Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Боянська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04417576 |
Місцезнаходження: | 60321, Україна , Чернівецька обл., Бояни, Головна |
Контактна особа: |
Тозлован Ірина 380993384238 zakupivli.it@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 309 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 545,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 18:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 18:00 |
тендерна документація соки фруктові 2023.docx |
16 січня 2023 18:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 січня 2023 18:00 |
тендерна документація соки фруктові 2023.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-07-000053 ● 6f47d0cdd10a4c6f8fefffedb3d2769d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2023 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.02.2023 № 7-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 07 лютого 2023 року № 7-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-01-16-013469-a від 16.01.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-08 13:42:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Фруктові соки для установ освіти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-16-013469-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин Вами тендерну документацію складено з порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які набрали чинності з 03.01.2023 (включно)?
4. Чому Вами не дотримано вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, зокрема, додатки тендерної документації не оприлюднено до електронної системи закупівель окремими файлами?
5. Чому Вами не відхилено переможця процедури закупівлі «МАЙДАНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ», який не надав у спосіб, що зазначений у підпункті 3 пункті 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» документи, а саме: «переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей»?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-13 15:21:45
Про надання роз'яснень
Відповідді на запитання ДАСУ по моніторингу додаються протоколом уповноваженої особи, додаток до форми. Або нижче по тексту:
По закупівлі «Фруктові соки для установ освіти» ID: UA-2023-01-16-013469-a) надати на запитання ДАСУ, відповіді на наступні питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено з врахуванням державних стандартів для даної категорії товару згідно ДСТУ 4008-2001 або ТУ виробника. Проте, при цьому було враховано характеристику місцевості, а саме Чернівецької області, де у значному обсязі розвинуте садівництво та виготовлення продуктів з фруктів, в тому числі фруктових соків. У 2022 році, Боянська сільська рада уклала договір закупівлі натуральних соків з яблук та інших фруктів. Такі соки активно виготовляються на території всієї України, стали популярними, оскільки в результаті отримують 100% натуральних сік без будь-яких добавок та домішок. В 2023 році прийнято рішення знову закупити натуральні фруктові соки для дітей у закладах дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти. Згідно норм харчування дітей певного віку, сукупно вирахувано потрібну кількість соків на 2023 рік. Згідно умов тендерної документації, враховуючи специфіку роботи наших закладів освіти, соки, як і будь які інші продукти постачаються на основі заявок невеликими партіями. При цьому оплата відбувається тільки після фактичної поставки кожної партії товару. Тобто, незважаючи на те, що згідно норм харчування та оздоровлення дітей, сільська рада закуповує 8228 літрів натурального соку, сільська рада буде оплачувати тільки реально поставлену кількість продукту. В разі наявності залишків непоставленого товару, за угодою сторін вносяться зміни до договору та відповідно зменшується сума по договору.
Замовник має право визначити очікувану вартість предмету закупівлі за допомогою збору та аналізу інформації про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель Прозоро та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Мною був використаний даний метод визначення очікуваної вартості, плюс використана інформація з сайтів Прозоро аналогічних Замовників нашого регіону. Згідно умов даної закупівлі у вартість товару включена доставка товару автотранспортом постачальника невеликими партіями. Таким чином порахована ціна за фруктові соки.
Щодо виробників постачальників. Мною проаналізовано сайти виробників натуральних соків, таких як Фермерське господарство «Гадз», Фермерське господарство «Глігор», Фермерське господарство «Пріма» та Фермерське господарство «Коник». Найвигідніші по ціні, які економлять місцевий бюджет є упаковки соків літражем від 3-5 літрів з вмонтованим краником. Оскільки товар доставляється невеликими партіями, діти постійно можуть споживати найсвіжіші соки. В нашому регіоні вже сформувався свого роду звичай закупівлі для установ освіти натуральних соків, дбаємо про здоров’я дітей та одночасно дотримуємся норм обмеження цукру в раціоні дітей.
Замовник має право самостійно визначати характеристики товару, упаковки та поставку товару відповідно до специфіку роботи закладів.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://boyanska-gromada.gov.ua/news/1676293127/
3. З яких причин Вами тендерну документацію складено з порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які набрали чинності з 03.01.2023 (включно)?
Тендерна документація підготовлена відповідно до вимог Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року. Проект підготовлений ще у грудні місяці, проте оголошено закупівлю тільки у середині січня. Відмінностей, передбачених змінами від 03.01.2022 року, які б вплинули на процес проведення відкритих торгів, я не побачила. Єдиною відмінністю стала – відсутність електронного аукціону з покроковим зниженням вартості закупівлі. Строки по закупівлі залишились незмінні, єдиним критерієм перемоги як була так і залишилась – найнижча ціна. Сам факт не приведення тендерної документації у відповідності до нових змін не спричинило негативних наслідків, в тому т.ч. надмірного витрачання бюджетних коштів чи зменшення встановлених строків проведення закупівель. Оскільки я проводила закупівлю товару, що відноситься до харчової індустрії, відповідно не застосовувались навіть вимоги щодо нововеденної вимоги щодо ступіння локалізації товарів. Наступні закупівлі мною оголошенні на підставі оновленої тендерної документації відповідно до змін від 03.01.2023 року та додатки викладені окремими файлами.
4. Чому Вами не дотримано вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, зокрема, додатки тендерної документації не оприлюднено до електронної системи закупівель окремими файлами?
Тендерна документація складена відповідно до наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», в ній передбачена абсолютно вся інформація, яка вимагається Законом. Всі додатки, які передбачені законодавством підготовлені, проте, опубліковані одним файлом з тендерною документацією. Оскільки це були мої перші оголошені відкриті торги, я не усвідомлювала чітку вимогу щодо публікації додатків окремими файлами. Проте, наступні закупівлі я вже підготувала відповідно до оновлених змін законодавства та виставляла додатки окремими файлами.
5. Чому Вами не відхилено переможця процедури закупівлі «МАЙДАНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ», який не надав у спосіб, що зазначений у підпункті 3 пункті 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» документи, а саме: «переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей»?
З тим, що Державна аудиторська служба України розпочала моніторинг по закупівлі UA-2023-01-16-013469-a, як уповноважена особа я згідна, оскільки дійсно мною також виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель ще до початку моніторингу. Учасник надав довідки у довільній формі про підтвердження відсутності підстав для відмови згідно ст.17 Закону. Проте, після визнання його переможцем не надав шляхом оприлюднення скан- копіїї підтверджуючих документів. Варто зазначити, що мною були розпочаті заходи щодо підготовки проекту додаткової угоди про розірвання договору у зв’язку з неможливістю усунення порушень профільного законодавства. Учасник не надав у встановленому порядку документи переможця закупівлі, та відповідно мав бути відхилений мною як уповноваженою особою Замовника. Хочу додати до цього, що я користуюсь малим досвідом у проведенні публічних закупівель шляхом проведення відкритих торгів, тому з часом все підвищуючи свою кваліфікацію, усвідомила, що дійсно допустила порушення та не заперечую проти їх виправлення. Вважаю, що даний договір має бути розірваний достроково. Адже, договір укладений з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель є нікчемним, та відповідно не породжує ніяких юридичних наслідків. Як результат, його повинні розірвати, що і було вже зроблено з боку Замовника. Варто додати, що даний договір не був виконаний, також не було здійснено жодної поставки та оплати по ньому.
Отже, Замовником усунуті порушення шляхом розірвання договору по закупівлі UA-2023-01-16-013469-a. Додаткова угода оприлюднена на електронному торговому майданчику. Цим моніторингом, завдячую уповноваженим органам за можливість усунення помилок та недопущення в майбутньому порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно заощадження бюджетних коштів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до моніторингу UA-M-2023-02-07-000053 органом фінансового контролю виявлені порушення законодавства про публічні закупівлі. Уповноваженою особою так само виявлені дані порушення, та на викоканання вказівок уповноваженого органу, враховуючи що договір не був виконаний, не здійснено проплат, сторони дійшли спільної згоди його розірвати. Додаткова угода про розірвання договору оприлюднена в електронній торговій системі.
2023-02-20 13:21:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2023-02-27 11:55:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
МАЙДАНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ |
308 550,00
UAH
|
308 550,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАЙДАНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ #3162823559 |
Переможець |
308 550,00
UAH
|
24 січня 2023 00:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2023 11:31
|
ду2 дог 11.PDF | укладений |
10 лютого 2023 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2023 09:55
|
дод угода сік.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2023 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 11:51
|
дог 11сок (1).PDF | укладений |
02 лютого 2023 11:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Соки фруктові натуральні для установ освіти | 8228 | літр |
37,50
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів видатків |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Соки фруктові натуральні для установ освіти | 3900 | літр |
37,50
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 лютого 2023 — 08 лютого 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | По даному договору виявлені порушення Закону України "Про публічні закупівлі". Договір про закупівлю укладений з порушеннями законодавства вважається нікчемним, не породжує між сторонам ніяких зобов'язань. А тому логічним завершенням буде саме розізрвання договору. На підставі цього, враховуючи неможливість усунути дані порушення , сторони домовились розірвати договір №11 від 02.02.2022 року. Зобов'язання сторін по договору припинились в день підписання додаткової угоди про розіврвання договору. Станом на день розірвання, по даному договору не здійснено проплат, також не здійснено поставок. Пункт договору, який передбачає право дострокового розірвання договору за угодою сторін - абз.2 пукнт 10.3. |