Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Шергін Валерій Сергійович 380444650866 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 197 717 834,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 988 589,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Критерії оцінки: ціна - 100% | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2023 10:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 10:41 |
Зміни до тендеру_328_ВО від 24.01.2023.docx | |
24 січня 2023 10:41 |
328_ВО бандаж чорновий_нова редакція від 24.01.2023.docx | |
20 січня 2023 14:47 |
Зміни до тендеру_328_ВО від 20.01.2023.docx | |
16 січня 2023 16:09 |
Додаток №8.docx |
24 січня 2023 10:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 січня 2023 10:41 |
Зміни до тендеру_328_ВО від 24.01.2023.docx
|
||||||
24 січня 2023 10:41 |
328_ВО бандаж чорновий_нова редакція від 24.01.2023.docx
|
||||||
20 січня 2023 14:47 |
Зміни до тендеру_328_ВО від 20.01.2023.docx
|
||||||
16 січня 2023 16:09 |
Додаток №8.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-01-000027 ● 0f084de9fd394846a78010d89c40df84
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2023 10:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-01-16-011838-a 16.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-06 16:51:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу (34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-16-011838-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 7.5 розділу 7 тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. З огляду на наявність в електронній системі повідомлення № 328_во/23 про намір укласти договір, просимо надати інформацію щодо стану укладання договору з переможцем торгів приватним акціонерним товариством «ІНТЕРПАЙП НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД» у строки, визначені пунктом 46 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.01.2023 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-09 18:05:01
Відповідь на запит
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-01-16-011838-a надає відповідь: 1. Предметом закупівлі є бандаж чорновий для залізничного рухомого складу. Технічні характеристики предмету закупівлі визначені державними стандартами України ДСТУ ГОСТ 398:2016 (ГОСТ 398-2010, IDT) та ДСТУ 3717-98. Посилання на зазначені стандарти містяться у додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про стандартизацію» стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
2. Закупівлю оголошено 16.01.2023 р. та відповідно до частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) філією «Центр забезпечення виробництва» «Укрзалізниця» (або Товариство) забезпечено розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі у системі PROZORRO та на веб-сайті Товариства шляхом автоматичного відображення у дзеркалі (віджеті).
Через введення військового стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» та за наявності загрози об’єктам інфраструктури АТ «Укрзалізниця», які за критеріями ризику відноситься до об’єктів критичної інфраструктури держави, Товариством прийнято рішення обмежити роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів.
Враховуючи викладене так зване «віддзеркалення інформації», розміщеної у системі PROZORRO з переадресацією на сайт АТ «Укрзалізниця» припинено на час дії воєнного стану. Поновлення звичайної роботи обміну інформації буде здійснено за результатами втрати дії рішень Президента та Кабінету Міністрів України зазначених у п. 2 цієї інформації.
3. Надаємо копію банківської гарантії, що надана учасником.
4. З огляду на наявність в електронній системі повідомлення № 328_во/23 про намір укласти договір, просимо надати інформацію щодо стану укладання договору з переможцем торгів приватним акціонерним товариством «ІНТЕРПАЙП НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД» у строки, визначені пунктом 46 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.01.2023 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». 4. Відповідно до абзацу четвертого пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 (далі – Особливості) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Переможець торгів 21.02.2023 р. звернувся до замовника листом, в якому повідомив про ускладенені умови видачі йому банківської гарантії та просить продовжити строки укладання договору. Замовник розцінив зазначені обставини як обґрунтовані та продовжив строки укладення договору. Копії відповідних документів додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-15 15:59:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу (34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-16-011838-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином вами здійснено розгляд тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства «ІНТЕРПАЙП НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД» на відповідність вимогам підпункту 2.3.
пункту 2 додатку 2 до тендерної документації, зокрема, щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору від 26.07.2021 № ЦЗВ-04-00221-01 (далі – договір), який зазначений учасником в довідці про досвід виконання аналогічних договорів від 03.02.2023 № 42, зважаючи на те, що у складі тендерної пропозиції договір відсутній?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-20 14:52:36
Відповідь на запит
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-01-16-011838-a надає відповідь:
Відповідно до підпункту 2.3. пункту 2 додатку №2 до тендерної документації замовник встановив кваліфікаційний критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник на підтвердження відповідності зазначеному критерію має надати довідку довільної форми із зазначенням необхідної інформації. Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного) укладених учасником процедури закупівлі в період з 2020 по звітний період 2022 років.
На виконання зазначеної вимоги учасник ПрАТ «ІНТЕРПАЙП НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД» надав довідку (файл 2.2.3 Досвід.pdf) №42 від 03 лютого 2023 р., в якій в якості аналогічного договору вказав договір №ЦЗВ-04-00221-01 від 26.07.2021 р., який був укладений між ним та замовником за результатом процедури закупівлі бандажу чорнового для залізничного транспорту UA-2021-05-20-001652-c.
Відповідно до абзацу третього пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 в редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі (далі – Особливості) Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація — це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
У контексті публічних закупівель усі замовники є розпорядниками публічної інформації.
Укладений між учасником та замовником аналогічний договір є публічною інформацією та є доступним в електронній системі закупівель за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-20-001652-c разом із додатками до нього та звітом про виконання.
Замовник розглянув пропозицію учасника на відповідність кваліфікаційному критерію в рамках чинної нормативно-правової бази, що регулює публічні закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-01-16-011838-a Державною аудиторською службою України (далі — Держаудитслужба) 25 березня 2023 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі бандажу чорнового для залізничного транспорту (34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2023-01-16-011838-a). Згідно з висновком, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) установлено порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону з урахуванням пункту 27 Особливостей (у редакції від 03.01.2023 р.). За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Замовник категорично не погоджується з висновком щодо порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону з урахуванням пункту 27 Особливостей з огляду на наступне. Так, тендерна документація містить повну та точну адресу Замовника. Крім того, відповідно до пункту 4.1 проєкту договору постачання (додаток №8 до тендерної документації) зазначено, що постачальник здійснює поставку товару на умовах FCA станція відправлення в межах України з подальшим прямуванням товару на адресу, яка зазначається у рознарядці покупця. Крім того, як зазначає сама Держаудитслужба, 2. Замовник категорично не погоджується із висновком щодо порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до пункту 3-7 Розділу X Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливостями не передбачене застосування Замовником під час проведення закупівель норм статті 31 Закону. Отже, незрозуміло, яким чином Замовник порушив зазначені норми. Уповноважена особа Валерій ШЕРГІН
2023-03-31 15:49:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 07.04.2023 до Київського окружного адміністративного суду філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби про визнання протиправними та скасування висновку від 25.03.2023 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-01-16-011838-a. |
Дата публікації: | 10 квітня 2023 |
Документи:
10 квітня 2023 12:05
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне Акціонерне Товариство "ІНТЕРПАЙП НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД" |
197 716 358,40
UAH з ПДВ
|
197 716 358,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне Акціонерне Товариство "ІНТЕРПАЙП НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД" #05393116 |
Переможець |
197 716 358,40
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:55
|
ЦЗВ-04-00723-01.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2023 14:16
|
ЦЗВ-04-00723-01.pdf | зміни до договору |
22 червня 2023 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2023 11:19
|
ЦЗВ-04-00723-01.pdf | зміни до договору |
14 березня 2023 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2023 11:13
|
ЦЗВ-04-00723-01.pdf | укладений |
14 березня 2023 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", п.п5, п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-00723-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.5 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-00723-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.8 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-00723-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |