Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
5 090 000,00 UAH
UA-2023-01-17-005838-a 62f8a32929e7480e87af6aabee5a608e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Василівна Паламарчук

+380525221638 schoolgolovanevsk2008@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВАНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23232546
Місцезнаходження: 26500, Україна , Кіровоградська обл., Голованівський район, селище міського типу Голованівськ, ВУЛИЦЯ МІКЛЕЯ будинок 5
Контактна особа: Ольга Василівна Паламарчук
+380525221638
schoolgolovanevsk2008@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 послуга
Сніданок (в період оздоровлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, смт. Голованівськ, вул. Міклея, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
99600 послуга
Обід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, смт. Голованівськ, вул. Міклея, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Тендерна документація

17 січня 2023 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2023 12:10
Протокол від 17.01.2023.pdf
17 січня 2023 12:10
Протокол узгодження ціни від 17.01.2023.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОНЯКІНА АЛЛА ВІКТОРІВНА
#2694406824
Переможець 5 090 000,00
UAH
17 січня 2023 12:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2023 13:26
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2023 13:24
Додаткова угода №3 до дог. №21 від 17.01.2023р.pdf зміни до договору
13 вересня 2023 13:21
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2023 09:44
Додаткова угода №2 до дог. №21 від 17,01,2023.pdf зміни до договору
20 червня 2023 09:43
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2023 09:36
Додаткова угода №1 до дог. №21.pdf зміни до договору
01 червня 2023 09:34
Договір №21 від 17.01.2023.pdf укладений
17 січня 2023 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник реєструє в органах Державної казначейської служби України додаткову угоду щодо збільшення суми кошторисних призначень на суму 127 700,00 грн.
Номер договору про закупівлю: № 21
Договір:
Номер додаткової угоди: д/у №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник реєструє в органах Державної казначейської служби України додаткову угоду щодо збільшення суми кошторисних призначень по Загальному фонду на суму 299 950,00 грн.
Номер договору про закупівлю: № 21
Договір:
Номер додаткової угоди: д/у №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 21
Договір:
Номер додаткової угоди: д/у №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 927 650,00
UAH