Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Взуття різне, крім спортивного та захисного
Очікувана вартість
683 175,00 UAH
UA-2023-01-16-009242-a ● 7456a1224e2f4b1ba94ab0a754f2f1d4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "Кіровоградобленерго" |
Код ЄДРПОУ: | 23226362 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, Студентський бульвар, 15 |
Контактна особа: |
Тетяна Сидоренко +380522358247 prozorotender6@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 683 175,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 415,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Взуття різне, крім спортивного та захисного (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, м. Кропивницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2023
—
31 березня 2023
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 14:45 |
Оголошення 18810000-0 Взуття.doc | |
16 січня 2023 14:45 |
ТД_18810000-0 - Взуття різне, крім спортивного та захисного_І кв 2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідність запропонованого товару
Дата подання: 17 січня 2023 09:25
Дата відповіді: 17 січня 2023 11:03
Доброго дня, Шановний Замовник!
Однією із вимог тендерної документації є: "Відповідність запропонованого товару підтверджується:
- завіреною копією сертифікату перевірки типу.
- завіреною копією декларації відповідності засобів індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту.
- завіреною копією позитивного висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи."
Дані документи надаються при поставці товару чи в складі тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додатком 2 до тендерної документації «Технічна частина» передбачено відповідність продукції нормативним документам (далі НД) та відповідності продукції вимогам Технічного регламенту. Тому для оцінки відповідності запропонованого Учасником товару вимогам Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати завірену копію сертифікату перевірки типу; завірену копію декларації відповідності засобів індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту та завірену копію позитивного висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи.
Документи, які будуть надаватися при поставці товару, вказані в Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору».
Документи, які будуть надаватися при поставці товару, вказані в Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору».
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 17 січня 2023 10:57
Дата відповіді: 17 січня 2023 12:02
Доброго дня! Шановний Замовник, в Додатку 2 ТД вказано:
Якщо Учасник не є виробником товару, то надати оригінал або завірену Учасником копію гарантійного листа ВИРОБНИКА, яким підтверджується справжність запропонованої продукції в обсягах пропозиції на торги від конкретного учасника торгів і надання гарантійних зобов'язань замовнику постачання заявлених обсягів в необхідні терміни. Гарантійний лист повинен включати в себе: або номер оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-…) або предмет закупівлі та назву замовника та/або іншу інформацію, яка дає змогу ідентифікувати що цей лист стосується саме цієї закупівлі (інформація, яка ідентифікує предмет закупівлі може бути зазначена в будь-якій частині листа.
Звертаємо вашу увагу, що в Україні єдиний виробник бот діелектричних ,який надає гарантійні листи виключно одному своєму офіційному представнику, що не дозволяє іншим учасникам прийняти участь у закупівлі та створити гідну конкуренцію.Отже,переможець торгів відомий заздалегідь.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити вимогу надання Гарантійного листа від Виробника товару,як дискримінаційну та внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доводимо до Вашого відому, що перед тим як оголосити закупівлю, ПрАТ «Кіровоградобленерго» було проведено моніторинг ринку товарів даної категорії. На ринку присутні як національні виробники так і іноземні виробники товарів, які мають або свої представництва в Україні, або офіційних дистриб’юторів по продажу їхніх товарів. Наше підприємство прагне забезпечити своїх працівників тільки якісними засобами захисту, тому ми не вбачаємо дискримінаційних вимог щодо закупівлі продукції та бути впевненими в їх якості та гарантійних зобов’язаннях виробника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ 2010" |
668 100,00
UAH з ПДВ
|
668 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ 2010" #43433775 |
Переможець |
668 100,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2023 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 16:23
|
3Дод. уг. №2 до дог. №161 на суму 668 100,00.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2023 12:05
|
Дод. уг. №1 до дог. №161.pdf | зміни до договору |
23 червня 2023 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 14:03
|
Скан.копія__Договору _ОП2010_взуття.pdf | укладений |
31 січня 2023 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 161 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1089 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 161 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2126 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |