Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44218340 |
Місцезнаходження: | 35800, Україна , Рівненська обл., м. Острог, проспект Незалежності, будинок 34 А |
Контактна особа: |
Світлана Іщук +380983762623 svetlana.hodunok@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2023 00:04 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від 16.01.2023 №4/1
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у цьому договорі після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на оплату поставленого товару (далі накладна) протягом 10 банківських днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання-прийняття товару. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник має право оплатити Товар протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 15:09 |
ТД нафта та дистиляти.docx | |
16 січня 2023 15:09 |
Додаток 2 Проект Договору.docx | |
16 січня 2023 15:09 |
Додаток 1 docx.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000106 ● 709e306c3539418ba7a4da421e4260c9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 09:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2023 № 9
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.02.2023 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-01-16-009998-a 16.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-14 11:09:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин, дизельне паливо (код ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2023-01-16-009998-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно абзацу 3 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник-переможець Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтекс Інвест» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, тобто в термін що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтекс Інвест» відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-15 17:02:41
Надання пояснення уповноваженої особи
Уповноважена особа управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради інформує про наступне.
ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» в складі своєї пропозиції як учасник закупівлі за власним волевиявленням надало документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Довідки за Вих.№ Т 2301238 від 23.01.2023 р. Окрім того, ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ», як переможець закупівлі, 29.01.2023 об 11:40 через електронну систему закупівель надало документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Тобто, обидві довідки є автентичними за змістом і не суперечать одна одній.
ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» надало найнижчу ціну за предметом закупівлі, своєчасно та у повному обсязі виконало свої зобов’язання за попереднім договором.
Станом на 28.01.2023 здійснювались як і планові, так і аварійні відключення електроенергії, що дійсно могло б призвести до неможливості переможцем вчасно завантажити необхідні документи через електронну систему.
Станом на 30.01.2023 була велика потреба у наявності палива для нормального функціонування закладів освіти, підвозу учнів до закладів освіти, продуктів харчування та інших нагальних потреб. Відхиливши тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей це призвело б до затримки постачання палива (час для розгляду наступного учасника, період оскарження, підписання договору).
Окрім того, несвоєчасне завантаження зазначених вище документів на тривалість ½ робочого дня (11 год. 40 хв.) не не розглядалось уповноваженою особою як суттєвим порушенням у зв’язку із обставинами, які зазначені у довідці за Вих.№ Т 2901231 від 29.01.2023 , не призвело і не може призвести до змін чи умов під час укладення договору.
Також , до відповіді надається протокол уповноваженої особи від 30.01.2023 №4/3.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-03 13:07:04
Оновлення документів
Додатковою угодою №1 від 03.03.2023 року сторонами було вирішено розірвати договір за згодою сторін
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-03 13:07:04
Оновлення документів
Додатковою угодою №1 від 03.03.2023 року сторонами було вирішено розірвати договір за згодою сторін
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
2 236 000,00
UAH з ПДВ
|
2 236 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
2 304 800,00
UAH з ПДВ
|
2 304 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" #39821153 |
Переможець |
2 236 000,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2023 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 13:02
|
дод угода 1 від 03.03.2023.pdf | укладений |
03 березня 2023 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 16:45
|
Договір 75 від 31.01.2023.pdf | укладений |
31 січня 2023 16:42
|