Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26287105 |
Вебсайт: | https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Столярчука, 10 |
Контактна особа: |
Павло Сидоришин +380433820278, +380433823273, +380433820090 hmilnuk.ugkgtakv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2023 08:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2023 08:41 |
Очікувана вартість: | 6 623 079,32 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 115,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2023 08:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2023 08:47 |
ТД освітлення 2023.docx | |
17 січня 2023 08:47 |
ТД освітлення 2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-23-000045 ● 5b24c3ed93c94dec8421d19a727e8535
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.01.2023 №10-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.01.2023 №10-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2023-01-17-000495-a 17.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-25 11:14:58
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з утримання мереж зовнішнього освітлення (в тому числі витрати на електроенергію для зовнішнього освітлення, витрати на ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-17-000495-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких причин Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради при формуванні тендерної документації не дотримано вимог пунктів 28, 41, 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в частині зазначення інформації про внесення змін до неї, зазначення випадків відхилення тендерної пропозиції з посиланням на частину 1 статті 31 Закону та аргументацією, що у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявності підстави, встановлені частиною 1 статті 17 Закону?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-26 13:36:00
Відповідь на запит про надання пояснення
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради надає відподь на запит про надання пояснення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зазначені порушення у висновку взяті до уваги, усунуті та в подальшому будемо дотримуватися вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" та постанови КМУ №1178
2023-01-27 15:04:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель: Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель: Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.) • усунуто
Згідно протоколу від 26 січня 2023 року №8 процедуру закупівлі відмінено.
2023-01-27 15:38:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2023 08:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС" |
6 623 079,32
UAH
|
6 623 079,32
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС" #32505648 |
Очікує рішення |
6 623 079,32
UAH
|
26 січня 2023 08:42
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 16:56 |
Кінець періоду оскарження: | 06 лютого 2023 00:00 |
Дата відміни: | 06 лютого 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
26 січня 2023 16:56
|
Електронний підпис |
26 січня 2023 16:54
|
протокол 8.pdf |