Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова |
Код ЄДРПОУ: | 23887299 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., Винники, вулиця Сухомлинського, 6 |
Контактна особа: |
Крамар Ігор 380975446986 ki_kramar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 23:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 298 900,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 494,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно умов договору про закупівлю | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 23:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 23:23 |
Додаток № 5 Примірне меню.xls | |
16 січня 2023 23:23 |
Додаток № 3 Проект договору.docx | |
16 січня 2023 23:22 |
Тендерна документація-харчування-2023-29 школа.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-02-000008 ● 6c2a05457c7d488189a9bc4ae9908d4d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 12:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.05.2023 № 118
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-01-16-014375-a 16.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-03 08:44:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування», за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-16-014375-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-05 11:55:37
ПОЯСНЕННЯ на запит від 03.05.2023 року
І. Щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості.
1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) міститься в додатку № 1 до тендерної документації на закупівлю «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
При цьому, Замовник керувався наказом управлінням освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 31.12.2021р. № 857р «Про затвердження примірного меню для організації дитячого харчування в закладах середньої освіти» із змінами згідно наказу від 26.12.2022р. № 497р, яким затверджено чотиритижневе примірне меню «Для харчування учнів в осінній період» та «Для харчування учнів у зимово-весняний період», та прийнятим на виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», керуючись Положенням про управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради, затвердженим рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 18.11.2022 №1094, з метою організації безкоштовного харчування дітей відповідних категорій, які навчаються у закладах освіти Львівської міської територіальної громади та для ефективного використання коштів міського бюджету і забезпечення повноцінного харчування учнів закладів освіти Львівської МТГ. Відповідне примірне меню міститься в додатку № 5 до тендерної документації на закупівлю «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень.
2. Відповідно до п. 1.1. Статуту Середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова, затвердженого наказом Управління освіти Львівської міської ради від 01.12.2003 року № 362 та зареєстрованого у реєструючому органі 30.12.2003 року за № 19519 (далі – Статут), школа є закладом комунальної форми власності. Відповідно, придбання товарів, робіт та послуг для забезпечення функціонування закладу загальної середньої освіти, в тому числі закупівля послуг з організації шкільного харчування, здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
Згідно з п. 4.1. Статуту управління школою здійснюється уповноваженим органом – Управлінням освіти Львівської міської ради та територіальним відділом освіти, безпосереднє керівництво – директором.
Пунктом 6.1. Статуту встановлено, що фінансово-господарська діяльність школи здійснюється на основі його кошторису.
Як вбачається з кошторису закладу загальної середньої освіти та плану асигнувань на 2023 рік, які 13.01.2023 року затверджені відділом освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради, передбачено видатки з місцевого бюджету на організацію шкільного харчування в СЗШ № 29 м. Львова по КЕКВ 2230 на суму 3 485 000,00 грн., що, як наслідок, становить розмір бюджетного призначення для проведення даної закупівлі.
3. Наказом управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 26.12.2022 р. № 495р «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2023 році», на виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», ухвали Львівської міської ради від 22.12.2022 «Про затвердження Програми безоплатного харчування дітей та учнів у закладах освіти Львівської міської територіальної громади на 2023 рік», з метою забезпечення повноцінного харчування дітей у закладах освіти Львівської міської територіальної громади, а також встановлення єдиних грошових норм при організації безоплатного харчування учнів, встановлено з 2 січня 2023 року вартість харчування у граничних нормах:
- дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах, дітей із сімей, які отримують допомогу згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», дітей з числа осіб, визначених у статтях 10 та 10-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» – 38,00 грн.;
- учнів 1-4 класів, учнів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Львівської міської територіальної громади з числа дітей (рідних, усиновлених, пасинків, падчерок) учасників бойових дій, учнів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Львівської міської територіальної громади з числа дітей (рідних, усиновлених, пасинків, падчерок) постраждалих учасників Революції Гідності та Героїв Небесної Сотні, дітей із багатодітних сімей, дітей працівників закладів охорони здоров’я, померлих внаслідок коронавірусної хвороби (COVID-19), дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів – 33,50 грн.
Отже, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена, виходячи з орієнтовної кількості учнів пільгових категорій, орієнтовної кількості днів харчування, з урахуванням вартості харчування у граничних нормах для таких учнів, встановленої зазначеним вище наказом управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 26.12.2022 р. №495р, та в межах розміру бюджетного призначення.
ІІ. Щодо виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710).
Замовник виконав вимоги Постанови № 710, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті за наступним посиланням:
http://school29vynnyky.lviv.ua/wordpress/інформаційна-відкритість/публічні-закупівлі/закупівля-послуг-харчування/.
Додаток:
1. Копія Статуту СЗШ № 29 м. Львова.
2. Копія кошторису СЗШ № 29 м. Львова з планом асигнувань на 2023 рік.
3. Копія наказу управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 31.12.2021 року № 857р з додатками.
4. Копія наказу управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 26.12.2022 року № 495р.
5. Копія наказу управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 26.12.2022 року № 497р.
Уповноважена особа Ігор КРАМАР.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | У зв'язку з непогодженням з висновком Північного офісу Держаудитслужби від 24.05.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-16-014375-a, Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова повідомляє про оскарження цього висновку в судовому порядку шляхом подання 02.06.2023 року позовної заяви до Львівського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 02 червня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 380/12387/23 |
Дата відкриття провадження: | 07 червня 2023 |
Документи:
09 червня 2023 12:16
|
Електронний підпис |
09 червня 2023 12:14
|
12387.pdf |
02 червня 2023 14:58
|
Підтвердження оскарження висновку.pdf |
09 червня 2023 12:16
|
Електронний підпис |
02 червня 2023 14:59
|
Електронний підпис |
09 червня 2023 12:14
|
12387.pdf |
02 червня 2023 14:58
|
Підтвердження оскарження висновку.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Невмержицький Микола Миколайович |
3 190 770,00
UAH
|
3 190 770,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Залізняк Василь Володимирович |
3 298 250,00
UAH
|
3 298 250,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Невмержицький Микола Миколайович #2452907053 |
Відхилено |
3 190 770,00
UAH
|
26 січня 2023 16:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2023 19:50
|
ФОП Залізняк Василь Володимирович #3050106634 |
Переможець |
3 298 250,00
UAH
|
27 січня 2023 08:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 15:06
|
Додаткова угода № 2-харчування-школа-2023.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2023 09:34
|
Додаткова угода № 1-харчування-школа-2023.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2023 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 11:24
|
Договір-харчування-29 школа-2023.pdf | укладений |
09 лютого 2023 11:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору відкорегована відповідно до потреб замовника |
Номер договору про закупівлю: | 09/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору відкорегована відповідно до потреб замовника |
Номер договору про закупівлю: | 09/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |