Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване водопостачання Дунаєвецької філії КНП "ХОЛ" Хмельницької обласної ради
Очікувана вартість
50 675,00 UAH
UA-2023-01-17-008698-a 0e18e49dc12046e399b74b1166d0951a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сурник Алла Василівна

+380822794575 ekon8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02004717
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1
Контактна особа: Сурник Алла Василівна
+380822794575
ekon8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


з урахуванням Указу президента України від 24.02.2022року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та Постанови КМУ від 12.10.2022року №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме керуючись абз.4 п.п.5 п.13 через відсутність конкуренції з технічних причин
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 метри кубічні
Централізоване водопостачання Дунаєвецької філії КНП "ХОЛ" Хмельницької обласної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Пілотська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно виставлених рахунків Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

17 січня 2023 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2023 14:11
traven_2022.pdf
17 січня 2023 14:11
рішення вода Дунаївці.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Міськводоканал" Дунаєвецької міської ради
#32013356
Переможець 50 675,00
UAH з ПДВ
17 січня 2023 14:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 15:24
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 15:48
ДУ2 водопостачання Дунаївці.PDF зміни до договору
22 грудня 2023 15:39
Електронний підпис укладений
28 квітня 2023 13:00
ДУ водопостачання.PDF зміни до договору
28 квітня 2023 12:59
Електронний підпис укладений
28 квітня 2023 12:52
вода.PDF зміни до договору
17 січня 2023 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна тарифів
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п. 1 п.19 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 38 337,81
UAH (в тому числі ПДВ 6 389,63 UAH)