Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги ІР-телефонії
Очікувана вартість
18 900,00 UAH
UA-2023-01-17-001434-a dd32c1c751f442d6beb9dffc8bfa93fb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мурафа Соломія Олегівна

+380978314160 myrafasolomiia2019@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з питань цивільного захисту Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 14373087
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Дністровська, 30
Контактна особа: Мурафа Соломія Олегівна
+380978314160
myrafasolomiia2019@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги ІР-телефонії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Дністровська 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64215000-6 — Послуги ІР-телефонії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

17 січня 2023 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ФАРЛЕП-ІНВЕСТ"
#19199961
Переможець 18 900,00
UAH з ПДВ
17 січня 2023 09:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 08:28
звіт ІР до 5 січня.docx укладений
02 січня 2024 08:27
Електронний підпис укладений
08 грудня 2023 10:26
фарлеп дод.1.pdf зміни до договору
08 грудня 2023 10:24
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 10:14
ФАРЛЕП.pdf укладений
17 січня 2023 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп. 1 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) замовники, зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 5966
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 450,00
UAH (в тому числі ПДВ 908,33 UAH)