позбавляють нас можливості участі у закупівлі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2023 15:14
Рішення від 24.01.2023 № 780.pdf
Дата публікації: 24 січня 2023 15:14
інформація про перенесення розгляду скарги від 30.01.2023 № 94.pdf
Дата публікації: 30 січня 2023 14:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2023 № 1062.pdf
Дата публікації: 31 січня 2023 16:15
Рішення від 31.01.2023 № 1062.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2023 12:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Органу оскарження Замовником виконано.
Дата виконання рішення замовником: 03 лютого 2023 14:26
Номер скарги: UA-2023-01-17-012874-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 20 лютого 2023 22:02
Дата подання: 20 лютого 2023 22:02
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Рішення Замовника, оформлене у протоколі уповноваженої особи № 73 від 16.02.2023 року, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» є таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», положенням Тендерної документації Замовника, та Постанові КМУ від 12.10.2022 року № 1178, а отже підлягає скасуванню.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 лютого 2023 13:27
Рішення від 22.02.2023 № 2037.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2023 13:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.03.2023 № 2437.pdf
Дата публікації: 02 березня 2023 12:02
Рішення від 01.03.2023 № 2437.pdf
Дата публікації: 03 березня 2023 11:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: із рішенням АМКУ ознайомлені
Дата виконання рішення замовником: 15 березня 2023 09:54
Номер скарги: UA-2023-01-17-012874-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 21 березня 2023 18:55
Дата подання: 21 березня 2023 18:55
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Рішення Замовника, оформлене у протоколі уповноваженої особи № 99 від 16.03.2023 року, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» є таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», положенням Тендерної документації Замовника, та Постанові КМУ від 12.10.2022 року № 1178, а отже підлягає скасуванню.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2023 16:17
рішення від 23.03.2023 № 3629.pdf
Дата публікації: 23 березня 2023 16:17
інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2023 № 3985.pdf
Дата публікації: 30 березня 2023 15:59
рішення від 30.03.2023 № 3985.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2023 17:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Органу оскарження Замовником виконано
Дата виконання рішення замовником: 21 квітня 2023 12:26
Номер скарги: UA-2023-01-17-012874-a.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 25 квітня 2023 20:13
Дата подання: 25 квітня 2023 20:13
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Рішення Замовника, оформлене у протоколі уповноваженої особи № 155 від 21.04.2023 року, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» є таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», положенням Тендерної документації Замовника, та Постанові КМУ від 12.10.2022 року № 1178, а отже підлягає скасуванню.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 квітня 2023 16:16
рішення від 27.04.2023 № 5518.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2023 16:15
інформація про резолютивну чистину рішення від 08.05.2023 № 6075.pdf
Дата публікації: 09 травня 2023 12:09
рішення від 08.05.2023 № 6075.pdf
Дата публікації: 11 травня 2023 10:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
1 290 816,00
UAH з ПДВ
|
1 290 816,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" |
1 310 544,00
UAH з ПДВ
|
1 310 544,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" |
1 535 616,00
UAH з ПДВ
|
1 535 616,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Рішення скасоване |
1 290 816,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 09:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2023 08:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" #43326530 |
Рішення скасоване |
1 310 544,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 09:54
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Рішення скасоване |
1 290 816,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 12:26
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" #43326530 |
Рішення скасоване |
1 310 544,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 12:26
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Відхилено |
1 290 816,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 15:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" #43326530 |
Переможець |
1 310 544,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 13:14
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
19 червня 2023 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2023 14:05
|
договір | укладений |
16 травня 2023 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення |
Номер договору про закупівлю: | 155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |