Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний авіаційний університет |
Код ЄДРПОУ: | 01132330 |
Місцезнаходження: | 03058, Україна , м. Київ обл., Київ, пр-т Любомира Гузара, 1 |
Контактна особа: |
Кільбурт Наталія Любомирівна +380444067000 kilburt@nau.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2023 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 1 024 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2023 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2023 14:51 |
ТД борошно та крупи.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-02-000051 ● 194a4de5144d4253a24ad1fbb63dcd4e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.06.2023 № 157
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-01-17-009841-a 17.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-08 10:00:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Борошно та крупи» (код ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-17-009841-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-12 11:23:02
Пояснення (ID моніторингу UA-M-2023-06-02-00005)
На вимогу надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі, здійсненої Національним авіаційним університетом (далі - НАУ) за предметом закупівлі «Борошно та крупи» (код ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-17-009841-a, очікувана вартість 1`024`000грн. (один мільйон двадцять чотири тисячі гривень. 00 коп.) з ПДВ щодо 1) обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості 2) вимоги надання посилання на сторінку власного веб-сайту, або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю наступне.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі службової записки СП «ЦЕНТР ХАРЧУВАННЯ» від 30.12.2022року № 394/50, в якій було чітко зазначено кількість, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Для визначення очікуваної вартості закупівлі був проведений аналіз ринкових цін та направлені запити на надання комерційних пропозицій стосовно даного предмету закупівлі. На підставі отриманих пропозицій визначена очікувана вартість. Процедура закупівлі передбачена річним планом закупівель Національного авіаційного університету на 2023рік, та затверджена Протоколом УО № 3 від 17.01.2023 року номер в Prоzоrrо UA-P-2023-01-17-004937-a
Національний авіаційний університет дотримується вимог чинних нормативно-правових актів і зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування з метою запобігання порушенням у роботі. Інформація щодо проведення тендерних процедур публікується на сайті за посиланням: https://nau.edu.ua/ua/menu/un%D1%96versitet/finansova-zvitnist/informatsiyu-shchodo-provedennya-tendernih-protsedur.html
В зв’язку з тим, що дана закупівля проводилась в період військової агресії Російської Федерації проти України дані, що зазначені в Договорі, для виконання якого закуповується дана продукція, згідно п. 7.4.11 не підлягають розголошенню, та мають конфіденційний характер.
Додатки:
Скан -копія службової записки № 394/50 від 30.12.2022 року.
Техніко-економічне обґрунтування.
Скан-копії комерційних пропозицій.
Уповноважена особа
заступник начальника ВМТЗ _КЕП_ Наталія КІЛЬБУРТ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-12 09:59:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Борошно та крупи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-17-009841-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів ФОП Клинчук Юрій Сергійович, який у складі своєї тендерної пропозиції на недотримання вимог пункту 5 розділу 3 тендерної документації не підтвердив наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (наданий генеральний договір від 02.01.2023 № 01/01-23 про співпрацю з ТОВ «Віконт» в області виробничих та інших послуг, який не є аналогічним договором у розмінні тендерної документації).
Також надати пояснення щодо причин укладання договору про закупівлю від 06.02.2023 № 71 не у відповідності до умов розділу 5 проекту договору тендерної пропозиції переможця торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-14 10:00:58
Пояснення
На вимогу надання пояснень за результатами моніторингу закупівлі, здійсненої Національним авіаційним університетом (далі - НАУ) за предметом закупівлі «Борошно та крупи» (код ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-17-009841-a, очікувана вартість 1`024`000грн. (один мільйон двадцять чотири тисячі гривень. 00 коп.) з ПДВ щодо:
1.Пояснення на підставі яких документів прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів ФОП Клинчук Юрій Сергійович, який у складі своєї тендерної пропозиції на недотримання вимог пункту 5 розділу 3 тендерної документації не підтвердив наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (наданий генеральний договір від 02.01.2023 № 01/01-23 про співпрацю з ТОВ «Віконт» в області виробничих та інших послуг, який не є аналогічним договором у розмінні тендерної документації).
З даного приводу повідомляю наступне.
Абзацом 3 п.п. 13 п.5 розділу 3 Тендерної документації визначено, що «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів».
Уповноважена особа НАУ прийняла як аналогічний договір між ФОП Клинчук Ю.С. і Комунальною установою "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" (ЄДРПОУ 02770067), який було укладено внаслідок проведеної закупівлі UA-2022-11-16-012798-a та опубліковано у відкритих джерелах, а саме через майданчик Prozorro. Строк дії даного Договору 12 грудня 2022 — 31 грудня 2022, сума по договору 220 000 грн. без ПДВ, договір виконано у повному обсязі, що підтверджує опублікований звіт про виконаний договір. Також було здійснено перевірку оплат по договору, згідно видаткових накладних, через відкритий майданчик https://spending.gov.ua/ «Єдиний вебпортал використання публічних коштів»:
spending.gov.ua/new/disposers/02770067/transactions/247852193
spending.gov.ua/new/disposers/02770067/transactions/247912788
spending.gov.ua/new/disposers/02770067/transactions/247721004
spending.gov.ua/new/disposers/02770067/transactions/248171253
В загальному було здійснено чотири оплати (трансакції) на загальну суму 220 000 грн. без ПДВ.
Таким чином, Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції учасника ФОП "Клинчук Юрій Сергійович" з підстави, зазначеної у запиті.
2. Також надати пояснення щодо причин укладання договору про закупівлю від 06.02.2023 № 71 не у відповідності до умов розділу 5 проекту договору тендерної пропозиції переможця торгів.
З даного приводу повідомляю наступне.
Договір №71 від 06.02.2023 р було укладено і опубліковано в електронній системі закупівель ProZorro в передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) строки. У зв’язку з допущенням сторонами технічної помилки при укладанні даного Договору, п.5.1. було не оприлюднено. Слід зауважити, що допущене уповноваженою особою порушення є наслідком технічної (механічної) помилки, а не навмисним порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Також додатково зазначаємо, що учасником закупівлі ФОП Клинчук Ю.С. в складі його тендерної пропозиції було надано файл під назвою «Додаток 3 Проєкт договору.pdf», в якому містяться умови проєкту Договору згідно Тендерної документації та згода і ознайомлення ФОП Клинчук з даним документом. П.5.1. Договору присутній в даному документі.
Визнаємо, що ця ситуація є результатом людського фактору і признаємо свою відповідальність за виникнення такого порушення. Станом на 14.06.2023 дане порушення усунуто. Між Національним авіаційним університетом і ФОП Клинчук Ю.С. укладено Додаткову угоду №1 від 14.06.2023 до Договору №71 від 06.02.22023 про виправлення технічної помилки і внесення до умов Договору п. 5.1. Дана додаткова угода оприлюднена на майданчику.
Також повідомляємо, що дана закупівля, здійснена Національним авіаційним університетом за предметом закупівлі «Борошно та крупи» (код ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-17-009841-a, очікувана вартість 1`024`000грн. (один мільйон двадцять чотири тисячі гривень. 00 коп.) з ПДВ була опублікована та проведена під час регулярних і тривалих відключень електроенергії та масованих ракетних обстрілів інфраструктури місцезнаходження Замовника, що суттєво ускладнювало процеси закупівель. Наша організація завжди прагне дотримуватись вимог законодавства та забезпечувати прозорість і справедливість у процесі тендерних закупівель, здійснює їх за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, навіть у складних умовах військового стану.
Додатки:
1. Аналогічний договір між ФОП Клинчук Ю.С. і Комунальною установою "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" №1212 від 12.12.2022 р.
2. Звіт про виконання договору №1212 від 12.12.2022 р.
3. Скріншот оплати по Договору №1212 від 12.12.2022 р. згідно відкритих даних https://spending.gov.ua/
4. Проєкт Договору згідно умов ТД, з поміткою про погодження та ознайомлення учасником закупівлі ФОП Клинчук Ю.С.
5. Додаткова угода від 14.06.2023 до Договору №71 від 06.02.22023 про виправлення технічної помилки і внесення до умов Договору п. 5.1.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язання здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень була укладена додаткова угода № 2 від 28.06.2023р. на розірвання договору № 71від 06.02.2023р
2023-06-28 10:25:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
усунуто шляхом розірвання договору
2023-07-11 14:36:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Клинчук Юрій Сергійович" |
798 860,00
UAH з ПДВ
|
798 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» |
841 888,20
UAH з ПДВ
|
841 888,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Твердохліб Надія Анатоліївна |
906 244,80
UAH з ПДВ
|
906 244,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Клинчук Юрій Сергійович" #3731805135 |
Переможець |
798 860,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2023 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2023 10:30
|
додаткова угода 2 до дог.71.pdf | укладений |
28 червня 2023 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 09:51
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
14 червня 2023 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2023 11:12
|
Договір | укладений |
07 лютого 2023 11:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з допущенням технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |