Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Авангардівська селищна рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 23211248 |
Місцезнаходження: | 67806, Україна , Одеська обл., смт Авангард, вулиця Добрянського будинок 26 |
Контактна особа: |
Ісаєва Дар'я Олександрівна +380487972504 disaieva@odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 443 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 215,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | з дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 17:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 15:51 |
Додаток 4_ст17.doc | |
16 січня 2023 15:51 |
Додаток_3_Форма_пропозицii.doc | |
16 січня 2023 15:51 |
Додаток_2_тех. х-ки.docx | |
16 січня 2023 15:51 |
Додаток_1_проєкт договору.docx | |
16 січня 2023 15:51 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000074 ● 5442b9dbe0eb41c697b4a572cef7f848
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2023 Одеса № 31
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.02.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.02.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.02.2023 № 31
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
13 UA-2023-01-16-011330-a 16.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-20 16:33:59
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник переконався у тому, що до аналогічного договору про надання послуг від 01.05.2014 № 1704 (далі – Договір), укладеного з філією «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ ОДЕСА» ПАТ «ОДЕСА-АВТО», не вносилися зміни в частині продовження терміну дії Договору, тоді як відповідно до пунктів 6.1 та 6.2 Договору, строк його дії один календарний рік з автоматичним продовженням на наступний період, а саме на один календарний рік, тобто термін дії Договору два роки, а видаткові накладні на підтвердження його виконання надані за 2021 рік?
2. Як Замовник переконався у тому, що аналогічний договір про надання послуг від 01.05.2014 № 1704, укладений з філією «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ ОДЕСА» ПАТ «ОДЕСА-АВТО», виконаний в повному обсязі на суму 160 320,00 грн, тоді як у договорі відсутня інформація щодо суми його укладання? Просимо надати документальне підтвердження.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-22 16:07:46
Пояснення на запит
Відповідно до пункту 6.2 Договору про надання послуг від 01.05.2014 № 1704 (далі Договір), строк його дії один календарний рік з автоматичним продовженням на наступний період, а саме на один календарний рік, у випадку відсутності письмового повідомлення про його припинення за тридцять календарних днів до завершення його чинності. Норма, що передбачувана пунктом 6.2 Договору носить багаторазовий характер і згідно змісту Договору може застосовуватися без обмежень (дане твердження підтверджується у постанові Вищого господарського суду України від 09 вересня 2010 р. № 32/298). Саме тому твердження, що «термін дії Договору два роки» є необґрунтованим. Разом з тим в договорі визначені чіткі вимоги щодо припинення терміну дії договору, а саме пункт 6.3, визначає, що внесення змін до Договору або його розірвання можуть мати місце лише за наявності письмової угоди сторін, у порядку передбаченому чинним законодавством України.
Враховуючи вище наведене та відсутність документів про розірвання Договору, Замовником зроблено висновок, що Договір про надання послуг від 01.05.2014 № 1704, було продовжено на наступні роки, в тому числі і 2021 рік, за яким Учасником – ТОВ «МЕГА БОАРД» надано документи, що підтверджують його виконання.
У зв'язку з тим, що Договір про надання послуг від 01.05.2014 № 1704 має можливість пролонгації і може бути багаторічним, у ньому відсутня інформація щодо суми його укладання. Учасником – ТОВ «МЕГА БОАРД» надано акти наданих послуг за 2021 рік. Учасник підтвердив, що виконав договір протягом повного календарного року, оскільки акти враховують виконання договору протягом більшості календарних місяців, а саме 10 з 12.
Відповідно до положень ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність виконання аналогічного договору.
Закон ніяким чином не пов`язує вказаний кваліфікаційний критерій зі строком договору чи його виконанням, тобто не суперечить нормі закону (Аналогічна думка викладена в Рішенні Одеського окружного адміністративного суду від 05 грудня 2022 року у справі № 420/9937/22.
Враховуючи вище наведене, Замовником зроблено висновок, що учасник підтвердив виконання договору та підтвердив кваліфікаційний критерій – наявність виконання аналогічного договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Південного офісу Держаудитслужби за результатми моніторингу (ID моніторингу UA-M-2023-02-13-000074) договір № 25 від 01.02.2023р. з ТОВ «Мега Боард» достроково розірваний 03.03.2023 року. Відповідні зміни щодо розірвання договору оприлюднені на електронному майданчику.
2023-03-06 15:38:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-03-07 12:46:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕГА БОАРД" |
441 842,00
UAH з ПДВ
|
441 842,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕГА БОАРД" #36155365 |
Переможець |
441 842,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2023 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 15:30
|
ДУ_1.pdf | укладений |
06 березня 2023 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 15:21
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
06 березня 2023 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 09:46
|
договір.pdf | укладений |
02 лютого 2023 09:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 417 242,00 грн (чотириста сімнадцять тисяч двісті сорок дві гривні 00 копійок) без ПДВ і викласти п.3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Сума договору становить 24 600 грн ( двадцять чотири тисячі шістсот грн., 00 коп) без ПДВ» |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
24 600,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | На виконання рішення Південного офісу Держаудитслужби за результатми моніторингу (ID моніторингу UA-M-2023-02-13-000074) Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору. 2. З 03.03.2023 року зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором |