Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробничо - господарське підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03364889 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул.Грушевського, буд.23 |
Контактна особа: |
Губарець Катерина Віталіївна 0414296433 kvgp-2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 23:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 9 864 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Закупівля здійснюється на підставі Постанови КМУ №1178
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 23:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 23:50 |
1.Цінова пропозиція (3).docx | |
16 січня 2023 23:50 |
3. Технічна частина, 1.docx | |
16 січня 2023 23:50 |
ТД паливо1178 (2).docx | |
16 січня 2023 23:50 |
2. Договір .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-06-000035 ● ecc92f1e56324fe5878f43b16387443c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2023 14:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.02.2022
№ 8-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.02.2023 №8-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
21. UA-2023-01-16-014435-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-07 10:15:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-16-014435-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що в порушення вимог підпункту 1 пункту 4 розділу 5 тендерної документації Комунального виробничо - господарського підприємства у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД» не надано документально підтвердженої згоди з підставами відхилення учасників процедури закупівлі.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Комунальним виробничо - господарським підприємством не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД», як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей № 1178 встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-10 14:11:49
Пояснення на запит
НАДАННЯ ПОЯСНЕННЯ:
ПИТАННЯ 1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі.
ПИТАННЯ 2. Щодо пропозиції учасника ТОВ «ТД «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД» умовам тендерної документації:
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за результатом моніторингу закупівлі ID: UA-M-2023-02-06-000035 для здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від №30 від 02.02.2023 року 24 лютого 2023 року було направлено лист з прєктом додаткової угоди на розірвання договору, але відповідь та підписану угоду отримали 14.03.2023 року
2023-03-15 16:57:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.
2023-03-16 17:11:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" |
9 116 400,00
UAH з ПДВ
|
9 116 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" |
9 840 000,00
UAH з ПДВ
|
9 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" #44021585 |
Відхилено |
9 116 400,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2023 22:07
|
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" #42726537 |
Переможець |
9 840 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2023 20:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2023 13:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2023 17:04
|
дод угода 5.pdf | укладений |
15 березня 2023 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2023 14:53
|
дод угода 4 паливо.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2023 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2023 08:25
|
Дод 1 Бензин.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2023 08:24
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 08:37
|
Договір №30.pdf | укладений |
03 лютого 2023 08:37
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 144000 | літр |
59,00
UAH з ПДВ
|
Бензин А-95 | 24000 | літр |
56,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни за одиницю |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни за одиницю |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 144000 | літр |
59,00
UAH з ПДВ
|
Бензин А-95 | 24000 | літр |
56,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
738 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 329,44 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Виконання висновку Управління Північного офісу Держаудит служби |